• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Handel: oneerlijke geplaatste aanbiedingen.

Om 100 stenen te verzamelen moet ik wel scheve handel zetten. die niemand wil. dus geen evenement voor mij... ben echt erg teleurgesteld. en boos.

Voor beginnende spelers wordt vaak een oogje dicht gedaan. Dat zal sowieso binnen je bs moeten kunnen. En 100 tegen 1600 vind ik geen probleem. Het gaat om voorbeelden zoals Didi en ikzelf hierboven schetsten. Zet maar neer hoor Willem, alsik ze zie neem ik af. Hopelijk zit je in mijn buurt. ;)
 

DeletedUser2080

Guest
Een actief en leuk BS is goud waard. Zeker voor beginners.... ik zit ook niet bij willem in de buurt :(
 

DeletedUser2421

Guest
Sorry hoor, maar als je je BS niet om hulp wilt vragen en alleen maar negatief doet, snap ik wel dat je er niet komt... ;)
Lekker makkelijk oordelen. als je niets weet kun je beter gewoon niets zeggen. de smiley hoeft er ook niet bij.
 

DeletedUser2114

Guest
Lekker makkelijk oordelen. als je niets weet kun je beter gewoon niets zeggen. de smiley hoeft er ook niet bij.
Ik snap dat het moeilijk is als beginner(onhaalbaar zelfs, dit evenement). Maar probeer eens een BS te vinden en gewoon te genieten van de leuke kanten van het spel en door te groeien :) Dan kun je het volgende evenement vast wel halen, Inno zelf zal hier ook van leren
 

DeletedUser2221

Guest
Ik heb alleen bonus fabrieken staan en verkoop die altijd tegen eerlijke handel voor de andere grondstoffen in dezelfde tier. Kijk altijd wel of er ook eerlijke handel op stat, die koop ik dan liever dan er zelf wat op te zetten, zo blijven we elkaar helpen, en is dat niet de hele bedoeling van het handel te drijven?
Wat ik teveel heb kan een ander te weinig hebben en anders om.
Helaas zijn er die er een slaatje uit willen slaan, die negeer ik dus.
Soms, binnen mijn broederschap althans, helpen we elkaar:)
Eerlijke handel is meestal binnen een paar uur/dag opgepakt, dus laten we het plezierig houden, het is en blijft een spel, toch???
 

DeletedUser1427

Guest
Ik heb hierbij de titel van het topic veranderd zodat deze meer aansluit op de (algemene) discussie.
 

DeletedUser1294

Guest
Spelers die oneerljke handel plaatsten of structureel 2 of 3 sterren, maar dan steeds uit verschillende tiers (in hun voordeel natuurlijk), heb ik volledig geboycot. Ook de eerlijke handel die ze plaatsten neem ik niet meer af en burenhulp kunnen ze al helemaal vergeten.
Gelukkig zit ik in een buurt waar ook nog veel spelers eerlijke handel plaatsen en die wordt altijd snel afgenomen.
 
Handel tussen tiers is soms nodig. Ik had m'n boycot losgelaten maar heb geen reden om laks te zijn, en geen tijd teveel dus de bezoekjes schrap ik ook. Moeilijk punt is wel dat er bij zijn die mij bezoeken. Oh well, daar zullen ze dan ook wel mee ophouden :rolleyes: Actieve buren genoeg :cool: Niet jaloers worden, het is iets van een 15 à 20 op meer dan 100 :D
 

DeletedUser1294

Guest
Schermafdruk 2017-08-12 15.22.16.png
Komkommertijd hier. 400 buren en niks op de markt
 
Haha.. Bij mij niet hoor :D

Als je marmer, kristal of elixer nodig hebt gewoon in de markt zetten, geen getal is te hoog(nou ja tot een mil ofzo), als je me een ingame pm stuurt neem ik het wel af.

Die andere 3 die over blijven kan ik je niet mee helpen.

Ben meestal lui dus mik maar eens of 2 keer per week me goederen in de markt.
Al kreeg ik deze week een boos mailtje dat ik eens moest stoppen met dat soort "ongein" in de markt te zetten :S

als die ff netjes had gevraagd had ik hem wel ff geholpen, na die mail kan die pot op, krijgt niks meer van me.
 

DeletedUser1294

Guest
Sinds kort zie ik steeds meer spelers die zelf helemaal geen t1-fabrieken meer hebben en constant de markt volzetten met de vraag naar t1-gronstoffen. Officieel niet oneerlijk (volgens sommigen) want het is 2-sterren handel.
Nou.. Ik erger me groen en geel aan dat soort spelers die meer dan de helft van mijn pagina's op de markt in beslag nemen.

Ik mis het boycot-knopje "Speler verbergen" :mad:
 

DeletedUser1427

Guest
Haha.. Bij mij niet hoor :D

Ik zie ook vaak je handel voorbij komen ;) ik handel zelf in Hout - Zijde en Toverstof :) en zit meestal ook niet krap ;) je kan als je wilt mij ook altijd ingame een berichtje sturen :) maak voldoende om te kunnen delen :)
 
Bovenaan