• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Beta Evenement: broederschap avontuur !

@Anne65 ik had begrepen inleveren als dat niet zo is gaat mijn argumentatie niet op maar meen toch serieus begrepen te hebben dat er nogal wat "betaal" opdrachten tussen zitten en ditmaal dan niet met goederen dus.
 

DeletedUser

Guest
@Anne65 ik had begrepen inleveren als dat niet zo is gaat mijn argumentatie niet op maar meen toch serieus begrepen te hebben dat er nogal wat "betaal" opdrachten tussen zitten en ditmaal dan niet met goederen dus.

Goederen, relikwieën en Orken zijn betaalopdrachten (spullen inleveren)
De legereenheden en munten verzamelen zijn quests
Ook de KPs doneren in een Oud Wonder (van iemand anders) is een quest
 

DeletedUser

Guest
@Ritsjoena klopt, voor die quests een wondermail opzetten voor 10 kps en je krijgt je kps weer terug in je eigen Wonderen.
Zal wel lekker helpen om de Wonderen te uppen :)
 

DeletedUser1294

Guest
Het aankomende avontuur is uitsluitend gericht op grote spelers in grote broederschappen.
Kleinere spelers hebben geen schijn van kans zonder orks en al zeker niet in de hoeveelheden die worden gevraagd. Kp's zijn nodig voor onderzoek en bovendien hebben niet alle kleinere spelers een wonder staan.
Maar het meest stoort mij nog de enorme berg relics die wordt gevraagd. Kleinere spelers zullen de daling van hun goederenproductie direct en langdurig merken en dat maakt het hele avontuur tot een elite-feestje, waar onze bs in elk geval geen zin in heeft (ookal zouden we het met onze club waarschijnlijk best kunnen halen)
 

DeletedUser2349

Guest
Ik dacht dat dit spelletje, waar de broederschaps-avonturen een onderdeel van zijn, is bedoeld als vermaak en ontspanning. Maar met de aankomende opzet (relikwieën, orken, KP in OW en (terug-van-weg-geweest) grondstoffen), wordt er naar mijn mening geen rekening gehouden met de beginnende spelers (kleine stadjes) en kleine broederschappen. Een opzet die het spelletje geen toegevoegde waarde meer geeft.
  • Alleen spelers die halverwege hoofdstuk 2 zijn kunnen OW bouwen en dus ook KP storten.
  • Alleen spelers bij het Orken-hoofdstuk (of verder) kunnen orken doneren.
  • Daarnaast zijn er veel (kleine) spelers die nog druk bezig zijn om de eerste 500 relikwieën bij elkaar te sparen voor een maximale bonus. Om ze daarna doodleuk weg te gooien met het broederschaps-avontuur?
En als de beloningen net zo dramatisch slecht zijn (Handelsreiziger I, II en III), is het dat simpelweg niet waard. Het haalt de lol van het spelletje weg.

Bij deze doe ik dan ook een oproep aan de gehele Nederlandse server om de aankomende broederschaps-avonturen te boycotten!
Hopelijk geven wij zo gezamenlijk een signaal af aan Innogames dat ze de verkeerde route hebben genomen en bij één v/d kruispunten / splitsingen een verkeerde afslag hebben genomen en nu totaal verdwaald het spoor bijster zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1570

Guest
+1
 

Bijlagen

  • like.png
    like.png
    1,8 KB · Weergaven: 56
Ik boycot deze BSA niet, ik heb mijn BS het advies gegeven niet al te fanatiek te zijn en gewoon te proberen 2 x de finish te halen.
Waar ik wel :mad: om kan worden is dat er geen mogelijkheid is om het storten van grote hoeveelheden goederen en relikwieën te vermijden.
Op dit Forum zijn al verschillende suggesties gedaan waar INNO iets mee kan doen om de BSA aantrekkelijker te maken voor IEDEREEN, het zal wel even duren voordat ze daar iets mee gaan doen en in de tussentijd gaan we gewoon :cool: ontspannen :cool: verder spelen.
Het is tenslotte maar een spel en iedereen kan doen en laten wat hij/zij wil. :)
 
wat ik dan hoop, de beta versie is toch om te testen en wijzigingen door te voeren,

ik verwacht dan dat de onevenwichtigheden en oneerlijke dingen er uit gehaald worden.

of ben ik te naief??

Je moet ze wel de tijd geven om veranderingen door te voeren, ze hebben niet alleen met ons Nederlanders te maken maar met spelers over de hele wereld en iedereen wil wat anders. Net als in het echte leven is het een kwestie van aanpassen > vooral van ons >> aan hun :eek:o_O:p;)
 

DeletedUser

Guest
Op de beta is voldoende commentaar gegeven op het aankomend BSA, met name over de hoge aantal relikwieën, goederen en Orken. En dat het niet haalbaar is voor kleine broederschappen en/of kleine spelers.

PS. Ook dat het trainen van legereenheden voor een badge afhankelijk is van je troepenomvang. Dus als je alle optionele onderzoeken voor troepenomvang hebt onderzocht, moet je meer trainen voor 1 badge, dan degenen die die onderzoeken hebben overgeslagen.

Helaas wordt het voor nu gewoon doorgezet naar Live
 
:(
jammer allereerste bs avontuur vond ik erg leuk (ondanks al dat geklik)

lijkt erop dat iedereen (in mijn bs) zelf een afweging zal moeten maken om wel of niet mee te spelen, zoals gezegd erg jammer, idee van broederschaps avontuur is goed, alleen door de invulling wordt het wel minder leuk

:mad: (lees om zeep geholpen)
 
Je moet ze wel de tijd geven om veranderingen door te voeren, ze hebben niet alleen met ons Nederlanders te maken maar met spelers over de hele wereld en iedereen wil wat anders. Net als in het echte leven is het een kwestie van aanpassen > vooral van ons >> aan hun :eek:o_O:p;)

Tijd geven ????? Sorry hoor ........ dit is al de 3de BSA en het wordt alleen maar erger i.p.v. aangenamer voor de kleine spelers.
:(:(:( DROMEN ZIJN BEDROG :(:(:(

Aanpassen ????? Leg ons maar eens uit hoe kleine spelers zich kunnen aanpassen aan deze massa van goederen ???
:mad::mad::mad:
 
@Griffi
Ik ben het helemaal eens met jou en al die andere commentaren dat het moeilijk ( lees: vrijwel onmogelijk ) is om mee te doen zo'n BSA voor de hoofdprijs.

Misschien moeten we minder naar boven kijken en meer naar beneden. Er zijn nog kleinere BS dan de onze en die gaan wel voor de 1e ronde en misschien nog de 2e ronde. Iedereen maakt z'n eigen afweging.

Ik zou zeggen: "Sla deze BSA over en maak voorbereidingen voor het komende Paas/Lente Avontuur dat ongetwijfeld gaat komen, en help je kleinere medespeler met raad en daad"

We hoeven tenslotte niet aan alles mee te doen; niet als BS en ook niet als individuele speler.
 
Bovenaan