• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Herrijzenis van de feniks 2017' opdrachten en beloningen.

DeletedUser1152

Guest
Net even je dorp bekeken, dacht dat je misschien nog in het begin zat maar je bent al bij de boselfen. Waarom heb je dan nog niet-bonus fabrieken, die zijn hartstikke inefficiënt ?

gewoon omdat ze best mooi zijn in mijn stad he, en zo je niet al het zelfde wat beetje saai is, ik ook maar 1tje van elk he, maar ze brengen idd veel veel minder goederen op dan je bonusfabrieken, qua klassementspunten is het hetzelfde dusja
 

DeletedUser1796

Guest
@Didi1 een eenhoorn met mensen die is helemaal leuk, voor mij word het dag 8 en 10 hopen op veel geluk :D en dat er nog meer mooie aan gaan komen daar wachten we dan op:)
 

DeletedUser

Guest
Ja dag 5 is leuk :), maar ik ga zeker voor de 2 grote die er nog aan komen.

Feniks cultus & Feniks expeditie
 

DeletedUser2080

Guest
Hoi allemaal, dagprijzen en dagquests zijn weer bijgewerkt. Liefhebbers van eenhoorns kunnen hun hartje ophalen, maar bedenk dat er nog een paar hele mooie dagprijzen aankomen ;)

Hoi Didi,

waar staan je bijgewerkte bestanden?
(dank alvast!)
Groetjes, Stellina
 

DeletedUser1750

Guest
Vandaag het gebouw handelsreizigerIII gewonnen. Als je genoeg punten hebt om nog een keer een ei te openen, zou je hetzelfde gebouw dan een tweede keer kunnen winnen?
Of kan je ieder gebouw maar 1 keer winnen?
Wil best nog zo'n gebouw.
 

DeletedUser189

Guest
als je genoeg punten en geluk hebt kun je het zo vaak winnen als je maar wilt :)
 

DeletedUser7

Guest
Inderdaad. Het gebouw is eigenlijk niet zo heel veel anders dan een kleine fabriek. Je kunt er dus zo veel winnen en neerzetten als je maar wilt :)
 

DeletedUser

Guest
Ja dag 5 is leuk :), maar ik ga zeker voor de 2 grote die er nog aan komen.

Feniks cultus & Feniks expeditie
Daar ga ik ook voor, ben alles nu aan het opsparen! Hoop dat snel bekend is op welke dag ze voorbij komen en dat ik niet toevallig dan weg ben........
 

DeletedUser

Guest
Weet iemand misschien wat een "orc strategist" is? Te winnen op dag 11 volgens de site van Crazy Wizard. Iedereen die nog niét bij de orks is (ikzelf ben nu bij de dwergen), kan die prijs ook winnen, maar hebben we daar iets aan? (Of spaar ik beter door tot de Phoenix Cult, waar ik vooralsnog mijn zinnen op gezet heb?)
 
Weet iemand misschien wat een "orc strategist" is? Te winnen op dag 11 volgens de site van Crazy Wizard. Iedereen die nog niét bij de orks is (ikzelf ben nu bij de dwergen), kan die prijs ook winnen, maar hebben we daar iets aan? (Of spaar ik beter door tot de Phoenix Cult, waar ik vooralsnog mijn zinnen op gezet heb?)

Dit is een eenheid die je normaal vrijspeelt in de onderzoeksboom in hoofdstuk 8 (orkstrateeg in het nederlands)
het is zware afstandseenheid.
upload_2017-3-26_0-32-35.png

http://crazywizard.info/en/bb_unit_elves.html#hr
http://crazywizard.info/en/bb_unit_humans.html#hr

Gezien de huidige problemen met vechten, zou ik lekker voor de cult gaan of de tropische verassing. had het vechten wel gewerkt dan was dit vooral voor mensen een hele leuke toevoeging geweest.
 
Gezien de huidige problemen met vechten, zou ik lekker voor de cult gaan of de tropische verassing. had het vechten wel gewerkt dan was dit vooral voor mensen een hele leuke toevoeging geweest.[/QUOTE]

Een hele goeie, ga idd voor cultuur. Vechten moeten ze eerst nog maar eens goed gaan uitzoeken.
 
ik wilde ook al sparen voor de orc strategist maar als jullie zeggen dat je hier niet veel aan hebt zal ik dat dan maar niet doen. Wat is de tropische verrassing? Ik zie die nog niet op de site staan van Crazy Wizard.
 

DeletedUser

Guest
Dank! Duidelijke antwoorden! Dan spaar ik iig verder :)
Ben ook benieuwd wat de tropische verrassing is... de "Phoenix Excursion"?
 
ik wilde ook al sparen voor de orc strategist maar als jullie zeggen dat je hier niet veel aan hebt zal ik dat dan maar niet doen. Wat is de tropische verrassing? Ik zie die nog niet op de site staan van Crazy Wizard.

Die komt zodra ze officieel zijn, in de spelbestanden zitten een paar aanwijzingen dat er wel wat leuke verrassingen gaan aankomen, maar zolang die niet definitief ook zichtbaar zijn in het spel(beta) is het nog een beetje giswerk of ze ook daadwerkelijk gaan komen.

We gaan nu op beta week 3 van de 4 in, dus wie weet. de cult is ook nog niet bekend op welke dag die gaat komen dus we hebben nog even.
 
Bovenaan