• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Fenikseieren

DeletedUser234

Guest
Ik ben blij dat er in ieder geval 1 nieuwe opdracht tussen zit: Accepteer 5 handelsaanbiedingen & plaats 1 handelsaanbieding
 

DeletedUser234

Guest
Hoi Allemaal,

Ik speel elvenar nog niet zolang en snap niet hoe ik aan eieren en/of veren moet komen.
Ik heb wel alles gelezen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen

Groetjes

Eieren vind je in je stad ongeveer elk uur 1, daar komt luchtextract uit, daarvan kan je ei kopen en daar komen leuke (dag)prijzen uit, ook veertjes, van die veertjes kan je weer de grote prijzen kopen.
 

DeletedUser2161

Guest
Eieren vind je in je stad ongeveer elk uur 1, daar komt luchtextract uit, daarvan kan je ei kopen en daar komen leuke (dag)prijzen uit, ook veertjes, van die veertjes kan je weer de grote prijzen kopen.

Zijn het die grote aan de rand? Ik krijg namelijk wel melding dat er één is maar ik kan hem nergens vinden. Hoe groot zijn ze? En gaan ze dan van zelf open? Tevens moet ik een toverdrank maken, maar daar heb ik nog helemaal het gebouw niet voor. Ik voel me nu niet zo intelligent. Sorry!
 

DeletedUser189

Guest
De eieren die je moet zoeken zien er als onder uit
ei.jpg

ik den dat je een spreuk bedoeld die maak je in de Magische academie
magi.jpg
 
Ik ben blij dat er in ieder geval 1 nieuwe opdracht tussen zit: Accepteer 5 handelsaanbiedingen & plaats 1 handelsaanbieding

Dit is helaas de meest dom ontworpen queeste in dit hele event, herinner je nog timons uitspraak dat me meer op de markt moeten zetten, dat her grote probeem is dat we wel op de markt kijken maar niet plaatsen?

En dan maak je vrolijk een queeste die vraagt haal 5 aanbiedingen van de markt, en plaats er maar 1 terug, dom dom dom dom dom.

dit had natuurlijk moeten zijn haal 1 aanbieding van de markt en plaats er 5. dan creer je een overschot op de markt ipv een tekort zoals nu het geval is.
 

DeletedUser2080

Guest
Dit is helaas de meest dom ontworpen queeste in dit hele event, herinner je nog timons uitspraak dat me meer op de markt moeten zetten, dat her grote probeem is dat we wel op de markt kijken maar niet plaatsen?

En dan maak je vrolijk een queeste die vraagt haal 5 aanbiedingen van de markt, en plaats er maar 1 terug, dom dom dom dom dom.

dit had natuurlijk moeten zijn haal 1 aanbieding van de markt en plaats er 5. dan creer je een overschot op de markt ipv een tekort zoals nu het geval is.

Met je eens. en daarnaast is het voor kleine speler schier onmogelijk om 5 aanbiedingen van 1000 "iets" te accepteren, of zelfs nog meer. 100 kan dan al veel zijn.
Dus dacht ik... ik zet een paar kleintjes neer van 25 marmer. binnen vijf minuten door een grote speler weg... ik vrees dat die juist weer dacht mij te helpen :)
 

DeletedUser1769

Guest
Voor de prijzen hoef je dit Feniks event niet te spelen, althans niet als je al iets verder in het spel bent. Gelukkig vind ik het leuk om eraan mee te doen :)
 

DeletedUser2140

Guest
Onmogelijke quest voor beginnende speler ,speel nu iets langer dan een week ,max lv's die ik kan krijgen is lv 7 voorlopig ,ze maken nu al dat ik wil stoppen met dit spel ,kan niet eens vragen voor nieuw quest
 

Bijlagen

  • elvenar.jpg
    elvenar.jpg
    656,6 KB · Weergaven: 80

DeletedUser

Guest
Onmogelijke quest voor beginnende speler ,speel nu iets langer dan een week ,max lv's die ik kan krijgen is lv 7 voorlopig ,ze maken nu al dat ik wil stoppen met dit spel ,kan niet eens vragen voor nieuw quest
Er staat "of", dus of een onderzoek of een gebouw. In jouw geval kan je dus het beste een onderzoek voltooien, op de lager levels is dat zo gebeurd. Ik denk dat jij sneller een onderzoek voltooid heb dan dat ik als gevorderde speler een gebouw naar level 12+ geupgrade heb, dat kost mij namelijk ~19 uur. o_O

Bovendien is dat een feniks event quest, die zijn niet nodig voor de voortgaan van het spel, daar heb je de 2 onderste quest voor. De feniks quests zijn gewoon een extraatje waarmee je leuke gebouwen kan verdienen. :D

Niet wanhopen dus, dit spel vergt nu eenmaal veel geduld. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser990

Guest
Voor de prijzen hoef je dit Feniks event niet te spelen, althans niet als je al iets verder in het spel bent. Gelukkig vind ik het leuk om eraan mee te doen :)
Vind deze dagprijs erg prettig, levert meer hout of staal dan mijn fabrieken die meer ruimte in beslag nemen en ook hamertjes en munten kosten om te produceren.
Maar geef toe, moet je wel weer GELUK hebben om hem te winnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1769

Guest
Onmogelijke quest voor beginnende speler ,speel nu iets langer dan een week ,max lv's die ik kan krijgen is lv 7 voorlopig ,ze maken nu al dat ik wil stoppen met dit spel ,kan niet eens vragen voor nieuw quest
Ja, als je net begonnen bent, kom je nog niet zo heel ver, maar dat geldt voor iedereen. Het volgend event zal beter haalbaar zijn. Lid van een broederschap zijn, maakt het spel een stuk leuker :)
 

DeletedUser237

Guest
Ik zit al vast. De ene is 16 relics en de ander voltooi confrontatie. Dit lukt mij niet meer. Vechten is voor mij veel te moeilijk geworden. Pffft
 

DeletedUser1796

Guest
de relikwieën zijn juist makkelijk, burenhulp kan je er al 3 krijgen en met een ei breken kan je ze ook krijgen. en met de confrontatie is het gewoon proberen het moet toch wel een keer lukken om te winnen en anders afkopen dat mag ook
 
Bovenaan