• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Beta Evenement: broederschap avontuur !

Dat klopt Wizard, deels gebruikt Innogames deze methode al bij het uitspelen van een hoofdstuk, maar dat begint pas bij een bepaalde hoofdstuk. Veel starters die niet geïnteresseerd zijn in het spel stoppen eerder en krijgen dus deze diamanten niet. Maar als er met een BSA massaal wordt gespeeld en Innogames geeft ieder speler 350 diamanten weg waar blijft hun winst dan? Dat wordt onvoordelig voor Innogames. Ik denk dat ze er zo naar kijken. En om nog een stap verder te gaan ze bouwen de BSA's zo in dat er wel door spelers gekocht gaat worden, dat is een onderdeel van hun winstmodel....
Maar goed dit is maar een visie, hoe het precies in elkaar zit weet alleen Innogames zelf.
Ik denk dat er het vorige bs avontuur leden van mij dia's er tegenaan hebben gesmeten, nu helemaal niets omdat wij gezamenlijk hadden besloten niet deel te nemen! Dus, ze moeten zelf maar eens de som maken denk ik van deze farse :)
 
Bovenaan