• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

architect niet up to date

probeerde vandaag de architect, om te kijken hoe ik vanwege de verandering van de gebouwen bij updates, deze het beste in kan delen. Werkt dus niet , want deze geeft mijn stad weer van een paar weken geleden. Weet iemand hoe ik die naar de huidige stand kan krijgen?
 

DeletedUser1294

Guest
Als je via Elvenstats naar de planner wil gaan, moet je eerst in Elvenstats je stad updaten (onderaan de pagina)
 

DeletedUser

Guest
probeerde vandaag de architect, om te kijken hoe ik vanwege de verandering van de gebouwen bij updates, deze het beste in kan delen. Werkt dus niet , want deze geeft mijn stad weer van een paar weken geleden. Weet iemand hoe ik die naar de huidige stand kan krijgen?
Elven Architect update je stad nooit vanzelf, zal je zelf moeten doen (via Elvenstats eventueel).
 

DeletedUser1427

Guest
Dit topic is verplaats naar de hangplek locatie, een onderwerp of vraag over een website anders dan een platform van innogames hoort niet thuis op de vragen en hulp rubriek, omdat de website 'architect' of 'elvenstats' geen officiële platformen zijn hebben wij dit in de off-topic gedeelte geplaatst.
 
Bovenaan