• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Locatie voor chatfrustraties ....

DeletedUser2975

Guest
Hallo allemaal,

Aangezien de plaats, waar we met ons allen 6 pagina's hebben vol getypt niet de daarvoor bedoelde plek was/is, heb ik hier een speciale locatie geopend, waar iedereen terecht kan met zowel positieve als negatieve reacties. Mijn gevoel zegt me dat we nog wel 6 pagina's vol krijgen...Ik wilde ff een leuke smiley toevoegen...durf het bijna niet te zeggen..., maar die doet het niet .
 

DeletedUser

Guest
@Vonkentrekker

Samen20Sterk20By20Wilma.gif


Ben dolblij met de externe oplossingen zodat we weer lekker zorgeloos kunnen babbelen :)
 
oei, ik heb iets gemist? waarom zijn er nog steeds frustraties nu hij terug werkt. (al weten we dat het mogelijks terug erger wordt tot inno hun server vervangt)
is het al terug erger aan het worden misschien?
 

DeletedUser2975

Guest
Ik denk dat alles wel gezegd is @brocante, de vrijwilligers van Team NL doen hun uiterste best om het vooral plezierig te houden hier op het forum en ingame.

Beter in oplossingen denken, doen we bij "the Rings of power" ook, door middel van https://discordapp.com/ hebben we nu een eigen chat voor onze broederschap en zijn we niet meer afhankelijk van de elvenar chat. verder hebben we bij https://www.forum2go.nl/ een eigen forumpagina voor de gildeleden met informatie en als het mailsysteem van Elvenar niet werkt dan posten we het daar.

groeten Johan
Zo te zien Vonkentrekker is alles nog lang niet gezegd, gezien de reacties die er nu al weer zijn, bovendien spreek jij jezelf ook een beetje tegen, gezien je post hier ;):p. Ik kan me niet herinneren dat het op het forum niet plezierig is, in mijn beleving houdt ieder lid zich keurig aan de regels. Een forum is toch een plek waar iedereen zijn mening mag zeggen en de één uit zich (soms) in iets fellere bewoording en de ander weer iets gematigder.
Dat jullie BS wegen heeft gevonden buiten dit spel te communiceren .. fijn voor jullie, maar om nu ook een eigen forum te hebben..., naar mijn idee is toch de charme van dit spel juist die dingen binnen dit alles te doen. Maar goed ieder zijn ding. Bij mij werkt dat niet. Ik zit tijdens het spel wel eens te snuffelen op gamersknowlegde, als ik dan terug naar mijn stad wil, is het vastgelopen. Kan dan niet eens via de normale weg uitloggen. Gelukkig kan ik , als de chat niet werkt, mijn Buurtjes bereiken via de mail. Die heeft, althans bij mij, altijd gewerkt. Ik wens jou en je BS heel veel speelplezier en succes!

Groet Bro.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
oh we mogen hier weer eens niet leuk vinden.
DIEPE ZUCHT
Kritiek hier uiten mag! Maar.......... wel binnen de perken die niet omschreven zijn anders wordt je post simpelweg verwijderd omdat die als een persoonlijke aanval aanvaard wordt. Dat is helaas het probleem om moderator te zijn, je zit tussen de 2 in, 1 de klager en 2 de ontwikkelaar en om dan klachten met een knipoog te verwijderen is pure censuur.
Dus dit bericht zal ook wel verwijderd worden en ja misschien moeten we dan inderdaad meer een eigen forum oprichten om daarvan gevrijwaard te blijven. Let wel ik vind het geen goed idee maar als er geen keus gelaten wordt krijg je die soort ontwikkelingen.
Het verwijderen van berichten werkt uiteindelijk 100% tegen degene die ze verwijdert dus laat ze lekker staan en je bent weer van een andere post kritiek af.
 
en wederom laat INNO zien hoe het niet moet. Het schaamrood moet ze toch langzaam ja welke grens voorbij zijn?
Het is te danken aan mijn fantastische BS dat ik dit spel nog speel anders had ik het spel allang tabee gezegd.
 

DeletedUser2975

Guest
en wederom laat INNO zien hoe het niet moet. Het schaamrood moet ze toch langzaam ja welke grens voorbij zijn?
Het is te danken aan mijn fantastische BS dat ik dit spel nog speel anders had ik het spel allang tabee gezegd.
En ik met jou buurman .
 

DeletedUser2518

Guest
en zo zijn er wel meer die ondanks dat de chat het vaak niet doet toch door gaan met het spel puur voor het BS ..........
 
Bovenaan