• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

@INNO Op beta zijn ze 2 weken geleden begonnen met de elementalen en normaal gesproken komen de live servers er dan vlak achteraan. Vervolgens kwam er van jullie kant een bericht dat het broederschapsavontuur getest moest worden op beta en zo geschiedde. Ondanks zeeën van kritiek van de beta spelers en dit vooral niet in deze vorm op de live servers te introduceren wordt dit morgen 1 februari toch uitgerold, misschien in aangepaste versie, we zullen zien. Maar wat is er nu gebeurt met de elementalen?? Is het water verdampt?? zijn de vuurtjes gedoofd?? Waarom worden de elementalen op live overgeslagen?? En ga me nu niet vertellen dat ze zeer binnenkort arriveren want dat horen wij al een half jaar :rolleyes:

Er wordt helemaal niks overgeslagen? nieuw ras zit in versie 1.47 en wij zitten nog steeds op 1.46. Nieuwe versies komen normaal steeds op donderdag, ik verwacht 1.47 niet voor volgende donderdag (eigenlijk zelfs later aangezien 1.46 ook niet op donderdag was, was dit zelfs niet pas nu maandag? dus 2 weken later is ....).

Een nieuw ras, dat heeft altijd al 2 weken geduurd tussen beta en live (een versieupgrade die 2wekelijks is), maar omdat op beta nu dagelijkse updates zijn, hebben ze daar nu wat extra tijd gekregen want hebben ze het vroeger gekregen. hoeveel extra tijd weet ik niet, maar er zou normaal maximaal 4 weken tussen beta en live kunnen zijn.
 

DeletedUser1427

Guest
Is het broederschapsavontuur bug vrij Lionell ? kunnen we echt ?

Naar verwachting zal het correct horen te verlopen, bugs kunnen (als deze nog niet bekend zijn vanuit de Beta) er mogelijk in zitten, deze horen wij graag bij de bugs en fouten of via support. Uiteraard, veel speel plezier!

Ik wens iedereen ook veel succes.... als ik de ranglijst bekijk, is het toch overduidelijk dat het toernooi niet is gebaseerd op eerlijkheid /gelijkwaardigheid.

sommige broederschappen zijn ontzettend snel, iedereen is met 0 punten begonnen.
 

DeletedUser

Guest
De tijdsindicatie geeft 5 dagen aan, dit houdt in dat er zoiezo 5 dagen + (maar minder dan 6 dagen) resterend zijn voor dit avontuur. Zodra 5 dagen verstreken zijn zal de teller naar 4 dagen springen (tijdsindicatie is dan 4 dagen en uren).

Dat is een dag korter dan hetzelfde avontuur op de beta was. Terwijl er daar veel klachten waren dat er teveel langdurige badges nodig waren. :confused:
Weet je waarom er besloten is dat het hier wel een dagje korter kan?
 

DeletedUser1427

Guest
Dat is een dag korter dan hetzelfde avontuur op de beta was. Terwijl er daar veel klachten waren dat er teveel langdurige badges nodig waren. :confused:
Weet je waarom er besloten is dat het hier wel een dagje korter kan?

Er is wel een reden, maar dit wordt binnenkort met jullie gedeeld :), hier ga (en kan) ik voor 'nu' nog geen concreet antwoord op geven. Begrijpend is wel dat het vervelend natuurlijk is dat er opdrachten toegevoegd zijn met als beloning nieuwe avonturenitems die ook in tijd natuurlijk langer duren om te produceren (spreuken produceren kost tijd, en de juiste spreuken vinden is natuurlijk ook uitdagend ;) ). Voorwerken is natuurlijk op deze manier een stukje lastiger. Dit maakt de keuze uiteraard ook lastiger om meerdere routes te belopen of zelfs alle routepunten / kruispunten vrij te spelen. De verwachting is dan ook dat het uitdagender wordt om op deze manier toch met je broederschap een leuke plekje in de ranglijst te kunnen scoren.
 
het is positief dat de bhkistjes met spreuken meetellen voor de opdracht :)
maar dan zouden ze er wel een neutrale spreuk van mogen maken , je moet een keuze maken welke van de drie je weglaat en ik heb het dus aan mijn rekker verkeerd gegokt , beye beye spreuk.:(
 

DeletedUser

Guest
het is positief dat de bhkistjes met spreuken meetellen voor de opdracht :)
maar dan zouden ze er wel een neutrale spreuk van mogen maken , je moet een keuze maken welke van de drie je weglaat en ik heb het dus aan mijn rekker verkeerd gegokt , beye beye spreuk.:(

Maar je kunt er 2 van de 3 voorzetten. Dan heb je wel hele grote pech als het net de 3de is :(
 

DeletedUser

Guest
Er is wel een reden, maar dit wordt binnenkort met jullie gedeeld :), hier ga (en kan) ik voor 'nu' nog geen concreet antwoord op geven. Begrijpend is wel dat het vervelend natuurlijk is dat er opdrachten toegevoegd zijn met als beloning nieuwe avonturenitems die ook in tijd natuurlijk langer duren om te produceren (spreuken produceren kost tijd, en de juiste spreuken vinden is natuurlijk ook uitdagend ;) ). Voorwerken is natuurlijk op deze manier een stukje lastiger. Dit maakt de keuze uiteraard ook lastiger om meerdere routes te belopen of zelfs alle routepunten / kruispunten vrij te spelen. De verwachting is dan ook dat het uitdagender wordt om op deze manier toch met je broederschap een leuke plekje in de ranglijst te kunnen scoren.

Oke Lionell, we doen ons best en zien wel waar het schipje gaat stranden ;)
 
Er is wel een reden, maar dit wordt binnenkort met jullie gedeeld :), hier ga (en kan) ik voor 'nu' nog geen concreet antwoord op geven. Begrijpend is wel dat het vervelend natuurlijk is dat er opdrachten toegevoegd zijn met als beloning nieuwe avonturenitems die ook in tijd natuurlijk langer duren om te produceren (spreuken produceren kost tijd, en de juiste spreuken vinden is natuurlijk ook uitdagend ;) ). Voorwerken is natuurlijk op deze manier een stukje lastiger. Dit maakt de keuze uiteraard ook lastiger om meerdere routes te belopen of zelfs alle routepunten / kruispunten vrij te spelen. De verwachting is dan ook dat het uitdagender wordt om op deze manier toch met je broederschap een leuke plekje in de ranglijst te kunnen scoren.

Ik vermoed dat het is omdat de elementalen komen op de laatste dag? indien dat de reden is vind ik het geen goede reden, want elementalen en FA kan gerust overlappen. Of er komt nog een eventje aan, in dat geval gaat het niet samen, maar ik zou verwachten dat dan eerst op beta te zien....

Hmm spannend.
 

DeletedUser2701

Guest
Het broederschapsavontuur is naar mijn mening te moeilijk geworden, voor de "kleinere" broederschappen en voor broederschappen die zonder diamanten spelen is het onhaalbaar. Komt door de nieuwe elementen zoals Heksenmuts en Toverstaf. Productie van spreuken is de remmende factor. Gemiste kans!
 
Bovenaan