• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Portaalopslag Valloriaanse Drakentoren (hfdst21)

Even vraagje ivm valloriaanse drakentoren lvl 1.
Volgens mij mis ik daar een ow bonus in.
De nederzettingsproduktie staat op 147% en in groen. Met detail te bekijken staat er daar OW bonus van 46% bij, afkomstig van bloeiende handelaar vermoed ik.
Maar bij prooi-capaciteit staat 40k en in het zwart zonder meer detail ivm ow bonus. Normaal zou er hier volgens mij toch een groter getal moeten staan door de opslagvortex die bij mij op max staat (was in vorig hoofdstuk toch het geval) ?
Zie ik dit juist en is dit een bug en dien ik een bugrapport aan te maken, of helpt die opslagvortex op een ander voorraad in hoofdstuk 21 ?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230809_005030_Elvenar.jpg
    Screenshot_20230809_005030_Elvenar.jpg
    207,9 KB · Weergaven: 35
Even vraagje ivm valloriaanse drakentoren lvl 1.
Volgens mij mis ik daar een ow bonus in.
De nederzettingsproduktie staat op 147% en in groen. Met detail te bekijken staat er daar OW bonus van 46% bij, afkomstig van bloeiende handelaar vermoed ik.
Maar bij prooi-capaciteit staat 40k en in het zwart zonder meer detail ivm ow bonus. Normaal zou er hier volgens mij toch een groter getal moeten staan door de opslagvortex die bij mij op max staat (was in vorig hoofdstuk toch het geval) ?
Zie ik dit juist en is dit een bug en dien ik een bugrapport aan te maken, of helpt die opslagvortex op een ander voorraad in hoofdstuk 21 ?
die 46% is niet alleen van je bloeiende handelaar je krijgt ook extra bonus afhankelijk van hoeveel welvaart je gebruikt (dit hoofdstuk is dit 1% voor elke 6 welvaart gebruikt boven op de 600 die je portaal kost).

we prooi capaciteit is inderdaad te weinig als je vortex hebt. Maar als dit is omdat het een bug is, of bewust omdat in het vorige hoofdstuk te veel spelers adhv de vortex een groot deel van de producties overgeslaan hebben, dat weet ik niet. Tis alleszins wel bekend bij inno, en de fix/uitleg laat precies wel lang op zich wachten.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Dit probleem zou vandaag gehotfixt moeten zijn. Het probleem was dat de configuratie hiervoor tot hoofdstuk 20 ingesteld stond, maar niet voor hoofdstuk 21.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Komt dit dan pas in orde met de volgende spelupdate ?
Want momenteel zie ik nog geen bonus toegepast op de prooi-capaciteit
Nog eventjes wachten dus vooraleer wat portaalboosters te gebruiken dus
Ik zou verwachten dat, wanneer de hotfix gisteren geschreven is, die vandaag uitgerold zou moeten worden.
 
Bovenaan