• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser447

Guest
ik zie alleen iets wat mischien nog eens veranderd kan worden
de eerste 3 plaatsen krijgen er ook een cultuurstuk bij maar uiteraard weten we allen dat het de top 3 broederschappen zijn die er met die prijzxen vandoor gaan, en verdiend hoor laat ik dat voorop stellen, maar die gooien er ook dia's in en daar kunnen een boel andere broederschappen niet tegenop
laat het dan zo zijn dat de eerste 5 a 10 plaatsen een cultuur stuk krijgen in de score lijst.
 

DeletedUser2114

Guest
ik zie alleen iets wat mischien nog eens veranderd kan worden
de eerste 3 plaatsen krijgen er ook een cultuurstuk bij maar uiteraard weten we allen dat het de top 3 broederschappen zijn die er met die prijzxen vandoor gaan, en verdiend hoor laat ik dat voorop stellen, maar die gooien er ook dia's in en daar kunnen een boel andere broederschappen niet tegenop
laat het dan zo zijn dat de eerste 5 a 10 plaatsen een cultuur stuk krijgen in de score lijst.
Vind ik een goeie :) Misschien bij suggesties en ideeën? En dan hoeven de plekken 4-10 echt geen hoofdprijs te krijgen, maar een dagprijs zou ook al heel mooi zijn. Nu is het 1 tijdsbooster voor een week werk!
 

DeletedUser447

Guest
Vind ik een goeie :) Misschien bij suggesties en ideeën? En dan hoeven de plekken 4-10 echt geen hoofdprijs te krijgen, maar een dagprijs zou ook al heel mooi zijn. Nu is het 1 tijdsbooster voor een week werk!
helemaal mee eens ik zal hem er daar eens in gooien als vraag
 

DeletedUser1868

Guest
ik zie alleen iets wat mischien nog eens veranderd kan worden
de eerste 3 plaatsen krijgen er ook een cultuurstuk bij maar uiteraard weten we allen dat het de top 3 broederschappen zijn die er met die prijzxen vandoor gaan, en verdiend hoor laat ik dat voorop stellen, maar die gooien er ook dia's in en daar kunnen een boel andere broederschappen niet tegenop
laat het dan zo zijn dat de eerste 5 a 10 plaatsen een cultuur stuk krijgen in de score lijst.

Ik kan niet spreken voor de andere BS in de top3 maar zover ik weet zijn er geen dia's gebruikt voor het avontuur in droomoord, ik vermoed dat hetzelfde geldt voor de andere BS(die pakketjes voor badges van 10euro zijn het echt niet waard).
 

DeletedUser447

Guest
Ik kan niet spreken voor de andere BS in de top3 maar zover ik weet zijn er geen dia's gebruikt voor het avontuur in droomoord, ik vermoed dat hetzelfde geldt voor de andere BS(die pakketjes voor badges van 10euro zijn het echt niet waard).
ik persoonlijk vind het die 10 euro ook niet waard maar toch nog wel een idee denk ik om 10 plekken een cultuur stuk te geven van laag tot hoog dan wel natuurlijk
 
ik zie alleen iets wat mischien nog eens veranderd kan worden
de eerste 3 plaatsen krijgen er ook een cultuurstuk bij maar uiteraard weten we allen dat het de top 3 broederschappen zijn die er met die prijzxen vandoor gaan, en verdiend hoor laat ik dat voorop stellen, maar die gooien er ook dia's in en daar kunnen een boel andere broederschappen niet tegenop
laat het dan zo zijn dat de eerste 5 a 10 plaatsen een cultuur stuk krijgen in de score lijst.

De prijzen zijn nu idd behoorlijk ruk als je niet bij de eerste paar komt.
dat het echter de top 3 gildes moeten zijn is natuurlijk ook niet waar. de huidige nummer 1 staat behoorlijk lager.

Wat het belangrijkste is dat de spelers in je gilde willen en ruimte hebben/maken.
De vorige keer hadden we 31500 punten, niet omdat we een "top" gilde zijn maar omdat op dat moment de meeste spelers net klaar waren met het halflingenras en we daardoor allemaal de ruimte hadden om er voor te gaan (en omdat het de eerste keer was dus nog leuk)

Er is dit keer zeker niet veel animo. wij als gilde doen deze keer super rustig aan. ikzelf ben er pas sinds gisteren mee bezig (had niet eerder ruimte) en we staan alsnog op de 10de plek. dat geeft aan dat niet heel veel spelers / gildes er plezier aan beleven. al kan dat een vertekenend beeld geven als je de stadjes voor droommoord ziet. kan me voorstellen dat je dan als gilde denkt laat maar.

Zeker aangezien er maar 3 prijzen te winnen zijn en de FA map prijzen ook zuigen. voor de nr 4 is het eigenlijk al verloren moeite.
Het zou al mooi zijn als bv de eerste 10 een gebouw winnen. iets onder de hoofdprijs maar wel iets leuks. dat kan mischien meerdere gilde motiveren omdat t10 natuurlijk wat makkelijker is als bovenaan eindigen.
 

DeletedUser447

Guest
De prijzen zijn nu idd behoorlijk ruk als je niet bij de eerste paar komt.
dat het echter de top 3 gildes moeten zijn is natuurlijk ook niet waar. de huidige nummer 1 staat behoorlijk lager.

Wat het belangrijkste is dat de spelers in je gilde willen en ruimte hebben/maken.
De vorige keer hadden we 31500 punten, niet omdat we een "top" gilde zijn maar omdat op dat moment de meeste spelers net klaar waren met het halflingenras en we daardoor allemaal de ruimte hadden om er voor te gaan (en omdat het de eerste keer was dus nog leuk)

Er is dit keer zeker niet veel animo. wij als gilde doen deze keer super rustig aan. ikzelf ben er pas sinds gisteren mee bezig (had niet eerder ruimte) en we staan alsnog op de 10de plek. dat geeft aan dat niet heel veel spelers / gildes er plezier aan beleven. al kan dat een vertekenend beeld geven als je de stadjes voor droommoord ziet. kan me voorstellen dat je dan als gilde denkt laat maar.

Zeker aangezien er maar 3 prijzen te winnen zijn en de FA map prijzen ook zuigen. voor de nr 4 is het eigenlijk al verloren moeite.
Het zou al mooi zijn als bv de eerste 10 een gebouw winnen. iets onder de hoofdprijs maar wel iets leuks. dat kan mischien meerdere gilde motiveren omdat t10 natuurlijk wat makkelijker is als bovenaan eindigen.
helemaal met je eens en dat punten systeem had ik even niet in mijn hooft en niet mee gerekend
 

DeletedUser1796

Guest
De punten die je in de draaikolk krijg zijn echt :confused: (bagger) het werk wat je er voor moet doen en dan meer en deel ook nog is het meeste van de lange productie badges :confused:
Dit is gewoon niet leuk meer:(
 

DeletedUser990

Guest
Wij blijven op 1 smids badge hangen.
Maar goed de tijd geeft aan nog 1 uur, dat is dus 22, uur en gaat hij dan de minuten aftellen, beginnend bij 60?
Ben benieuwd!
 

DeletedUser1796

Guest
Wij blijven op 1 smids badge hangen.
Maar goed de tijd geeft aan nog 1 uur, dat is dus 22, uur en gaat hij dan de minuten aftellen, beginnend bij 60?
Ben benieuwd!
ik heb nog nooit de minuten gezien dus ik denk het niet.
 

DeletedUser2114

Guest
Wij blijven op 1 smids badge hangen.
Maar goed de tijd geeft aan nog 1 uur, dat is dus 22, uur en gaat hij dan de minuten aftellen, beginnend bij 60?
Ben benieuwd!
Ik denk het wel, maar van mij had dat al veel eerder gemogen. Bij het vorige grote evenement ging de klok zelfs 3 dagen van tevoren al in uren en minuten aftellen, dan is het veel duidelijk wanneer het precies stopt. Mag van mij hier dus ook
 

DeletedUser2278

Guest
Wij blijven op 1 smids badge hangen.
Maar goed de tijd geeft aan nog 1 uur, dat is dus 22, uur en gaat hij dan de minuten aftellen, beginnend bij 60?
Ben benieuwd!

Dat zou wel moeten, anders loopt mijn computerklok nog minder gelijk dan CrazyWizard vermoedde.
Ik loop ook vast op een laatste smidsbadge, maar dat is helaas een 5 x 24 uur-productie.
Ik zóu er natuurlijk een aantal tijdverkorters tegenaan kunnen gooien, maar al die moeite om misschien een tijdsvermindering van 30 minuten te verdienen (we staan nu nèt op nummer 50 in het klassement, toch niet gek voor een broederschap met maar 13 leden)... dat lijkt me toch verkeerde zuinigheid :)

Maar we hebben allemaal een Orkschuilplaats en een Magische Manahut gewonnen, en daar zijn we natuurlijk héél blij mee :D

Ik ben wel blij dat dat stompzinnige geklik eindelijk voorbij is.
Wat zullen die luitjes van Droomoord komende week een last hebben van hun RSI ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser990

Guest
Dat zou wel moeten, anders loopt mijn computerklok nog minder gelijk dan CrazyWizard vermoedde.
Ik loop ook vast op een laatste smidsbadge, maar dat is helaas een 5 x 24 uur-productie.
Ik zóu er natuurlijk een aantal tijdverkorters tegenaan kunnen gooien, maar al die moeite om misschien een tijdsvermindering van 30 minuten te verdienen (we staan nu nèt op nummer 50 in het klassement)... dat lijkt me toch verkeerde zuinigheid :)

Maar we hebben allemaal een Orkschuilplaats en een Magische Manahut gewonnen, en daar zijn we natuurlijk héél blij mee :D

Wij staan in de top 100. volgende proberen we naar de top 70 te komen. Hoop dat jullie nr. 50 blijven.
 

DeletedUser2531

Guest
De prijzen zijn nu idd behoorlijk ruk als je niet bij de eerste paar komt.
dat het echter de top 3 gildes moeten zijn is natuurlijk ook niet waar. de huidige nummer 1 staat behoorlijk lager.

Wat het belangrijkste is dat de spelers in je gilde willen en ruimte hebben/maken.
De vorige keer hadden we 31500 punten, niet omdat we een "top" gilde zijn maar omdat op dat moment de meeste spelers net klaar waren met het halflingenras en we daardoor allemaal de ruimte hadden om er voor te gaan (en omdat het de eerste keer was dus nog leuk)

Er is dit keer zeker niet veel animo. wij als gilde doen deze keer super rustig aan. ikzelf ben er pas sinds gisteren mee bezig (had niet eerder ruimte) en we staan alsnog op de 10de plek. dat geeft aan dat niet heel veel spelers / gildes er plezier aan beleven. al kan dat een vertekenend beeld geven als je de stadjes voor droommoord ziet. kan me voorstellen dat je dan als gilde denkt laat maar.

Zeker aangezien er maar 3 prijzen te winnen zijn en de FA map prijzen ook zuigen. voor de nr 4 is het eigenlijk al verloren moeite.
Het zou al mooi zijn als bv de eerste 10 een gebouw winnen. iets onder de hoofdprijs maar wel iets leuks. dat kan mischien meerdere gilde motiveren omdat t10 natuurlijk wat makkelijker is als bovenaan eindigen.
 

DeletedUser2531

Guest
Onze gilde is 24 ste geeindigd en we hebben maar met een paar kunnen spelen, het heeft diverse leden heel veel diamanten gekost en ja er is gemopper bin het gilde. Niemand wil volgende keer meedoen, de reden...... de eindprijs. voor een week lang van smorgens vroeg tot midden in de nacht werken voor een boost van 2 uur is echt niet fair. Zo vinden we er geen van allen meer iets aan. We vinden allemaal dat er wel een behoorlijke beloning tegenover mag staan. Ons voorstel... maak een top 30... 1 t/m 10 groot gebouw cultuur/mannetjes, waarvan de 1e 3 ook een boost krijgen. 11 t/m 20 iets minder groot gebouw groot cultuur, 21 t/m 30 klein gebouw klein cultuur. 31 t/m 40 grote boost, 41 t/m 51 iets minder grote boost en daarna afbouwen.... Zo blijft het voor de spelers ook een uitdaging om binnen de top 50 en eigenlijk binnen de top 30 te komen.

groet Happy Neighbours
 
Bovenaan