• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Afscheid deel 2

DeletedUser1592

Guest
Beste allemaal, Met ingang van aanstaande maandag zal ook ik stoppen met mijn werkzaamheden als Senior game moderator. Ik heb jullie altijd met plezier bijgestaan en jullie graag bij allerlei ingame problematiek geholpen, Maar zoals Desi eerder al eens aangaf is er een tijd van komen en gaan! Ik wens jullie allemaal nog veel speelplezier toe.
 

DeletedUser1796

Guest
Beldroth, Bedankt voor alles wat je voor me gedaan hebt, Bedankt voor de tijd die ik met je samen heb kunnen werken, het was een leuke/gezellige samenwerking.
Dikke Knuffel Priscil
 

DeletedUser1427

Guest
Beste allemaal, Met ingang van aanstaande maandag zal ook ik stoppen met mijn werkzaamheden als Senior game moderator. Ik heb jullie altijd met plezier bijgestaan en jullie graag bij allerlei ingame problematiek geholpen, Maar zoals Desi eerde al eens aangaf is er een tijd van komen en gaan! Ik wens jullie allemaal nog veel speelplezier toe.

Bedankt voor alles @Beldroth !
 

DeletedUser3012

Guest
Beldroth. Erg jammer dat jij nu ook weg gaat:(. enfin. Maandag gaan er vast weer andere deuren met andere mogelijkheden open. Bedankt voor de hulp, en tot ziens dan maar

Magicalbean
 

DeletedUser1570

Guest
Beldroth, heel erg bedankt voor alle hulp die je hebt gegeven. Het wordt hier wel heel stil als jullie allemaal vertrekken, maar ik denk dat we jullie wel blijven zien? :)
 

DeletedUser1031

Guest
Ook van mijn kant wil ik je hartelijk danken voor hulp , nog niet zo lang geleden :)
Wens je bij alles wat je nog gaat doen in de toekomst, veel plezier !!
We vergeten je zeker niet hoor ;)
Warme groetjes en liefs
Van Rozenelfje
 

DeletedUser1592

Guest
Dank jullie wel allemaal, ik heb het 2 jaar met plezier gedaan. :)
 

DeletedUser2975

Guest
Hoi Belroth,
Sluit me aan in de lange rij. Fijn dat er een hulppost was, waar we terecht konden met onze vragen en waar we ook af en toe eens lekker tegen konden mopperen ;). Dank dat je er was. Veel plezier bij hetgeen je verder gaat doen.
 
Bovenaan