• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Handel: foutmelding e-mailadres al in gebruik?

DeletedUser2975

Guest
Hoi,

Het komt regelmatig voor dat als ik handel wil pakken, dan krijg ik een pop-up met daarin het bericht...: "dit email adres wordt al gebruikt door iemand anders"...hoezo...email..?? Ik wil alleen de handel pakken. En die gaat dus mijn neus voorbij. Het dit euvel al vaker gehad, ga het bij deze maar eens melden.
Wie heeft ervaring en wat kan ik er aan doen???

Bij voorbaat dank,
Brocante.
 

DeletedUser1796

Guest
Dit betekent dat iemand anders het al heeft genomen, als je deze melding krijgt even uit de handelaar en weer terug dan zijn die aanbiedingen weg
 
Is een van de slecht vertaalde onderdelen waardoor deze onduidelijkheid ontstaat.
Als ze nu eens slim waren vervingen ze email met een andere speler heeft dit al genomen.
Maar ja auto translate.......
 

DeletedUser2975

Guest
Is een van de slecht vertaalde onderdelen waardoor deze onduidelijkheid ontstaat.
Als ze nu eens slim waren vervingen ze email met een andere speler heeft dit al genomen.
Maar ja auto translate.......
Is wel een hele slechte vertaling, ik zie geen enkele overeenkomst tussen een e-mail en een gamer ;)
 

DeletedUser3381

Guest
Kan ook zijn dat de speler zelf de aanbiedingen net verwijderd heeft, dus eigenlijk zou de vertaling iets moeten zijn in de richting van ‘deze aanbieding bestaat niet meer’ ofzo :)
 
Bovenaan