• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Discussietopic herontwerp gevechtssysteem

Vermoedelijk 190 of 200.
VI: 100 > VII: 130 > VIII: 160 > IX:190~200
Het is 190 btw, dan kon je zien in de innogames tv episode. trouwens op die innotv kon je zien dat de tester maar op 38/190 zat, dus als die met orc units aan het spelen was terwijl hij maar 38 provincies had vrijgespeeld, dan was de nieuwe combat voor hem inderdaad heel makkelijk :)
 

DeletedUser990

Guest
Vermoedelijk 190 of 200.
VI: 100 > VII: 130 > VIII: 160 > IX:190~200
Daar ben ik dus al over, dan ga ik me maar even vol op de provincies gooien en proberen nog uitbreidingen te krijgen.
Dan kan ik daarna op mijn DOOIE gemak kijken wat ik precies met die uitbreidingen ga doen.

Bedankt Lortd Soth
 

DeletedUser990

Guest
Het is 190 btw, dan kon je zien in de innogames tv episode. trouwens op die innotv kon je zien dat de tester maar op 38/190 zat, dus als die met orc units aan het spelen was terwijl hij maar 38 provincies had vrijgespeeld, dan was de nieuwe combat voor hem inderdaad heel makkelijk :)
Het is leuk die Innotv, maar ze spreken geen Nederlands en ze hebben geen ondertiteling.
 

DeletedUser1333

Guest
Hm, had de update niet al plaats moeten vinden? Of is deze uitgesteld op de live servers? Ik verwacht dat het commentaar op de andere fora namelijk niet heel veel beter was dan hier...
 

DeletedUser

Guest
Hm, had de update niet al plaats moeten vinden? Of is deze uitgesteld op de live servers? Ik verwacht dat het commentaar op de andere fora namelijk niet heel veel beter was dan hier...

Ja begin het mij ook af te vragen. Na het super enthousiaste mailtje (ahum :rolleyes:) wat ik vorige week (22-9) van support kreeg, leek het er niet op dat de update uitgesteld zou worden. Maar wie weet .... hoop doet leven :p
 

DeletedUser448

Guest
Misschien moeten ze eerst nog wat verzinnen voor de beginnende spelers. Dat gevorderde spelers uiteindelijk, met de nieuwe troepen van cerberus voor elfen en kanonniers voor mensen en met de darrenstrijders , het vechten "makkelijker en leuker" gaan vinden is nog mogelijk. ( hoop sterft als laatste) Maar een beginnende speler die nog niet meer kan aanmaken dan de eerste een/ twee soorten hebben dat vooruitzicht niet. En als alle nieuwe spelers er al vlug achter komen dat vechten moeite kost om te leren en dan nog nadelig is tov onderhandelen is het natuurlijk vlug afgelopen.
 
als het goed is wordt deze update op een dinsdag uitgevoerd ipv een woensdag ivm toernooi, dat was op beta ook zo, daar was de update tussen de toernooien in om deze niet te verstoren.

Van mij mag die update wegblijven voorlopig, als ben ik al wel aardig rap door mee eenheden aan het gaan :D
 

DeletedUser1294

Guest
Als het werkelijk zo blijkt te zijn dat ik met 300 provincies geen uitbreidingen meer kan krijgen, dan zal het voor mij snel "game Over" zijn.
De 33e plaats, waar ik nu sta, heb ik verworven met zeer actief spelen en af en toe een financiële injectie. Als dat voor Inno niet voldoende is, houdt het voor mij op.
Ik begrijp dat er geld verdiend moet worden, maar ik ben geen melkkoe.. ik ben een klant!
Inno zou er beter aan doen om hun klanten tevreden te houden. Ik speel een spelletje voor mijn plezier, niet om me uit te laten kleden!
 

DeletedUser286

Guest
Heel vreemd als deze redenatie realiteit gaat worden en je alleen maar betaald provincie-uitbreidingen kunt verwerven. Ik neem aan niet alleen met diamanten, want dan stopt deze speler er ook acuut mee. Als we diamanten willen aanschaffen, moet dat onze eigen keuze zijn en niet een verplichting om verder in een spel te komen. Ik zit boven de 260 veroverde provincies, dus dat zou voor mij dan ook een probleem gaan worden.
Als het werkelijk zo blijkt te zijn dat ik met 300 provincies geen uitbreidingen meer kan krijgen, dan zal het voor mij snel "game Over" zijn.
De 33e plaats, waar ik nu sta, heb ik verworven met zeer actief spelen en af en toe een financiële injectie. Als dat voor Inno niet voldoende is, houdt het voor mij op.
Ik begrijp dat er geld verdiend moet worden, maar ik ben geen melkkoe.. ik ben een klant!
Inno zou er beter aan doen om hun klanten tevreden te houden. Ik speel een spelletje voor mijn plezier, niet om me uit te laten kleden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser889

Guest
Het is straks heus nog wel mogelijk om provincie-uitlbreidingen te blijven verdienen maar het zal een stuk moeilijker worden. Als vechten echt niet meer mogelijk wordt, kun je ze nog altijd afkopen. We worden flink afgeremd, maar niet tot een stilstand gedwongen. Het lijkt mij dat Innogames zelf ook wel weet dat ze dan een hoop (top) spelers kwijt zullen raken.
 

DeletedUser286

Guest
Is idd. te hopen dat die speelruimte er nog blijft. Lijkt mij ook niet verstandig dit spel nog in de opbouwfase af te remmen en vrijwel dicht te timmeren qua opties.
 

DeletedUser1105

Guest
ALS 1 troep sterk/zwak wordt tegen 2 vijandige troepen gaat het wel een gepuzzel worden, maar niet onmogelijk (allemaal in de veronderstelling hé). Alles gaat afhangen van hoe hard die troepen afgeslacht gaan worden. Dat wordt afwachten denk ik. Ik zit nu net aan de feeën en heb overals al orks nodig in mn provincies. (228 vrijgespeeld) voorlopig is het nog niet onmogelijk (buiten de elexir en hout provincies) om deze al vechtend door te komen. Ik neem wel aan dat inno de handel wil afremmen maar niet geheel onmogelijk zal willen maken (laat ons hopen iig). Zoals ik ook al gezegd heb is het denk ik zaak om wanneer die nieuwe gevechtsupdate er komt zo snel als mogelijk met zoveel als mogelijk bevinding en op te lijsten en daar een nieuwe handleiding van te maken zodat het duidelijk wordt voor zowel de beginnende speler als voor de gevorderde. Dit kan alleen maar wanneer de update er effectief is en we er mee moeten.
 

DeletedUser1635

Guest
Was iemand al opgevallen in de beta release notes 1.15 dat een serie troepenomvang onderzoeken verplicht gaan worden bij de volgende update, en dat je niet verder kan met de boom voor je die alsnog onderzocht hebt?

het gaat om de volgende troepenomvang onderzoeken:
verplicht
1, 2, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 18, 19, 21, 23, 24, 27
niet verplicht
3, 4, 9, 15, 17, 20, 22, 25, 26

Edit: gewijzigd zijn 7, 11 en 14

Dit is indirect een onderdeel van het nieuwe gevechtssysteem, vandaar dat ik het hier bij zet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1105

Guest
yep, het nieuwe systeem van troepenomvang gaat hierop berekend worden ipv elk onderzoek +12 gaan ze je troepenomvang vermenigvuldigen met het nummer van je onderzoek... voor zover ik het juist begrepen heb :D
 

DeletedUser1635

Guest
Vroeger was het idee dat de gevechten optioneel waren, en je je weg door het spel kon vinden door te handelen. Bij het vrijspelen van provincies vond ik het afkoop systeem interessanter dan de gevechten, omdat je dan bij voorbaat al weet wat je verliezen zijn, en tot op heden maakte de troepenomvang bij toernooien niet uit. Persoonlijk vind ik het dan ook een beetje irritant dat ze me/ons die onderzoeken alsnog door de strot heen stampen... ik kan de kp's eigenlijk wel beter gebruiken.
 

DeletedUser1635

Guest
Ik vind het ook bijzonder nalatig van de moderators hier dat ze ons niet tijdig waarschuwen voor zoiets maar ons gewoon aan laten modderen, bedankt voor de hulp... niet dus. Totaal gebrek aan enig vorm van initiatief. als het goed is hebben jullie de vertaling klaar staan, tenminste, dat mag ik hopen... probeer enig optimisme te behouden terwijl het de 3e keer is dat de spelmakers dit geintje flikken :mad::mad::mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7

Guest
Dingen veranderen. Grote veranderingen kondigen we meerdere weken van te voren aan, kleine veranderingen kun je 2 weken van te voren op Beta zien. We hebben de grootste veranderingen ruim op tijd aangekondigd, de details, zoals bepaalde onderzoeken die verplicht worden of de exacte sterkte van de nieuwe troepen zul je op Beta terug moeten vinden.
 

DeletedUser1333

Guest
Dit wisten we inderdaad al een aantal weken van te voren.
Ik vind dan ook dat het redelijk onterecht is om met een vinger naar de moderators te wijzen. De communicatie is prima, maar het probleem is meer dat de wijzigingen die zijn doorgegeven de community absoluut niet lijken te bevallen...
 

DeletedUser1427

Guest
Ik ben juist ontzettend tevreden over het naar voren brengen van nodige updates, het kan wel is waar lastig zijn voor sommigen om aan de eisen te voldoen binnen de norm wat er van ons verwacht wordt uiteindelijk maar het maakt het zeker ook uitdagender, denk dat je als speler blij mag zijn dat er bekeken al wordt waar verbetering kan worden waargenomen. En vooral omdat het tijd kost lijkt me al een belovende update, bedoel een halve update doorvoeren lijkt me onzinnig en zitten we allemaal niet op te wachten lijkt me.

Misschien dat ik het mis heb maar om verandering te maken in het gevechtssysteem lijken mij dit toch goeie alternatieven.. Mocht dit niet werken voor velen zal er vast worden gekeken om het wel te verbeteren want de makers/bedenkers leren ook van fouten :) mocht dit als fout worden beschouwd dan.
 
Bovenaan