• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door King Spooky

  1. King Spooky

    Portaalopslag Valloriaanse Drakentoren (hfdst21)

    Aanpassing bonussen drakentoren zijn hier doorgevoerd vandaag We kunnen er weer volop invliegen
  2. King Spooky

    Portaalopslag Valloriaanse Drakentoren (hfdst21)

    Komt dit dan pas in orde met de volgende spelupdate ? Want momenteel zie ik nog geen bonus toegepast op de prooi-capaciteit Nog eventjes wachten dus vooraleer wat portaalboosters te gebruiken dus
  3. King Spooky

    Portaalopslag Valloriaanse Drakentoren (hfdst21)

    Is er hier dan al een bug rapport dan van ? Vind die nergens terug
  4. King Spooky

    Portaalopslag Valloriaanse Drakentoren (hfdst21)

    Even vraagje ivm valloriaanse drakentoren lvl 1. Volgens mij mis ik daar een ow bonus in. De nederzettingsproduktie staat op 147% en in groen. Met detail te bekijken staat er daar OW bonus van 46% bij, afkomstig van bloeiende handelaar vermoed ik. Maar bij prooi-capaciteit staat 40k en in het...
  5. King Spooky

    Burenhulp

    Bij Taveerne op lvl 30 krijg je er zelfs iedere dag 7 :p In combinatie met andere wondertjes is dat dus 7x extra goederen, 7x extra zaadjes en 7x extra ander prijsje :coin::coin::coin:
  6. King Spooky

    Toernooi

    @ERGOLUM Dit Screenshot ook een reden zijn dat toernooi wat lastiger geworden is. Jou totaalscore is met meer dan 225K gestegen sedert begin augustus (van 714K naar 942K), dat is een vermeerdering van ongeveer 33% tov die 714. Bij zo'n stijging worden gevechten ook wat lastiger. Als het...
  7. King Spooky

    Opgelost [ONYX-41818] Mailbox loopt vast

    screenshot op pc 1/01/1970 :eek: Wist niet dat Elvenar al zolang bestond :p
  8. King Spooky

    Opgelost [ONYX-41818] Mailbox loopt vast

    Hier ook problemen met inmail, zowel op app als op desktopversie
  9. King Spooky

    Nieuw Hfdst 20 : Burenhulpspreuk op trommelensemble

    @Bor de Wolf 1965 Nog steeds, resterende tijd intussen op 24:40u Tijdens toepassen spreuk betoverd geschenk krijg ik nog steeds dat paars symbooltje boven mijn trommel-, fluit- en vioolensemble zoals dit ook staat boven mijn bibliotheken, lava codexen, grote veiling, ... Even je stadje bezocht...
  10. King Spooky

    Nieuw Hfdst 20 : Burenhulpspreuk op trommelensemble

    Nog extraatje opgemerk Als ik naar stad ging van bs-genoot om het te testen waren de ensembles aan te klikken (zoals je ziet in screenshot hierboven bijgevoegd) Als ik nu bh wou geven aan diezelfde bs-genoot via het gouden handje via het broederschapsschildje krijg ik enkel de mogelijkheid zijn...
  11. King Spooky

    Nieuw Hfdst 20 : Burenhulpspreuk op trommelensemble

    Spelversie: __ v1.159.5-(3b874c2) - html5 (2022-09-08 21:53) Spelwereld: __ Arendyll Flash of HTML5: __ HTML5 Flash Speler versie: __ Spelersnaam: __ King Spooky Mensen of Elfen: __ Elf Browser + versie: __ Google Chrome Versie 105.0.5195.127 (Officiële build) (64-bits) Besturingssysteem: __...
  12. King Spooky

    Opgelost Vertaal fout verboden ruïne evenement gebouwen.

    @Sayden Staat reeds in bevestiging voor aanpassing bij volgende update onder Tekstgerelateerde Fouten https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/gebouw-verkeerde-naam.10058/#post-108347
  13. King Spooky

    Aangepast & Wacht op Update Gebouw verkeerde naam

    Ik wil jullie niet ongerust maken maar er is nog een 3de met dezelfde naam Eéntje dat je kan winnen met de dagprijsjes heeft ook als naam "Afgelegen vijver" Opgezocht in de engelse versie en daar is de naam "Spectral Moths"
  14. King Spooky

    Géén BSA, waarom?

    Misschien omdat ze eerst 2 events willen doen om dan zo'n tovenarij boekje te kunnen maken waar de 2 artifacts van de 2 events inzitten :rolleyes:
  15. King Spooky

    Opgelost Verschil in spirituele goederenaantal via dropdownmenu tov handelsgebouw

    Spelversie: v1.143.2-(6a14fd9) - html5 (2021-12-09 10:40) Spelwereld: Arendyll Flash of HTML5: html5 Flash Speler versie: __ Spelersnaam: King Spooky Mensen of Elfen: Elf Browser + versie: Google Chrome - versie 96.0.4664.110 (Officiële build) (64-bits) Besturingssysteem: Windows 10...
Bovenaan