• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Beta Evenement: broederschap avontuur !

Tijd geven ????? Sorry hoor ........ dit is al de 3de BSA en het wordt alleen maar erger i.p.v. aangenamer voor de kleine spelers.

Na klachten over PUSH accounts bij de BSA hebben ze de regel ingesteld dat spelers tijden zo'n BSA niet meer kunnen switchen tussen de BS; dat is ëën vooruitgang > Daarnaast hebben ze bij de vorige BSA het storten van goederen vervangen door Magische spreuken opdrachten, nu komen ze met deze Relikwieën opdrachten. Ze proberen van alles, en zullen zeker ook op ons commentaar weer reageren. Maar ZIJ en WIJ weten dat ze het nooit iedereen naar de zin kunnen maken.
 
@yamar

Dat is precies wat onze BS besloten heeft. Deze BSA links laten liggen en ons klaar maken voor het Paas event met veel betere beloningen met veel minder inspanningen
 

DeletedUser2578

Guest
wat ik dan hoop, de beta versie is toch om te testen en wijzigingen door te voeren,
ik verwacht dan dat de onevenwichtigheden en oneerlijke dingen er uit gehaald worden.
of ben ik te naief??

Een Beta versie of een test is idd. bedoeld om daarna wijzigingen te brengen bij alles wat niet goed werkt. Maar het is wel een beetje naïef om te verwachten dat Innogames naar onze wensen zal luisteren want uiteindelijk is het een commercieel bedrijf (denk maar aan verkoop van diamanten, boosters, premium uitbreiding, etc.) dat winst wil maken.
 

DeletedUser2578

Guest
Een bedrijf dat de wensen van zijn afnemers negeert zal uiteindelijk niet veel winst meer maken.

Zoals je op het Forum leest is er bij de Nederlandse spelers ontevredenheid ontstaan. Ik weet niet hoe het precies zit bij de Amerikaanse en Duitse spelers van Innogames....
 
Er moeten in totaal voor 3 rondes 2250 relikwieën worden ingeleverd? (mijn gemiddelde per reli is 1000, die ga ik toch niet weggooien?!?! Laat staan de kleinere leden....) Ook goederen van T2 en T3 fabrieken. Dan komen er nog orcs overheen, zo'n slordige 180 000. (zelf produceer ik maar 136 per dag) Als ik dat zo bekijk voel ik er weinig voor om mee te doen.
Niet te doen met 6 a 7 mensen. Ook al staan er meer leden, we zitten met zieken en kleinere leden. Mss dat er maar 3 orcs kunnen produceren? En een niet aanwezige aartsmagiër. Heel jammer want we hadden er wel zin in.

Komt ook nog bij dat ik weinig tijd heb. Wegens slopen van keuken en binnenkort nieuwe plaatsen. Met alles wat daar bij komt kijken. ( Alles zit momenteel onder het stof, compleet drama.)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2665

Guest
Zoals je op het Forum leest is er bij de Nederlandse spelers ontevredenheid ontstaan. Ik weet niet hoe het precies zit bij de Amerikaanse en Duitse spelers van Innogames....

Ik verwacht eigenlijk niet dat de beleving van spelers elders in de wereld nu zoveel afwijken van Nederland en België. Het spel zal niet wezenlijk anders zijn.
 
Zoals je op het Forum leest is er bij de Nederlandse spelers ontevredenheid ontstaan. Ik weet niet hoe het precies zit bij de Amerikaanse en Duitse spelers van Innogames....

Als ik de reacties op de gems of elvenar facebook fb pagna lees.... vergelijkbaar met hier...
 

DeletedUser990

Guest
Even een controle vraag over de relieken.
Bonus relieken kan je niet meer gebruiken als je de 700% bereikt hebt.
Voor spreuken gebruik je geen bonus en bij elementalen ook niet.
Dus die zou je voor BS avontuur kunnen gebruiken?

Raak je de 700% bonus kwijt als je onder de 500 komt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2349

Guest
ben je dat zeker? ik dacht namelijk het omgekeerde gezien te hebben, al was dat misschien wel een bug
Tot de 700% is het afhankelijk van het aantal relikwieën, als je er minder dan 500 hebt zou het in principe een lagere bonus moeten geven. Als dat niet gebeurd zou dat idd een bug zijn. Ik heb er echter geen behoefte aan om dit uit te testen. Maar als je wilt biedt aankomend bsa jou de gelegenheid om het uit te proberen. o_O
 

DeletedUser990

Guest
Tot de 700% is het afhankelijk van het aantal relikwieën, als je er minder dan 500 hebt zou het in principe een lagere bonus moeten geven. Als dat niet gebeurd zou dat idd een bug zijn. Ik heb er echter geen behoefte aan om dit uit te testen. Maar als je wilt biedt aankomend bsa jou de gelegenheid om het uit te proberen. o_O

Dus je weet niet of verminderd als al je op die 700% staat. Hoop dat iemand anders dat dan wel zeker weet!
 

DeletedUser2349

Guest
Oops, sorry ik bedoelde de overige levels v/d OW, dus lvl 2 t/m 5, 7 t/m 10, etc.
Dus je weet niet of verminderd als al je op die 700% staat. Hoop dat iemand anders dat dan wel zeker weet!
Als het spel werkt zoals de informatie op de wiki staat: ja, dán ben ik voor 100% zeker. Mits daar uiteraard geen bugs in zitten. Wat let je om het zelf uit te proberen @marjan de 1e ? ;)

Maar je mag ook wachten op iemand die bijvoorbeeld nét de 500 had bereikt én daarna een OW heeft uitgebreid. Waardoor dat aantal weer onder de 500 kwam én dat die speler ook nog heeft zitten controleren wat er toen met z'n bonus procenten is gebeurd. Én dat die speler ook nog actief is op het forum.

Maar als ik er mijn geld op zou moeten zetten, dan zet ik dat op het verminderen v/d bonus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan