• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Géén BSA, waarom?

Op beta komt er geen BSA maar start er een nieuw evenement. Waarom komt er geen BSA? Veel leden van mijn Broederschap komen niet verder dan level 9 en willen hun gebouw (ik zelf inclusief) naar level 10 krijgen maar hebben daar een BSA voor nodig!
 
Waarom komt er geen BSA? Veel leden van mijn Broederschap komen niet verder dan level 9 en willen hun gebouw (ik zelf inclusief) naar level 10 krijgen maar hebben daar een BSA voor nodig!
Gokje... omdat artefacten nu ook in events te winnen zijn en ook in MA en Toren te vinden zijn? Verder is dit een vraag over de beta-wereld, misschien handig om die op het beta-forum te stellen?
 
klopt, maar als er geen BSA op beta komt, dan komt ie ook niet in de live werelden. Het is wel eens eerder gebeurd dat er geen BSA achteraan komt en daar baal ik altijd flink van, want vaak zijn dat de meest interessantste gebouwen die ik dan niet op het hoogste level krijg.
Helaas heb ik nog lang niet alle gebouwen met artefacten in de toren zien langs komen. Vaak juist de gebouwen waar ik totaal géén interesse in heb,.
 
Op Beta is er geen BSA geweest omdat die recht in de kerst vakantie periode viel.
In die periode waren er veel ontwikkelaars niet op kantoor.
Dat neemt niet weg dat op life servers de BSA ook niet door zou gaan.
Wacht gewoon af en volgende week weet je zekers of er wel of geen BSA komt.
 
Op beta komt er geen BSA maar start er een nieuw evenement. Waarom komt er geen BSA? Veel leden van mijn Broederschap komen niet verder dan level 9 en willen hun gebouw (ik zelf inclusief) naar level 10 krijgen maar hebben daar een BSA voor nodig!
misschien moet je dit ook ff op de Beta forum zetten.
 
klopt, maar als er geen BSA op beta komt, dan komt ie ook niet in de live werelden. Het is wel eens eerder gebeurd dat er geen BSA achteraan komt en daar baal ik altijd flink van, want vaak zijn dat de meest interessantste gebouwen die ik dan niet op het hoogste level krijg.
Helaas heb ik nog lang niet alle gebouwen met artefacten in de toren zien langs komen. Vaak juist de gebouwen waar ik totaal géén interesse in heb,.
Vaak is het wel zo dat als er geen BSA komt dat je wel relatief makkelijk aan de 9 artefacten kan komen.
Tenminste dat was altijd het argument. ik heb niet heel erg het idee dat dit dit keer het geval is.
 
Gokje... omdat artefacten nu ook in events te winnen zijn en ook in MA en Toren te vinden zijn? Verder is dit een vraag over de beta-wereld, misschien handig om die op het beta-forum te stellen?
Nodige artefact(en) dus max 2 zoals in BSA zal in event te bekomen zijn.
 
Vaak is het wel zo dat als er geen BSA komt dat je wel relatief makkelijk aan de 9 artefacten kan komen.
Tenminste dat was altijd het argument. ik heb niet heel erg het idee dat dit dit keer het geval is.
Klopt, ik kom in beide werelden 1 artefact oftewel iets meer dan 2 shuffle borden tekort en nog wel zonder lange afwezigheid in Elvenar.
 
Alleen is het gebouw vooral aantrekkelijk als je hem vol krijgt, want 1 oranje spreuk per dag is wel heel aantrekkelijk, maar die krijg je pas op level 10
 
Ik zal wel 1 van de weinigen zijn maar van mij mogen ze het BSA helemaal afschaffen.
Ik zie liever dat met events de evt. 9e artefact wat makkelijker te halen is dan dat je ook nog eens afhankelijk van je BS met een BSA op je tenen moet lopen. Bovendien als de BS ook nog eens voor een hoge klassering wil spelen speel je je stad ook nog eens aan gort en heb je 3 tot 4 week nodig om daar van te herstellen.
Waarom zou je wel het snot voor de ogen willen werken met een BSA en niet met een event terwijl een event veel minder inspannend is.
Wat je met afgelopen event nu zag dat je van die boeken kon winnen met daarin een keuze voor artefacten zou best wel eens de standaard kunnen worden en zal een BSA daarmee gereduceerd worden of misschien zelfs wel verdwijnen.
 
en zal een BSA daarmee gereduceerd worden of misschien zelfs wel verdwijnen
Ze zullen vast altijd een nieuw artefact van het afgelopen event in die keuze stoppen, zodat je wel het BSA moet gaan doen. Theoretisch kun je ook zeg een jaar wachten op een volgend event die je dan het artefact van een jaar geleden geeft, maar dan moet je hopen dat het gebeurt en tevens zit je dan met een jaar oud evoluerend gebouw op level 10.
 
Misschien omdat ze eerst 2 events willen doen om dan zo'n tovenarij boekje te kunnen maken waar de 2 artifacts van de 2 events inzitten :rolleyes:
 
Komend event is de pelgrimstocht en dan gaat het om setgebouwen dus dat event zal dan geen artefacten geven.
Komt wel een leuke toevoeging met nieuwe spreuken in dat event. Daarmee kan je met toernooi/toren na een gevecht een deel van je verloren troepen weer opnieuw tot leven wekken.
 
We hebben wel een gat van 2 weken nu (event wat net op beta is begonnen komt waarscihjnlijk pas over 2 weken hier), dus er is ruimte voor een bsa.
 

Aeva

Chef
Ze hebben de volgorde sowieso gewijzigd. Andere jaren komt na het lange winterevent het carnaval met een BSA er tussen. Op beta volgt nu op het lange winterevent het tovenaarsevent, dat de vorige twee edities ergens tegen de zomer was.
Dus er kan nu wel een BSA tussen worden gepropt, maar dan wordt het mogelijk geen carnavalsevent... Ben dus reuze benieuwd, maar ik gok op geen BSA.
 
Ga er maar vanuit dat na de pelgrimstocht er ook geen BSA komt en je het carnaval krijgt ergens 3e of 4e week februari.
Pelgrimstocht is setgebouwen en geen artefacten.
 
Bovenaan