• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Finduilas Telrunya

    Feedback HTML5

    lees net geen kopieer functie in HTML5 einde oefening dan want daar maken we te regelmatig gebruik van, dus deze verbetering valt onder verslechtering
  2. Finduilas Telrunya

    Feedback spelupdate 1.65

    ben net overgestapt op de nieuwe HTML 5 situatie en wordt nu licht gestoord van het enorm geflikker wanneer iemand iets op de chat plaats, tussen elke regel valt het beeld telkenmale weg,. Hoop dat dat snel verandert anders is deze verandering geen verbetering
  3. Finduilas Telrunya

    Afscheid

    Wat ik aan Belroth schreef is ook op jou van toepassing, kwam er echter pas vandaag achter. Ook jij veel succes in de toekomst en dank voor je inzet
  4. Finduilas Telrunya

    Afscheid deel 2

    dank voor de niet altijd even benijdenswaardige taak die je jezelf in die periode hebt opgelegd, Veel succes in de naaste toekomst
  5. Finduilas Telrunya

    handel

    verhandeld? voor degene die van kernachtig houden.
  6. Finduilas Telrunya

    handel

    Puh it is
  7. Finduilas Telrunya

    Opgelost Chat valt steeds uit

    Helaas wel laat na datum, wat dus aan geeft hoe matig ik het forum helaas nog vind, maar ik zal geen support ticket aanmaken omdat ik het eeuwige standaard antwoord meer dan zat ben fat ik mijn catch moet leeg maken of opnieuw opstarten of andere nonsens die je als gemiddeld pcgebruiker al lang...
  8. Finduilas Telrunya

    Opgelost Chat valt steeds uit

    en als het alleen die chat was maar er zijn nog bijkomende zaken als geen fabrieken aan kunnen zetten, geen burenhulp kunnen doen en die 2 hebben echt niets met de try-out op Beta van doen want dat staat los van kletsen om van traagheid in het spel maar te zwijgen.
  9. Finduilas Telrunya

    Opgelost Chat valt steeds uit

    in het normale bedrijfsleven stond je op straat als je iets niet naar behoren maakt, ik ben in ieder geval wel klanten kwijt als ik ondeugdelijk materiaal lever. dus herhaal Shame on you all
  10. Finduilas Telrunya

    Opgelost Chat valt steeds uit

    werkelijk dit grenst aan het ongeloofwaardige, weer de chat eruit. Klungelig is een milde uitdrukking want de woorden die ik in mijn gedachte heb durf ik hier niet te schrijven. Shame on you all
  11. Finduilas Telrunya

    Handel: foutmelding e-mailadres al in gebruik?

    Is een van de slecht vertaalde onderdelen waardoor deze onduidelijkheid ontstaat. Als ze nu eens slim waren vervingen ze email met een andere speler heeft dit al genomen. Maar ja auto translate.......
  12. Finduilas Telrunya

    Locatie voor chatfrustraties ....

    en wederom laat INNO zien hoe het niet moet. Het schaamrood moet ze toch langzaam ja welke grens voorbij zijn? Het is te danken aan mijn fantastische BS dat ik dit spel nog speel anders had ik het spel allang tabee gezegd.
  13. Finduilas Telrunya

    Feedback release 1.55

    Privacy mededelingen. Goh wat was ik blij dat ik dat vandaag als nieuw in mijn inbox kreeg bijna 2 weken na dato van de lancering, zeer up-to-date. Wat ik niet begrijp is waarom moet hier vrijwel alles met mosterd na de maaltijd.Kan er niet gewoon geanticipeerd worden op het nu. Of zijn jullie...
  14. Finduilas Telrunya

    Chat: chat ligt er (weer) eens uit

    het chat vak is vandaag nog leger dan leeg, zelfs dat beetje tekst dat er was zoekt chat historie of woorden van gelijke strekking ontbreken. Zou dat ook onder de proef van beta vallen? Helemaal niets? Ofwel de chat doet het vandaag weer eens niet en zou er dus ergens weer eens op een reset...
  15. Finduilas Telrunya

    Evenement: spoiler 'Dagen van de Muziek 2018' opdrachten

    helaas zal Didi hier niet meer reageren :(
  16. Finduilas Telrunya

    Evenement: spoiler 'Dagen van de Muziek 2018' opdrachten

    prettige vakantie Didi en dank voor je spoiler
  17. Finduilas Telrunya

    Chat: chat ligt er (weer) eens uit

    @ didi1 ik vind het heel lief dat je het voor ze opneemt maar die lange adem maakt mij toch heel kortademig. Als dat nu iets was van de afgelopen maand of zo ja maar dit sleurt en zeurt al maanden zo niet langer.
  18. Finduilas Telrunya

    Spel: Kan geen producties aanzetten in gebouwen, help!

    maar is dus ook geen ultiem iets dat Chrome om alle problemen die het spel geeft te takelen, Enigste wat ik hier nu wel kan is dat ik mijn producties weer kan starten maar verder is er grosso modo niets verandert. Het alternatief van jullie geboden was anders minder vriendelijk als wat hier...
  19. Finduilas Telrunya

    Chat: chat ligt er (weer) eens uit

    en dat is dus bij deze, Ondanks beloftes gebeurt er dus amper tot niets en uiteraard gebeurt e.e.a. wanneer je de chat in het spel, LET OP IN HET SPEL, hard nodig hebt zoals nu met het avontuur.
  20. Finduilas Telrunya

    Spel: Kan geen producties aanzetten in gebouwen, help!

    gebruik nu chrome op aandringen van de leiding hier maar krijg wel met grote regelmaat spooktabbladen op mijn scherm als ik in spel de chat bijvoorbeeld aanklik, Vind chrome dus geen vooruitgang
Bovenaan