• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spel: Kan geen producties aanzetten in gebouwen, help!

DeletedUser3208

Guest
Ik kan geen opdrachten geven bij mijn gebouwen, dit probleem heb ik nu vanaf maandagavond 21-05-2018. Wie kan mij hiermee helpen.
RobinHood
 

DeletedUser1427

Guest
Ik kan geen opdrachten geven bij mijn gebouwen, dit probleem heb ik nu vanaf maandagavond 21-05-2018. Wie kan mij hiermee helpen.
RobinHood

Wij adviseren om met dit probleem een support ticket aan te maken, wij komen je support aanvraag dan ook graag tegemoet.
 

DeletedUser2546

Guest
Wij adviseren om met dit probleem een support ticket aan te maken, wij komen je support aanvraag dan ook graag tegemoet.
Ik had het zelfde probleem na een update van Windows een paar dagen terug
Mij werd door een BG-lid geadviseerd in te loggen via google chrome,sindsdien werkt alles weer perfect,hopelijk heb je hier iets aan
 

DeletedUser1427

Guest
Ik had het zelfde probleem na een update van Windows een paar dagen terug
Mij werd door een BG-lid geadviseerd in te loggen via google chrome,sindsdien werkt alles weer perfect,hopelijk heb je hier iets aan

Klopt, maar om een concreet beeld te geven wat er precies aan de hand is kunnen wij dat doen via support. Daar kunnen we meer informatie in meedelen.
 

DeletedUser3208

Guest
Klopt het spel werkt nu wel weer maar :rolleyes:onder Firefox, bedank voor de oplossing. m.v.g. RobinHood
 
gebruik nu chrome op aandringen van de leiding hier maar krijg wel met grote regelmaat spooktabbladen op mijn scherm als ik in spel de chat bijvoorbeeld aanklik, Vind chrome dus geen vooruitgang
 

DeletedUser1592

Guest
gebruik nu chrome op aandringen van de leiding hier maar krijg wel met grote regelmaat spooktabbladen op mijn scherm als ik in spel de chat bijvoorbeeld aanklik, Vind chrome dus geen vooruitgang
Kleine correctie! Wij dringen niet aan om Chrome te gebruiken, maar adviseren dat slechts! En waarom adviseren wij dat? Omdat Windows een update heeft gehad waardoor sommige browsers niet goed werken. Dit is een probleem wat wij helaas niet kunnen oplossen. Chrome kent dit probleem niet, vandaar het advies ;)
 
maar is dus ook geen ultiem iets dat Chrome om alle problemen die het spel geeft te takelen, Enigste wat ik hier nu wel kan is dat ik mijn producties weer kan starten maar verder is er grosso modo niets verandert.
Het alternatief van jullie geboden was anders minder vriendelijk als wat hier geschreven wordt. Dat antwoord was namelijk of je neemt chrome of je stopt met spelen.
Dus dat was meer een zeer dwingend advies
 

DeletedUser1592

Guest
Het alternatief van jullie geboden was anders minder vriendelijk als wat hier geschreven wordt. Dat antwoord was namelijk of je neemt chrome of je stopt met spelen.
Dus dat was meer een zeer dwingend advies
Dan kun je mij in een prive bericht laten weten welke game moderator dit heeft geschreven, aangezien dit zeer zeker niet de manier is, waarop door game moderatoren kan en mag worden gecommuniceerd.
 
Bovenaan