• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [ONYX-41818] Mailbox loopt vast

Spelversie: __1.160.1-ob57da3-256(nl1.159)
Spelwereld: __Arendyll
Flash of HTML5: __nvt
Flash Speler versie: __nvt
Spelersnaam: __Friso Oeralinda
Mensen of Elfen: __Mensen

Browser + versie: __nvt
Besturingssysteem: __Android
Schermresolutie: __nvt

Reproduceerbaarheid: 5/5

Titel van de Opdracht: __ nvt

Huidige Situatie:
__In de app laat de mailbox alleen na opstarten de mail zien. Bij tweede keer openen verschijnen er alleen klokjes.
__Na spel opnieuw starten kan weer één keer de mailbox geopend worden.

Verwachte Situatie:
__Na openen mailbox dienen de verschillende berichten toegankelijk te zijn.
__

Reproductiestappen
1.
__start spel
2. __open mailbox
3. __mail is beschikbaar
4. __sluit mailbox
5. __open mailbox
6._berichten niet meer te benaderen; er worden alleen klokjes getoond.
7._ sluit mailbox
8._open mailbox
9._blijft als stap 6

Voeg gerust meer stappen toe indien nodig. Wel slechts EEN actie per stap benoemen!

Screenshots van de bug:
 

Bijlagen

  • Screenshot_2022-09-29-11-41-36-44_7f7cb4ea03f89ed006ffca7a7d623b25.jpg
    Screenshot_2022-09-29-11-41-36-44_7f7cb4ea03f89ed006ffca7a7d623b25.jpg
    623,2 KB · Weergaven: 39
Mijn mail is ook niet te openen nadat ik een oud wonder van mezelf heb geopend, openen en sluiten van de mail helpt niks, het probleem blijft al dagen het zelfde, dit is zo irritant, want we hebben een treintje, daar kan ik dus al dagen niks mee, en sommige spelers wel
 
Ziet er uit als de app, heb je deze al eens goed afgesloten en opnieuw opgestart?

Als je deze open laat staan op de achtergrond en weer terughaalt zijn er diverse synchronisatie issues,
 
Kp-treinen zijn verdwenen, stonden even in de uit post...nu ook niets meer
HEEEEEEEELP :p
Denk dat de muziek van het laatste gastvolk iedereen gek maakt :D:D:D:D:D

Warme groetjes van Rozenelfje ;)
 
Velen hebben momenteel een probleem met de berichten. Hier zijn het postvak in en uit verwisseld van inhoud en zijn er ook berichten compleet verdwenen. Ook op een andere pc/laptop en in een andere wereld. Wordt vast snel opgepakt neem ik aan.
 
Ook bij onze bs hadden mensen last van de mailbox en van verdwenen treinen... nu net melding gehad van 2 spelers die de melding krijgen dat elvenar wel online is maar niet reageert op verbindingspogingen. Alleen elvenarnl heeft dit probleem.
 
Dit is de melding die ook ik nu krijg;
De externe computer reageert niet op verbindingspogingen via poort 443, mogelijk vanwege instellingen van de firewall of het beveiligingsbeleid, of doordat de externe computer tijdelijk niet beschikbaar is. Er zijn geen problemen gevonden met de firewall op uw computer.
 

Aeva

Chef
Ik heb het naar mijn BS zo gecommuniceerd:
Er zit een bug in het mailsysteem van het spel. Hierdoor zijn de kp-treinen lastig te spelen. Het lijkt alsof je steeds een mail kwijt bent, maar dat is niet zo. De mails zijn er, maar je ziet ze niet. Dit los je per keer op door te verversen. Het is heel vervelend, maar we zullen moeten wachten tot er een fix is.
 
Nu kunnen er een aantal spelers helemaal niet meerinloggen met het bericht uit mijn laatst geposte bericht.
Ik heb het geprobeerd, kan inloggen op elvenar Duitsland, Engeland, Spanje etc maar niet op elvenar Nederland.
 
Ik heb hetzelfde probleem. Als je elvenar opent als bv elvenar duitsland ( https://de.elvenar.com/) dan kan je boven aan de pagina voor alle andere landen kiezen. Elk land laat de beginpagina van elvenar zien, alleen die van Nederland reageert niet als je die aanklikt. Je komt dus niet op de inlogpagina.
 

Aeva

Chef
Gisteren is dit bugrapport ingeleverd @DonFrank. Het lijkt dezelfde bug te zijn die beta geteisterd heeft. Daar meldt de CM dat het is verholpen. Wanneer wordt dit bij ons opgelost?
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Dit probleem zou volgens onze ontwikkelaars gisteren ook op de live werelden opgelost moeten zijn. Ik ga het opnieuw aankaarten. Het probleem is dat het nu weekend is en maandag in Duitsland een vrije dag, dus de keuze is om ofwel te wachten tot dinsdag, ofwel om iemand in het weekend zijn bed uit te bellen. Ik prefereer het eerste op dit moment, afhankelijk van hoe groot de impact wereldwijd is.
 
Bovenaan