• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Dagen van de Muziek 2018' opdrachten

DeletedUser

Guest
Hoogstwaarschijnlijk donderdag 7 juni begint er een nieuw klein event.

Voor de prijzen en bijbehorende waardes klik hier: https://www.gamersgemsofknowledge.com/days-of-music (even naar beneden scrollen)

Belangrijke info
Om het event af te kunnen ronden moet je tenminste het eerste onderzoek voor de Oude Wonderen voltooid hebben (halverwege hoofdstuk 2). Zie quest 23 & 37.
Probeer ook zelf een Oud Wonder te hebben staan, dan kan je de 50 kptjes tenminste terug krijgen van iemand anders

Mededeling van de mods:
Naar aanleiding van enkele 'problematiek' over bekeken spoilers wil ik graag meedelen dat dit op eigen risico is. Een spoiler is beschermd om niet direct de informatie in de spoiler vrij te geven (vandaar dat men door op de spoiler-knop te klikken de informatie erachter kan inzien). Ook is een zekere vooruit planning uiteraard op eigen risico, dit kan natuurlijk ook verkeerd uitpakken als het gaat om spreuken of dergelijke waarbij de spreuk ten opzichte van een in spoiler aangegeven informatie toch anders blijkt te zijn dan aangegeven in het spel. Ik wil benadrukken dat 'Spoilers' door spelers uitgebracht zijn en uiteraard uit goede wil van de speler meegedeeld wordt naar de gemeenschap. Hopelijk hebben wij duidelijk kunnen maken dat door spelers geplaatste informatie, anders kan zijn dan in het spel.
M.a.w. de info kan incorrect of verouderd zijn. Als je andere quests ziet is de spoiler waarschijnlijk fout, niet het spel.

1) Verzamel een kleine hoeveelheid munten
2) Verzamel een kleine hoeveelheid voorraden
3) Besteed 3 kennispunten
4) Produceer 5x drankjes (wp 5 min.)
5) Plaats 3 handelsaanbiedingen
6) Verzamel een kleine hoeveelheid Marmer
7) Verzamel een kleine hoeveelheid Staal
8) Verzamel een kleine hoeveelheid Hout
9) Verzamel 6 Relikwieën
10) Voltooi 9 Confrontaties
11) Verzamel een flinke hoeveelheid Munten
12) Verzamel een redelijke hoeveelheid legereenheden
13) Produceer 7x Geavanceerd Gereedschap (wp 3 uur)
14) Produceer 7x Boodschappenmanden (wp 9 uur)
15) Verzamel een flinke hoeveelheid Munten
16) Verzamel een flinke hoeveelheid Voorraden
17) Produceer 15x Eenvoudig gereedschap (wp 15 min.)
18) Produceer 14x Brood (wp 1 uur)
19) Verzamel 15 relikwieën
20) Produceer 2x T1-combinatie (marmer, staal, hout) van 3 uur
21) Ugrade 4 gebouwen naar level 5 of hoger
22) Produceer 9x Geavanceerd gereedschap (wp 3 uur)
23) Investeer 20 KPs in het OW van een andere speler
24) Koop 13 kennispunten
25) Verzamel een redelijke hoeveelheid Marmer + Staal + Hout
26) Verzamel 3 Spreuken naar keuze
27) Verzamel een flinke hoeveelheid munten
28) Proceer 7x Gereedschapskist (wp 1 dag)
29) Voltooi 11 Confrontaties
30) Verzamel een redelijke hoeveelheid legereenheden
31) Produceer 8x T1-boost productie van 3 uur
32) Produceer 7x T1-boost productie van 9 uur
33) Verzamel 23 relikwieën EN Verzamel 3 Spreuken naar keuze
34) Produceer 5x T1-boost productie van 1 dag
35) Produceer 18x brood (wp 1 uur)
36) Verken 1 provincie OF Upgrade 1 gebouw naar lvl 16 of hoger
37) Investeer 20 KPs in het OW van een andere speler (Engelse tekst zegt 30, maar balkje vraagt maar om 20)
38) Onderzoek 1 Technologie OF Upgrade 1 gebouw naar lvl 18 of hoger

Veel succes en plezier ermee allemaal (deze dame heeft dan vakantie ;))
 

DeletedUser

Guest
Is donderdag pas begonnen op Beta dus waarschijnlijk ook pas donderdag 7 juni hier.
 
Deze 10 daagse moet te doen zijn, De dagprijzen van deze 10daagse zijn nu niet echt aantrekkelijk te noemen
boosters van 3 minuten tot 1 uur en 3 rune-scherven en als hoofdprijs een 3 x 4 gebouw met 800 cultuur en 600 populatie in hoofdstuk 7
(BTW de start zal mogelijk op donderdag de 7e plaatsvinden om 12.00 uur (op BETA was de start om 13.00 uur)

Mogelijk zal eind vanaf 24 Juni of begin Juli het grote Zomer Avontuur van start gaan en wederom een maand gaan duren. Voor sommigen zal het een moeilijke keuze worden of ze hun provincies en KP's hieraan willen spenderen.
 

DeletedUser

Guest
BTW de start zal mogelijk op donderdag de 7e plaatsvinden om 12.00 uur (op BETA was de start om 13.00 uur
Hier ook gewoon 13:00 uur (ivm zomertijd), beta zit in dezeflde tijdzone als wij. Vorige event ging ook om 13:00 van start.
 

DeletedUser

Guest
Quest 23 & 37 lijken aangepast te zijn
Spend 25 Knowledge Points
Of dit ook geld voor #23 durf ik niet te zeggen, ben daar al voorbij.
Spend 15 Knowledge Points
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een woongebouw naar level 5/6/7/8 optillen werkt, level 5 tot/met 8 is maar 3x2.
het alternatief, een werkplaats zou wel sneller kunnen zijn, en waarschijnlijk max ook weer 6 hokjes, maar ook dat weet ik niet zeker.

Dit grapje over meerdere gebouwen spreiden maakt het veel sneller (tot je alle arbeiders aan het werk hebt).
 

DeletedUser

Guest
Tja dan moet er wel ruimte zijn.
Een woongebouw naar level 5/6/7/8 optillen werkt, level 5 tot/met 8 is maar 3x2.
het alternatief, een werkplaats zou wel sneller kunnen zijn, en waarschijnlijk max ook weer 6 hokjes, maar ook dat weet ik niet zeker.

Dit grapje over meerdere gebouwen spreiden maakt het veel sneller (tot je alle arbeiders aan het werk hebt).
Het maakt niet uit wat voor een gebouw je ophoogt, dus gewoon een nieuwe hout or marmerfabriek ophogen, neemt maar 1x2 (of 2x1) ruimte in beslag tot level 5.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2764

Guest
Waarom worden er toch iedere keer zoveel relikwieën en confrontaties gevraagd? (ja, ik maak gebruik van de toernooien.)
Ik loop al 100 provincies voor op het normale schema door al deze evenementen en mijn krijgers maken totaal geen schijn van kans meer hierdoor.
Als een provincie verkennen al bijna 3 dagen duurt en ik ook geen upgrade kan doen aan gebouwen omdat ze aan hun maximum zitten (of er te weinig inwoners zijn), is het spelen van zo'n evenement ook niet meer leuk te noemen. :(
 

DeletedUser

Guest
Het begint mij op te vallen dat er geen rekening word gehouden met de gamers met lage score .Er worden belachelijk veel relikwieën gevraagd bij events en avonturen zodat ze op een bepaald moment wanneer deze verzamelt moeten worden vast komen te zitten in dat spel.Kan dat niet wat minder Zodat IEDEREEN hier aan mee kan doen ???
 
@lightwarrior en @lord skorb

evenementen zijn inderdaad bijna niet te doen voor spelers die a: voor lopen op het schema en b: gamers met een lage score.

deze problemen zijn al veel aan de orde geweest op dit forum en ook ik heb daar regelmatig een opmerking over gemaakt. Helemaal oplossen zullen ze het bij INNO niet kunnen doen, maar er zijn al veel veranderingen doorgevoerd. dus blijf je feedback geven en blader het forum af voor tips en trucs. (en kies je gevechten/evenementen > probeer niet aan alles mee te doen)
 
Bovenaan