• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Beta Evenement: broederschap avontuur !

DeletedUser2600

Guest
Geachte mensen en elfjes,

op maandag 26 februari beginnen we aan een nieuwe ronde van broederschap avontuur op Beta! Deze keer hebben we weer een nieuwe balancering en drie nieuwe speurtochten voor avontuur Items:
FA03.png



  • Train X-eenheden
  • Verdien X-munten
  • Doneer X KP in de Ancient Wonders van andere spelers

groeten,Fjord
 

DeletedUser

Guest
Het zal dan bij ons wel maandag 5 maart komen.
Laten we hopen dat de chat server dan weer als een zonnetje draait
 
Hoop op een complete route met deze opdrachten,
zou heerlijk zijn om lekker door de mappen te cruisen zonder je stad af te breken wanneer je als gilde broederschaps avontuur moe bent.
 
En net na de introductie van een nieuw ras, veel van de grotere spelers hebben hun stad nu vol staan met rasgoederen en echt geen ruimte voor 20 werkplaatsen en 20 goederenfabrieken.

Ideaal voor een modale gilde om er een keer flink voor te gaan. is ook mooi voor hen om een keer mee te doen voor de bovenste plaatsen
 

DeletedUser2600

Guest
Marindor
Community manager

gemiddeld zou het veilig zijn om te zeggen dat we van plan zijn om
broederschap avontuur
het ongeveer één keer per maand uit te voeren, maar het zal ook afhangen van welke andere evenementen worden uitgevoerd
 

DeletedUser1592

Guest
Vriendelijk verzoek geen filmpjes te plaatsen in een discussietopic die niets met de discussie of Elvenar te maken hebben. Wil je een filmpje laten zien, dan kan dit in het off topic gedeelte op ons forum.
 

DeletedUser2600

Guest
beldroth, er is altijd een verband met die filmpjes en elvenar
dat houd de strijd er in tussen de bs :)
 

DeletedUser1427

Guest
beldroth, er is altijd een verband met die filmpjes en elvenar
dat houd de strijd er in tussen de bs :)

Goedemorgen Fjord,

Begrijpend dat video's een leuke toevoeging zijn voor een discussie, geeft het geen meerwaarde aan het onderwerp zelf. Uit deze overweging zijn de video's verwijderd. Wij adviseren om video's te plaatsen op de categorie hangplek op het forum. :)
 
Goedemorgen Fjord,

Begrijpend dat video's een leuke toevoeging zijn voor een discussie, geeft het geen meerwaarde aan het onderwerp zelf. Uit deze overweging zijn de video's verwijderd. Wij adviseren om video's te plaatsen op de categorie hangplek op het forum. :)
Leuk om te horen dat er wel degelijk zaken zijn die een meerwaarde kunnen geven, ik dacht namelijk dat het nut van feedback en suggesties al even weg was ;)
 

DeletedUser2665

Guest
Als Inno nu eerst eens de problemen met de chat oplost voor ze alweer met een avontuur komen..
 

DeletedUser2665

Guest
Oh gaaf, we krijgen de suggesties om de communicatie van het BA via het forum te laten lopen. Dat lijkt mij echt een groot succes gaan worden...
 

DeletedUser1796

Guest
Nou het avontuur is er wel heel erg op achteruit gegaan, aan deze ga ik echt niet mee doen :mad:

dat de chat niet werkt is dus helemaal niet erg
 

DeletedUser1796

Guest
de legereenheden niet.
en dan moet je wel iedereen mee hebben.
de beloning is ook niks.
sorry ik zie echt niks leuks
 

DeletedUser

Guest
Een actief bs kan een heel eind komen in dit avontuur, zoals @Vonkentrekker al schreef, deel alles door 25 en het valt reuzemee
En heel goed nieuws (voor mij tenminste) de klik-je-rot badges (dwergen, treants etc) zijn tot een minimum beperkt.
Avontuur vraagt wat meer concentratie met oogsten, maar het wordt daardoor wel uitdagender ;)

Alleen de hele kleine bsjes met alleen maar spelers in de lagere hoofdstukken hebben wel een probleem vrees ik.
 
Bovenaan