• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

zwaartekrachtherberg wedstrijd

DeletedUser2989

Guest
Als we in Nl allemaal vinden dat het eerlijker spelen is met max. 1 account zouden we vanaf het volgende forumevent kunnen afspreken met ons land af te wijken van de Inno richtlijn , uiteraard alleen als de moderators dat ook onderschrijven.
 

Deleted User - 147694

Guest
Dan moet Inno daar wel de ruimte voor willen geven.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Deze wedstrijd is de eerste wedstrijd die globaal voor alle taalversies geregeld is. De normale (eerdere) wedstrijden organiseren we zelf, waarbij we ook zelf de regels bepalen. Bij de niet-globale wedstrijden (eigenlijk bijna alles dus, op deze na), is het dus geen probleem om die regel te hanteren, maar bij een globale wedstrijd moeten de regels gelijk zijn.

In dit geval is er besloten om de regel niet in te voeren om met maar één account mee te mogen doen. Daar zijn meerdere redenen voor:
1. De prijs is verbonden aan je account en niet overdraagbaar. Daardoor is de kans om te winnen statistisch gezien gelijk voor elk account (maar wel hoger voor de eigenaar wanneer die meerdere accounts heeft).
2. Op een aantal taalversies hebben de wedstrijdmoderatoren geen toegang tot de tools om te controleren of iemand meerdere accounts heeft. Dat is op de NL versie anders en gaat iets kleinschaliger, omdat navraag heel snel gedaan is in een klein team zoals die van ons.
3. De deelnemersaantallen zijn gigantisch groot. Op de DE en EN versie zijn er al snel meer dan 700 deelnemers, waarbij een controle op dubbelaccounts heel veel tijd in beslag neemt.
4. Als er twee personen in één huishouden zitten, dan mag maar één persoon daarvan meedoen.

De tweede en derde optie zijn voor NL een stuk minder van toepassing dan internationaal, en daarom kunnen we die regel ook hanteren bij onze eigen wedstrijden.
 

DeletedUser3012

Guest
Wacht even. Is het al meteen fout als je de naam van het gebouw én de eventsnaam erbij zet? want dat heb ik namelijk wel gedaan, voor de duidelijkheid
 

DeletedUser2114

Guest
Wacht even. Is het al meteen fout als je de naam van het gebouw én de eventsnaam erbij zet? want dat heb ik namelijk wel gedaan, voor de duidelijkheid
Dat heb ik ook gedaan. Naam gebouw: naam event waar die het eerste verkrijgbaar was.
Dat rekenen ze toch niet fout?
 

DeletedUser3012

Guest
Nope, dat is prima en wordt niet fout gerekend.
Ah, kee dan had ik waarschijnlijk gewoon pech tijdens 't loten, of ik had sowieso een foutje gemaakt. Enfin, ik heb altijd nog een kans tijdens de tweede ronde
 

DeletedUser2139

Guest
Hoeveel mensen doen er eigenlijk mee op dit forum? Gewoon om mijn kansen in te schatten ;-)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Hoeveel mensen doen er eigenlijk mee op dit forum? Gewoon om mijn kansen in te schatten ;-)

Best groot, er zijn 176 topics aangemaakt, waarvan 86 ook daadwerkelijk beide rondes heeft meegegaan (en dan is het ook nog maar de vraag of dat gedeelte de vragen goed heeft). Stel, iedereen zou alles goed hebben én deze ronde ook insturen, dan heb je een kans van 1,16% op de zwaartekracht herberg.

Binnen die 176 topics zitten alle vormen, zowel spelers die alles goed hebben en alles hebben ingestuurd, als spelers die een topic hebben aangemaakt zonder antwoorden, als spelers die enkel de tweede ronde hebben meegedaan en bijvoorbeeld ook ongeldige inzendingen (tweede topic terwijl er al een topic was aangemaakt).

Edit: Ik heb de kluis vol diamanten weer open gekregen en ze zijn zojuist toegevoegd bij de winnaars!
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 147694

Guest
Gratz aan de 3 winnaars die voor de 2e keer gewonnen hebben en voor de 7 nieuwe winnaars!

Kan 1 van de winnaars de goede antwoorden delen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser234

Guest
De kans is enorm groot dat je wint blijkbaar, want in ronde 1 zitten 2 winnaars die ook in ronde 2 weer hebben gewonnen met loten. :(
 

Deleted User - 147694

Guest
Het zijn er 3, @Billy77 .

Scarlencia: 300:diamond: + 100:diamond:
Arjan Meijer: 100:diamond: + 100:diamond:
Sylmyrcasta: 100:diamond: + 300:diamond:

Het is leuk voor hen, maar jammer voor de 3 spelers die, als ze maar 1 ronde winnaar konden zijn, hadden kunnen winnen.

Maar ja, het is zoals het is, dan maar hopen op allemaal 1e x winnaars voor ronde 3. ;)
 

DeletedUser234

Guest
Nog niet goed wakker :D

Inderdaad jammer, maar zal wel weer een internationale regel zijn. :(
 

DeletedUser

Guest
De kans is enorm groot dat je wint blijkbaar, want in ronde 1 zitten 2 winnaars die ook in ronde 2 weer hebben gewonnen met loten. :(

Gewoon dapper door blijven gaan Billy.

En van harte gefeliciteerd aan alle winners tot nu toe, het is jullie door mij van harte gegund :):)
 
Bovenaan