• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser

Guest
Missie volbracht, onze goed georganiseerde bende zit in de put :)

Bekijk bijlage 2989

Maar we gaan de put vullen met water en dan gaan we lekker zwemmen erin :)

Met:
42_large[1].jpg
 

DeletedUser2099

Guest
Ik begon vol enthousiasme maar nu bij deel III zakt de moed me in de schoenen. De aantallen badges die we moeten aanleveren, staan in geen verhouding tot de prijzen. Verder vind ik de 'badge selectie methode' nogal omslachtig. Dat moet makkelijker kunnen.
 
ZIjn de put opdrachten idem dito als het vorige event. Of zijn er hier ook veranderingen ?
Aangezien we Beta net niet aan de put geraakt zijn, heb ik dat niet kunnen testen.
 

DeletedUser1026

Guest
Wat mij betreft is het de laatste keer geweest dat ik het Avontuur echt gespeeld heb. Vooraf was me al duidelijk dat de spreukenbadges zo goed als onhaalbaar zijn, via spoilers waren de aantallen bekend. Ik wilde wel zelf ervaren of het ook in de praktijk uit zou komen. Helaas is dat zo. Ik heb er aardig wat tijd ingestoken en had wel wat plaats voor lvl 1 fabriekjes en werkplaatsen. Maar als er een nieuw hoofdstuk komt dan is dat niet meer zo en dan zie ik echt niet hoe ik er nog plezier in kan vinden om er nog energie en plaats in te steken. Ik moet zeggen dat ik het heel erg jammer vind, het avontuur is... was erg leuk om te doen. Ook in het vorige avontuur waren de prijzen ook huilen met de pet op, maar er was in ieder geval nog de Mana-hut die wel leuk was. Nu zijn het de Handelsreizigers geworden, die ik al in eerdere Events had verdiend en pas geleden uit mijn inventaris weggegooid heb omdat ik echt niet zat en zit te wachten op een fabriek die niet-bonusgoederen produceert. Ik kan me alleen maar voorstellen dat het avontuur niet genoeg heeft opgebracht in het verleden, maar wel vrij goed gespeeld wordt. Dus het kan een strategie zijn om de spelers in het avontuur te frustreren en vast te laten lopen op die spreukenbadges en dan met een pop-up te komen met 'Fantastische aanbiedingen van spreukenbadges' voor diamanten natuurlijk! Al zou een grotere prijs daarvoor eigenlijk beter zijn. Maar wie weet... Jammer het is best leuk om te doen hoor, maar het lijkt erop dat ze het zo toch de nek omdraaien...
 
Voor ons BS was het niet zo eens de nieuwe spreukenbadges waarop we gestruikeld zijn, maar de vele lange producties. De eerste kaart was goed te doen, de tweede voor ons BS een onmogelijke opgave gezien de tijd en de vele lange badges. Dus zijn we min of meer gestopt.

Maar er werd alweer gesproken over het volgende event en de aanpak daarvoor. Volgens mij willen we gewoon allemaal een keer die bodemloze put halen, wat ons tot nu toe niet gelukt is.
 
@Raafke : wij hebben die put vorige keer even kunnen spelen, deze keer moeten we zelfs niet hopen 1 route op kaart 3 te kunnen spelen.
 
Nee, slechts 1 route. Ons BS is nog niet zo groot en ook niet volledig zeg maar en ook wat minder georganiseerd (maar dat maakt het ook juist zo leuk).. De meeste van ons spelen wel dagelijks, maar niet iedereen had de ruimte of de bevolking om extra T1 neer te zetten. Ik had wel het geluk dat ik net klaar was met de dwergen, dus ik kon nog wat extra bijzetten, maar dat is niet voldoende voor de hoeveel lange badges die nu gevraagd werden.
 

DeletedUser1796

Guest
@Raafke ow vandaar ja dan word het al een stuk moeilijker om het te halen en de hoeveelheid badges met de lange tijden zijn dan helemaal niet leuk want dan kan je niet verder met je dorp/stad je moet teveel wachten op je goederen..
 
Heeft iemand idee hoeveel dagen/uren event nog loopt? Is 24 uur echt 1 dag of is het dag plus aantal uren ? Dank voor antwoord alvast
 

DeletedUser1704

Guest
leuk event alleen de 2 dagen zijn toch wel pittig ;) wat wel erg jammer was was dat het event niet speelbaar was via de app..hopelijk de volgende ronde wel
 

DeletedUser990

Guest
Zou leuk zijn prijs voor volgemaakte route.
Zoals nu de kennispunten, 3x 5 kennispunten en dan de grote prijs per route.
1e ster handelaar, 2e ster manahut 3e ster ?
 
@Priscil : omdat de derde kaart zo veeleisend is, waren we begonnen aan stukken van de 2e en 3e route op kaart 2. Uiteindelijk leek het erop dat we op kaart 2 alle routes zelfs volledig zouden kunnen doen. Iemand klikte dan per vergissing verkeerd, waardoor we een deel punten misgelopen zijn, en nu op kaart 3 verder moeten en vastlopen op de vele lange producties, zoals verwacht.
 

DeletedUser1026

Guest
Ik vraag me af of er al veel Broederschappen zijn die de bodemloze put gehaald hebben of nog denken te halen in de laatste 12 uur?
 

DeletedUser1796

Guest
@Aiki dat is wel jammer dan ja.. de lange productie tijden zijn het ergste ook ja daar heeft iedereen het wel over.
 
@Snellibelli Op de eerste dag van dit BS Avontuur heb ik de vraag gesteld of het klopte dat we dit keer maar 5 ipv 7 dagen hadden (pg 39 van dit draadje). Daarop heeft Lionell hetvolgende geantwoord: "De tijdsindicatie geeft 5 dagen aan, dit houdt in dat er zoiezo 5 dagen + (maar minder dan 6 dagen) resterend zijn voor dit avontuur. Zodra 5 dagen verstreken zijn zal de teller naar 4 dagen springen (tijdsindicatie is dan 4 dagen en uren)." Enkele dagen later is nog eens ter verduidelijking geschreven door de moderator "Het broederschapsavontuur eindigt dinsdagavond om 23:00 uur" . Maar het is begrijpelijk dat informatie snel verloren gaat of over het hoofd gezien wordt als er in 5 dagen tig nieuwe posten op dit forum komen :)
 
Bovenaan