• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

zwaartekrachtherberg wedstrijd

Deleted User - 147694

Guest
lijkt me sterk, de mods "horen" toch gewoon bij Inno

Het verschil tussen forumevents die door een Moderator-team georganiseerd wordt en 1 die door het moederbedrijf opgelegd wordt, de eerste wordt door 1 of meerdere leden getrokken en diegene neemt daar de ruimte voor in de werkzaamheden, bij de andere wordt er verwacht dat je tijd naast je gewone taken aan het event besteed.

Je zou ook kunnen zeggen dat er minder liefde voor een event is. :p
 

DeletedUser234

Guest
We kunnen het jammer vinden, maar het is niet anders. Dank aan iedereen die mee heeft geholpen weer een leuke wedstrijd mogelijk te maken. Ik kijk al uit naar de volgende. :)
 
ik heb niet meegedaan dus mijn mening telt misschien niet. Maar ik vind de manier van de trekking wel eerlijk.
Vind het eigenlijk wel slim gevonden om wat tijd te sparen.
Nu als er meer vragen waren en deze wat moeilijker dan zou die manier van trekking volgens mij wel meer werk betekenen :)
Als bv maar 1 iemand of niemand alles juist had, kon je zo blijven loten :)
 

Deleted User - 147694

Guest
Je houd dan via aantekeningen bij wat iedereen goed had, zodat je een short list over houd.
 
Je hebt waarschijnlijk gelijk dat de kans om te winnen gelijk is bij die procedure.
Voor mij maakt het gevoelsmatig wel verschil. Iedere deelnemer heeft er tijd en energie in gestoken om de antwoorden te geven Dan mogen die ook worden nagekeken. Sommigen uiten misschien ook hun waardering tijdens het geven van de antwoorden. Dat wordt dan ook niet eens gelezen. Dat vind ik jammer. Maar wie ben ik?!
Het doet overigens niets af aan mijn waardering voor deze 'wedstrijden'. Ik doe er met veel plezier aan mee.

Geef ik je volledig gelijk in... wij doen mee en verwachten toch wel dat ieder ingezonden bericht gecontroleerd/gelezen wordt ...
maar wil ook vermelden dat ik graag meedoe en hoop inderdaad dat aan het nakijken iets meer aandacht besteed wordt.

Je weet op voorhand al dat er meer als 10 meedoen...doe er dan 1 dagje meer over.... dat wilde ik toch ff kwijt...
Op naar volgend Forum Event:rolleyes::p:):):)
 

Deleted User - 147694

Guest
Inderdaad, het gevoel wat je bij deze procedure krijgt is wat mij het meest dwars ligt. Natuurlijk snap ik de overweging omdat het minder tijd in beslag neemt, maar ergens krijg ik het gevoel alsof mijn antwoorden overgeslagen worden, wat een echte trigger is voor iemand met faalangst... Dank je wel...

ps. via het youtube kanaal van Elvenar maak je momenteel weer kans op een Zwaartekrachtherberg. ;)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Tegelijkertijd wordt er hier wel verwacht dat wij binnen een vrij korte tijd alle winnaars al bekend hebben gemaakt:
Hoop niet dat dit weer zo'n Inno ding is waar we meer dan 2 jaar op moeten wachten. Zoveel geduld heb ik niet meer. :p

Ik krijg een zere nek. ;):p

Nog 2 uur of nog een jaar?

Waar staan de winnaars van deel 1 ? Op Engelse forum staan ze gewoon vermeld. :eek:

Verder is het afwegen: 1810 antwoorden controleren en in allemaal kolommen zetten, waar we naar schatting zo'n 9 uur mee bezig zijn (dan zou de uitslag 3 dagen later volgen), of die tijd in andere zaken stoppen (zoals het spel verbeteren). De voordelen wegen hier niet af tegen de hoeveelheid tijd dat het kost.

Overigens zitten er ook al zeker 5 uur in de voorbereiding van de wedstrijd. En dat is zeker niet erg, hebben we graag voor jullie over, maar er kan ook "te veel" gevraagd/verwacht worden. Het maakt voor de winst niet uit, wij mogen niet reageren op berichten die jullie via de inzendingen sturen, dus een antwoord daarop ontvang je niet (mocht je daar allemaal vragen in gesteld hebben).
 

DeletedUser234

Guest
Sorry, maar mijn opmerking sloeg op:

gravity_inn_episode_2_twxnbyn62ajf.png


en niet op het wachten. Dat leek mij wel duidelijk, gezien de reactie na mijn post:

Volgende is andere kant op dus dat komt goed :):p:rolleyes:
 
En zowel mijn opmerking als de eerste van @Lord Soth gingen over het wachten op de tweede opdracht van de puzzel, niet op het wachten op de winnaars. We wilden verder puzzelen en wie gewonnen heeft, zie ik later wel.
 

DeletedUser234

Guest
En ja ik zit weleens te wachten, maar ik heb nooit iets verwacht van jullie. Ik heb altijd geduld en respect gehad, ondanks mijn ongeduld.
 
Het bestand kan wel iets eenvoudiger opgezet worden dan:
Spelersnaam | Topic | Antwoorden ronde 1 | Antwoorden ronde 2 | Antwoorden ronde 3 | Ronde 1 Goed | Ronde 2 Goed | Ronde 3 Goed | Alle rondes goed

Spelersnaam | Topic | Aantal Ronde 1 Goed | Aantal Ronde 2 Goed | Aantal Ronde 3 Goed | Som Alle rondes goed

Waarbij je na elke ronde het bestand invult en de laatste kolom automatisch uitgerekend wordt.

Maar het blijft inderdaad wel extra werk, dus ik kan prima leven met de huidige methode.:)
 
@ Don Frank

Ik wilde jullie inzet ook niet bekritiseren... Vind het super wat jullie doen... maar vind het ook fijn dat we mogen en kunnen reageren over het hoe en wat.... en dat we ook horen hoe jullie het doen...en oplossen...:p

Ik blijf het leuk vinden...ondanks mijn reactie's die niet kwaad bedoeld waren..en zal zeker weer meedoen...:):p
 
Bovenaan