• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Beta Evenement: broederschap avontuur !

Nou je moet ook orks verzamelen. Lekker handig als je er nog niet in zit. Ben je wel afhankelijk van die paar spelers die er wel in zitten en of ze volop mee kunnen spelen. En je moet ook nog eens totaal 2250 relikwieën verzamelen gedeeld door 22 in onze BS is dat ruim 100 per speler.
Je zal maar in een kleine BS zitten of die misschien net allemaal in hoofdstuk 3 of 4 zitten. Dan is 24 uur op een dag spelen nog te weinig. Die gaan het nooit halen.

We waren van plan om deze keer 2 paden tegelijk te doen en als het even kan alle 3 maar 1 word al moeilijk om te doen tenzij het toernooi 3 week duurt. Ik zoek het nog wel even allemaal uit hoe we het gaan doen maar als ik dit aan mijn broeders uitleg ben ik bang dat er een heleboel niet mee willen doen.
 
Nou je moet ook orks verzamelen. Lekker handig als je er nog niet in zit. Ben je wel afhankelijk van die paar spelers die er wel in zitten en of ze volop mee kunnen spelen. En je moet ook nog eens totaal 2250 relikwieën verzamelen gedeeld door 22 in onze BS is dat ruim 100 per speler.
Je zal maar in een kleine BS zitten of die misschien net allemaal in hoofdstuk 3 of 4 zitten. Dan is 24 uur op een dag spelen nog te weinig. Die gaan het nooit halen.

We waren van plan om deze keer 2 paden tegelijk te doen en als het even kan alle 3 maar 1 word al moeilijk om te doen tenzij het toernooi 3 week duurt. Ik zoek het nog wel even allemaal uit hoe we het gaan doen maar als ik dit aan mijn broeders uitleg ben ik bang dat er een heleboel niet mee willen doen.
ken niet alle exacte gegevens maar ben het wel met je eens, Weer naar mijn mening een miskleun, dat hele avontuur is onder verkeert gesternte ontstaan. Als alle geld en moeite daarvoor gebruikt was om het bestaande spel aan te passen als vechten en toernooien (o.a.) was iedereen meer blij geweest dan dit met dit gedrocht.
 
Het aantal troepen dat je moet trainen voor een van de 3 nieuwe badges hangt af van je troepenomvang die je onderzocht hebt in de Onderzoeksboom. Dat is dus voor iedereen verschillend.

En dan is er nog dit schema voor alle benodigdheden, dat is misschien wat makkelijker te volgen:
index.php
 

DeletedUser

Guest
https://beta.forum.elvenar.com/index.php?attachments/screen-shot-2018-02-26-at-2-00-20-pm-png.3967/

dit schijnt het schema te zijn. beetje lastig te lezen voor de beginners. maar ongetwijfeld weten een aantal van de Forumgangers dit te vertalen in Mensen- en Elfentaal

@yamar dit schema is een optelsom van alle badges die je per pad per kaart nodig heeft.
Er staat echter een fout in. De badges die je nodig hebt voor start-vlag is voor elk pad erbij geteld (dus 3x) terwijl je die natuurlijk maar 1x hoeft te doen.

Het overzicht dat @Daoine heeft gekopieerd naar hier (met dank aan Dony van de beta) is wel helemaal correct :)
 

DeletedUser

Guest
de fun is er af :(:eek::confused: de balans is helemaal foetsjie .

@ratko Het is nog steeds te doen hoor, maar het vraagt wel om de inzet van liefst alle 25 bs leden.
Een groot voordeel is dat er aanzienlijk minder klik-je-suf quests zijn (werkplaatsen 5, 15, 60 min.)

Maar zelfs als je bs veel kleine leden heeft, kun je nog steeds 1 pad per kaart doen:

1 pad per kaart, geen orken, 15 standbeelden voor 3de kaart

Kaart 1 = Blauwe pad (66 badges, t1 & t2 goederen, t1 relikwieën)

Kaart 2 = Rode Pad (140 badges, t2 goederen, t1 relikwieën)

Kaart 3 = Groene Pad (330 badges, t2 goederen, t1 relikwieën)
 

DeletedUser2080

Guest
Toch blijf ik vinden dat er veel te vaak een BSA is. Als ik dan ook nog lees van kleinere BSjes dat dit wel erg ondoenlijk voor ze lijkt te worden... dat vind ik best sneu en dus ook niet ok.
een keer par 6 maand ofzo, ok... maar iedere 3 of 4 weken... gekkenwerk. het lijkt er voor gemaakt te zijn dat de groei voor jou uit je stad gaat. en daarvoor deed ik dit spel niet.
 

DeletedUser

Guest
Toch blijf ik vinden dat er veel te vaak een BSA is. Als ik dan ook nog lees van kleinere BSjes dat dit wel erg ondoenlijk voor ze lijkt te worden... dat vind ik best sneu en dus ook niet ok.
een keer par 6 maand ofzo, ok... maar iedere 3 of 4 weken... gekkenwerk. het lijkt er voor gemaakt te zijn dat de groei voor jou uit je stad gaat. en daarvoor deed ik dit spel niet.

Daar ben ik het ook mee eens. 4x een BSA per jaar zou genoeg zijn om de leut erin te houden. Net zoals 4x een groot evenement voldoende is.
Als InnoGames zo graag bijna non-stop evenementen wilt doen, kunnen ze beter de tijden ertussen kleine evenementen doen, die voor kleine spelers heel goed te doen zijn.
 
maar een pad doen? Is dat een optie? dat is meer iets van ik wil wel maar kan niet en dus ben ik het met @ratko eens en blijf bij mijn vorige statement dat INNO beter zijn tijd andere dingen had kunnen verdoen dan iets halfbakken uitdenken waar ze door alle argumenten nu aan, aan het sleutelen zijn om er iets zinnigs van te brouwen om weer de plank mis te slaan.
 
:mad: Als die zoveel K goederen en relikwieën gestort moeten worden kunnen de kleinere BS beter stoppen voordat ze beginnen. :mad:

Ik heb mijn BS het advies gegeven om voor maximaal 2 rondes te gaan ( volgens de route hierboven achter de spoiler voor de kleine BS van @Didi1 )
 
gedeeld door 25 ;)

Correctie: voor grote volle Broederschappen wel, maar er zijn kleinere die dit niet halen.
1. Elke route is even zwaar, dus kleine BS heeft geen optie. ( Waarom geen Small-Medium-Large route om iedereen de kans te geven.
2. KP, grondstoffen en relics gaan opgebruiken om deze BSA, nee dank je, we hebben ze nodig om te groeien.
3. Veel te snel achter elkaar
4. Al die investeringen om jou groei af te remmen en een flut beloning krijgen ?
 

DeletedUser

Guest
maar een pad doen? Is dat een optie? dat is meer iets van ik wil wel maar kan niet en dus ben ik het met @ratko eens en blijf bij mijn vorige statement dat INNO beter zijn tijd andere dingen had kunnen verdoen dan iets halfbakken uitdenken waar ze door alle argumenten nu aan, aan het sleutelen zijn om er iets zinnigs van te brouwen om weer de plank mis te slaan.

Met 1 pad doen, krijg je wel de rondeprijzen. Deze keer gelukkig geen nutteloze handelsreizigers, maar instants. In de eerste kaart bijv. een kp-bundel van 30 kps. Dus voor kleine Broederschappen is dit nog altijd een optie
 

DeletedUser1796

Guest
De kp bundels zijn aan de ene kant wel leuk maar je kan ze alleen in je wonderen of de wonder van een ander storten en dat is alleen leuk voor de mensen die al verder in het spel zitten.
 

DeletedUser1796

Guest
Het valt ook het niet mee om voor 32445 Nederlandstalige Elvenarianen iets leuks te verzinnen :rolleyes:
nee dat is waar maar het moet wel leuk blijven ook qua aantallen en voor de mensen die nog niet zover zijn.
en al die badges door klikken voor je bij de goeie bent pfffff. hier is al meer over gezegd en ook over de beloningen en dan kunnen ze dat beter eerst verbeteren.
 
Het valt ook het niet mee om voor 32445 Nederlandstalige Elvenarianen iets leuks te verzinnen :rolleyes:

Wel als er een Small-Medium-Large route in verwerkt is, dan kunnen de kleintjes ook mee. ( dit was wel het geval bij de eerste BSA )
Zoals het nu is opgemaakt kunnen alleen de gevorderden mee doen.
 
Bovenaan