• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Beta Evenement: broederschap avontuur !

DeletedUser990

Guest
@Elune ,
Dank je voor de oude Wonder tip.
Heb het even nagekeken op WIKI onder Oude wonder en ja je hebt reliken nodig om ze op te waarderen en ze schrijven daar ook let op dat je niet onder je bonus komt want die zakt dan!
Dus hou er rekening mee dat als ik erg royaal doe mijn bonus dus onder de 700% kan zakken.
 

DeletedUser2349

Guest
Een kleine verbetering:
→ 50 relikwieën wordt 30
→ 200 relikwieën wordt 90
→ 500 relikwieën wordt 200

Dus het wordt nu als alle 25 leden meedoen:
Per lid gemiddeld 115/6 relikwieën, oftewel gemiddeld 13 per goedje
... maar het leek mij wel zinvol om de nieuwe informatie door te geven voor degenen die het BSA wel overwegen te doen :)
Dit is eerder een soort van "Innogames-pleister" die veel te klein is voor een grote gapende wond. Dat veranderd nog steeds niets aan mijn mening dat dit het spelletje er niet leuker op maakt. En dus blijf ik bij m'n standpunt en oproep tot boycot.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht dat dit spelletje, waar de broederschaps-avonturen een onderdeel van zijn, is bedoeld als vermaak en ontspanning. Maar met de aankomende opzet (relikwieën, orken, KP in OW en (terug-van-weg-geweest) grondstoffen), wordt er naar mijn mening geen rekening gehouden met de beginnende spelers (kleine stadjes) en kleine broederschappen. Een opzet die het spelletje geen toegevoegde waarde meer geeft.
  • Alleen spelers die halverwege hoofdstuk 2 zijn kunnen OW bouwen en dus ook KP storten.
  • Alleen spelers bij het Orken-hoofdstuk (of verder) kunnen orken doneren.
  • Daarnaast zijn er veel (kleine) spelers die nog druk bezig zijn om de eerste 500 relikwieën bij elkaar te sparen voor een maximale bonus. Om ze daarna doodleuk weg te gooien met het broederschaps-avontuur?
En als de beloningen net zo dramatisch slecht zijn (Handelsreiziger I, II en III), is het dat simpelweg niet waard. Het haalt de lol van het spelletje weg.

Bij deze doe ik dan ook een oproep aan de gehele Nederlandse server om de aankomende broederschaps-avonturen te boycotten!
Hopelijk geven wij zo gezamenlijk een signaal af aan Innogames dat ze de verkeerde route hebben genomen en bij één v/d kruispunten / splitsingen een verkeerde afslag hebben genomen en nu totaal verdwaald het spoor bijster zijn.

+1
 
@Elune ja het lijkt wel de belasting leuker kunnen we het niet maken, ook zo'n slogan waar je geen meter mee opschiet. Maar we zijn maar voetvolk dus er zal wel (weer) niet geluisterd worden.:cool:
 
Ook ik heb het doorgegeven aan mijn bs. Ze vinden het erg jammer de veranderingen. Zoals het eerst was vonden ze leuk om te doen. Zelfs de kleintjes konden een bijdrage leveren. Dat is nu niet het geval.
Wij doen dus ook niet mee. :(
 
Weet iemand ook al wanneer het toernooi begint en hoe lang het bsa duurt.

Als het goed is begint het aanstaande maandag en duurt het 7 dagen; tenminste als ze dezelfde tijdspanne volgen als op Beta.

Onze BS doet gewoon weer mee, maar we gaan geen extra inspanning ervoor doen. Gewoon voor de gezelligheid en samenwerking, en we zien wel hoe ver we komen.
 

DeletedUser2349

Guest
Onze BS doet gewoon weer mee, maar we gaan geen extra inspanning ervoor doen. Gewoon voor de gezelligheid en samenwerking, en we zien wel hoe ver we komen.
Bedenk wel dat elke route punten heeft waar relikwieën in gestort moeten worden. Ik hoop voor jullie dat de prijs dat waard is. o_O
 

DeletedUser2578

Guest
Weet iemand wat de prijzen zijn die we met het komende broederschapsavontuur kunnen winnen? (is er een website waar je de prijzen kan zien?)
 

DeletedUser2578

Guest
Ik verwacht eigenlijk niet dat de beleving van spelers elders in de wereld nu zoveel afwijken van Nederland en België. Het spel zal niet wezenlijk anders zijn.

Tussen de Nederlanders en Belgen zal er weinig tot geen verschil zijn daartegenover staan Amerikanen bekend om hun hoog internetkoopgedrag. Een speler die diamanten, boosters, etc. koopt zal bijv. het broederschapsvontuur als minder lastig beleven. Een commercieel bedrijf doelt altijd op deze groep spelers. Nu zeg je dat de reacties op facebook van de Amerikaanse spelers dezelfde zijn als die van de Nederlandse spelers. Ik denk dat het reacties zijn van een klein deel van de Amerikaanse spelers, (even een snelle analyse;)).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2349

Guest
Weet iemand wat de prijzen zijn die we met het komende broederschapsavontuur kunnen winnen? (is er een website waar je de prijzen kan zien?)
Prijs van kaart 1:
  • 1x Meevaller van 15% voorraden
  • 1x Booster 5 uur
  • 1x Oude Wonder instant 30KP
Prijs van kaart 2:
  • 1x Booster 8 uur
  • 1x Oude Wonder instant 20KP
  • 1x Oude Wonder instant 30KP
Prijs van kaart 3:
  • 1x Muntenregen 50%
  • 1x Meevaller van 50% voorraden
  • 1x Menhirok's Grafheuvel
>Bron<. (Daar staan ook de prijzen voor de top 3.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2578

Guest
Prijs van kaart 1:
  • 1x Meevaller van 15% voorraden
  • 1x Booster 5 uur
  • 1x Oude Wonder instant 30KP
Prijs van kaart 2:
  • 1x Booster 8 uur
  • 1x Oude Wonder instant 20KP
  • 1x Oude Wonder instant 30KP
Prijs van kaart 3:
  • 1x Muntenregen 50%
  • 1x Meevaller van 50% voorraden
  • Menhirok's Grafheuvel
Bron.

Dankjewel Elune! :cool:
De Menhirok's prijs is mooi maar het is de grote vraag of iedereen het haalt....als de opdrachten net zo lastig blijven als bij de vorige keer dan zullen er weinig Bs-en zijn die de hoofdprijs halen. Beter was als ze bij elke kaart een mooie hoofdprijs zouden geven alleen al voor de moeite dat elke speler en een heel BS doet. Spelers zullen dan meer plezier hebben ongeacht welke kaart ze halen, en niet te vergeten motivatie om de daaropvolgende kaart vrij te spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser990

Guest
Jammer dat we 2e route niet kunnen overslaan, want met al die kp inde oude wonders stoppen tijdens route en als prijs 20 en 30 ow kennispunten?

Leuker was inderdaad 1 leuk prijsje per hoofdstuk. Zoals de nr. 1,2, 3. IJsprijzen. Nr 3 voor behalen 1e ronde ;prijs voor nr. 2 behalen 2e ronde ;en 1e prijs voor de de 3e ronde . Dan Menhhiroks Barrow als 1e,2e,3e prijs met de boosters.
De nrs. 51 t/m 100 krijgen dus 1x booster van 30 minuten en 500 extra punten.

Nou ja ik vind het nog altijd beter dan de gokkast van de evenementen.
 
Bovenaan