• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opdrachten: dwergenpoort bouwen, terwijl ik al in feeën zit

Ik heb de dwergen net af en alles afgebroken om plaats te maken voor feeën, en de opdracht te doen om De Tuin Der Harmonie te plaatsen, krijg ik daarna de opdracht om een dwergenpoort te bouwen.
Volgens mij klopt hier iets niet in de opbouw van het spel.
 

DeletedUser3113

Guest
Ik heb de dwergen net af en alles afgebroken om plaats te maken voor feeën, en de opdracht te doen om De Tuin Der Harmonie te plaatsen, krijg ik daarna de opdracht om een dwergenpoort te bouwen.
Volgens mij klopt hier iets niet in de opbouw van het spel.

Ik raad je aan om een supportticket aan te maken. Ook omdat wij geen individuele account gerelateerde vragen hier beantwoorden i.v.m. privacy. Zodra je een ticket aanmaakt kan er gekeken worden wat dit zou kunnen zijn.

Groet,
Duvessa
 

DeletedUser2350

Guest
Ik heb hetzelfde meegemaakt en dat kwam omdat ik me niet zo met die opdrachten aan de zijkant bezighield. Ik liep daar dus behoorlijk mee achter. Ik ben nu met de boerderijen bezig en de opdrachten lopen nu wel gelijk op.
 

DeletedUser2975

Guest
Ik heb de dwergen net af en alles afgebroken om plaats te maken voor feeën, en de opdracht te doen om De Tuin Der Harmonie te plaatsen, krijg ik daarna de opdracht om een dwergenpoort te bouwen.
Volgens mij klopt hier iets niet in de opbouw van het spel.
Ook ik heb deze ervaring, had de opdrachten van het hoofdstuk boselfen genegeerd en het hoofdstuk afgesloten . Vol goede moed eindelijk een nieuw hoofdstuk begonnen. Mij werd aangeraden alsnog de opdrachten, behorend bij het afgesloten hoofdstuk, wel te doen. Ik moest alle items, inclusief de poort en de prod.items terugplaatsen. Geen pretje, aangezien ik al items van de tovenaren had geplaatst, was er erg weinig ruimte. Ik raad je aan toch de niet weigerbare opdrachten (de verhaallijn) alsnog te doen. In latere hoofdstukken kom je uiteindelijk vast te zitten.
 
Ik heb de dwergen net af en alles afgebroken om plaats te maken voor feeën, en de opdracht te doen om De Tuin Der Harmonie te plaatsen, krijg ik daarna de opdracht om een dwergenpoort te bouwen.
Volgens mij klopt hier iets niet in de opbouw van het spel.

Je was al aan het dwergenhoofdstuk begonnen toen je nog niet zover was met de opdrachten (mogelijk bewust?)
Nu je echter klaar bent met het hoofdstuk ben je pas begonnen aan de dwergenopdrachten, je loopt dus gigantisch achter.

Als het allemaal meezit kan je bij de volgende update alle opdrachten skippen die je achterloopt. dat is iets dat nu op beta wordt getest.
  • Story Line quests are now declinable as soon as you research the first technology of the next chapter.
bron
 
Je was al aan het dwergenhoofdstuk begonnen toen je nog niet zover was met de opdrachten (mogelijk bewust?)
Nu je echter klaar bent met het hoofdstuk ben je pas begonnen aan de dwergenopdrachten, je loopt dus gigantisch achter.

Als het allemaal meezit kan je bij de volgende update alle opdrachten skippen die je achterloopt. dat is iets dat nu op beta wordt getest.

bron
tuin der harmonie heeft volgens mij niets met de dwergen te maken. Ik kon hem alleen niet plaatsen omdat de dwergenfabrieken in de weg stonden.
 

DeletedUser990

Guest
Dacht het al te lezen bij deze update maar wist niet wat ik er van denken moest. Begrijp ik het goed kan ik gewoon de haflingen spelen zoals ik wil ; hoef de niet weigerbare opdrachten niet meer te doen als kennisboek klaar is?
 

DeletedUser2239

Guest
tuin der harmonie heeft volgens mij niets met de dwergen te maken. Ik kon hem alleen niet plaatsen omdat de dwergenfabrieken in de weg stonden.

Klopt, tuin der harmonie is H5, dus nog voor de dwergen

, je loopt dus gigantisch achter.

Deze conclusie lijkt me terecht.

Zo gauw mogelijk die tuin der harmonie bouwen en als je de ruimte echt nodig hebt, meteen weer erkopen
 
Dacht het al te lezen bij deze update maar wist niet wat ik er van denken moest. Begrijp ik het goed kan ik gewoon de haflingen spelen zoals ik wil ; hoef de niet weigerbare opdrachten niet meer te doen als kennisboek klaar is?

Klopt helemaal. alleen het hoofdstuk der elementalen niet. die kan je pas skippen als er weer een nieuw gastras komt. je zal dus moeten wachten of op het gastras na de elementalen, of toch alle opdrachten uitvoeren.
 

DeletedUser990

Guest
Klopt helemaal. alleen het hoofdstuk der elementalen niet. die kan je pas skippen als er weer een nieuw gastras komt. je zal dus moeten wachten of op het gastras na de elementalen, of toch alle opdrachten uitvoeren.

Bedankt lekker was net bezig alles volgens de quests te doen, maar dit is leuker.
 
ik moet drie confrontaties doen met vechten bij elven maar verlies altijd .
heb al dikwijls geweigerd maar blijf dan rondjes draaien bij de elven en begin al bij de tovenaars .
is er een oplossing om niet te vechten want kan dat echt niet .
 

DeletedUser1796

Guest
ik moet drie confrontaties doen met vechten bij elven maar verlies altijd .
heb al dikwijls geweigerd maar blijf dan rondjes draaien bij de elven en begin al bij de tovenaars .
is er een oplossing om niet te vechten want kan dat echt niet .
afkopen werkt ook (altijd)
 

DeletedUser

Guest
ik moet drie confrontaties doen met vechten bij elven maar verlies altijd .
heb al dikwijls geweigerd maar blijf dan rondjes draaien bij de elven en begin al bij de tovenaars .
is er een oplossing om niet te vechten want kan dat echt niet .

@timmy1 dit is een weigerbare opdracht. Deze blijven tot het oneindige herhaald worden, en veranderen ook niet meer vanaf de Dwergen.
Deze herhaalbare questlijn heeft eigenlijk alleen nog maar nut als je in hoge nood zit voor muntjes of hamertjes. Verder kun je dit gewoon zonder problemen overslaan.
 
dan kan ik nog 1 opdracht volgen van de doorlopende opdrachten en de elven gewoon overslaan .
ik dacht dat je ze toch alle twee moest doen . bedankt voor de hulp.
 
Bovenaan