• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

zwaartekrachtherberg wedstrijd

DeletedUser

Guest
Zelfde vertaalfout als in deel 1 gemaakt. :(

Waar staan de winnaars van deel 1 ? Op Engelse forum staan ze gewoon vermeld. :eek:
 

Deleted User - 147694

Guest
Tja, dat is slechts één van de vele verschillen tussen de diverse Elvenar fora.

Zal waarschijnlijk morgen wel bekend worden, NL-tijd loopt een groot deel achter op de echte tijd. ;)
 

DeletedUser234

Guest
Misschien hebben ze in EN wel dubbel (of een veelvoud) zo veel vrijwilligers als in NL???
 

Deleted User - 147694

Guest
Waarschijnlijk wel.

Maar ons team doet wat ze kunnen om ons te helpen is mijn ervaring.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Dat heeft met 2 dingen te maken: De eerste is dat ik vernam dat de winnaars aan het einde van de hele wedstrijd bekend werden gemaakt in plaats van na elke ronde, en de tweede is dat er op de EN versie 5 vrijwilligers zitten die de antwoorden controleren en ik dat hier zelf doe.

De winnaars zijn zojuist bekend gemaakt, gefeliciteerd allemaal! De prijzen komen zo snel mogelijk jullie kant op, maar daarvoor moet ik eerst eens de Elvenar-kluis met diamantjes openen :)

Edit: Kluis gekraakt, diamanten zijn toegevoegd!
 

DeletedUser234

Guest
De winnaars zijn zojuist bekend gemaakt

Ik moest ff zoeken, want van een edit-post krijgen we geen melding, maar gevonden:

Winnaars van de eerste ronde
De eerste ronde is afgelopen. We willen iedereen die mee heeft gedaan bedanken, hieronder staan de 10 winnaars:
1. Radha - 500 :diamond:
2. Scarlencia - 300 :diamond:
3. Securion2011 - 300 :diamond:
4. MasterRednas - 100 :diamond:
5. Normy - 100 :diamond:
6. BuilderJafra - 100 :diamond:
7. Gezellig - 100 :diamond:
8. Arjan Meijer - 100 :diamond:
9. Firetwinkle - 100 :diamond:
10. Sylmyrcasta - 100 :diamond:

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team


Gefeliciteerd aan alle winnaars van ronde 1! :D
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Mogen de antwoorden van deel 1 nu ook openbaar gedeeld worden of mag dat pas als alle 3 de rondes afgelopen zijn?

Gezien de prijzen al verdeeld zijn, zou ik zeggen: Voel je vrij om de antwoorden van de eerste ronde te delen :)
 

DeletedUser234

Guest
Zou 1 vd winnaars de juiste antwoorden willen delen aub? Dan kan de rest in ieder geval kijken of ze niet gewonnen hebben omdat ze het antwoord fout hadden of omdat ze gewoon pech hadden met loten. Thanks!
 

DeletedUser234

Guest
Thanks, dan had ik ze wel goed, dat is toch leuk om te weten. :)
 
Gefeliciteerd winnaars, ik zie dat ik iets te uitgebreid antwoord geef :D Ik dacht dat je ook het jaartal erbij moest zetten :D en iets met hoe kom je eraan uitwerking etc
:p

Yep, ik laat het zo want ik heb de naam van het gebouw genoemd lol, ga echt niet klagen, maar dit staat er nog Don,
RONDE 1

Het is jouw taak om aan te geven bij welk evenement de gebouwen in de afbeelding horen. Wanneer waren ze voor het eerst beschikbaar?




We zijn op zoek naar de naam van het EVENEMENT waar het gebouw bij hoort, niet naar de naam van het gebouw zelf. Je hoeft alleen de naam te geven waarvan de gebouwen zichtbaar zijn in de afbeelding hierboven (dus: de bovenkant van de kubus voor het eerste hoofdstuk, niet de gebouwen in de schaduw).

Geef je antwoord door op de grote "ENTER THE COMPETITION" knop te klikken onderaan dit bericht, om doorgestuurd te worden naar de juiste plaats om je antwoord te versturen.

Tip: Mocht je het evenement niet herkennen, of was je tijdens het evenement niet aan het spelen, probeer een kijkje te nemen bij de forumaankondigingen of op de wiki.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2989

Guest
Radha, die de hoofdprijs gewonnen heeft, is een tweede account van mij. Ik ben blij met de prijs, maar ik heb er ook een klein beetje een dubbel gevoel bij. Ik weet namelijk dat ik statistisch gezien in het voordeel ben en dat vind ik eigenlijk niet helemaal fair play. Ik vond onze Nl regel van de vorige keren, meedoen met max 1 account, beter en eerlijker.
 

Deleted User - 147694

Guest
Was inderdaad veel eerlijker geweest, ik heb er ook lang over gedubd, maar uiteindelijk toch mijn andere accounts ook mee laten doen met het event.

Je moet met dit event helaas dus je kansen spreiden om de winkans te vergroten. ;):p:D
 

DeletedUser234

Guest
Ik vind de regel ook niet eerlijk, heb ik ook meteen aangegeven na de aankondiging van het event, maar de regels zijn nu eenmaal zo en dus mag het. Je hoeft je niet schuldig te voelen, al snap ik het wel, maar je houdt je netjes aan de regels, dus niemand kan je iets kwalijk nemen.

Ik vind het een grote fout van Inno om de regels zo te maken, want het geeft weer een reden voor mensen om meerdere accounts aan te maken. Al zegt men tegen pushen te zijn, men werkt het zo juist in de hand. Signaal wat op mij heel fout overkomt en ik hoop dan ook van harte dat bij elke volgende wedstrijd, iedereen gewoon 1x mag deelnemen met 1 account.

Maar voor deze wedstrijd is het nu eenmaal zo, dus ja niks aan te doen. Geniet ervan zou ik zeggen. :)
 

DeletedUser4324

Guest
Voor een dag 2 speler iets teveel gevraagd momenteel, :))) "komt wel goed!" :)
 
Scarlencia is één van mijn 3 accounts. Die alle 3 volledig spelen. Ook al is Elvennaam mijn "hoofdaccount", ik vond dat de andere 2 deze keer ook een kans verdienden.
 
Bovenaan