• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

zwaartekrachtherberg wedstrijd

DeletedUser2139

Guest
Ik kan niks insturen, kom op een andere site terecht als ik op de knop klik (placeholder), maar nergens een aanwijzing van waar ik het antwoord kan geven
 

DeletedUser

Guest
Ik kan niks insturen, kom op een andere site terecht als ik op de knop klik (placeholder), maar nergens een aanwijzing van waar ik het antwoord kan geven

Krijg dezelfde melding als ik op de groene knop klik. En als ik het via subkopje "inzendingen" probeer blijkt dat ik niet voldoende rechten heb om iets te kunnen posten daar o_O
 
Krijg dezelfde melding als ik op de groene knop klik. En als ik het via subkopje "inzendingen" probeer blijkt dat ik niet voldoende rechten heb om iets te kunnen posten daar o_O

Ik heb dezelfde problemen. Omdat er geen officieel feedbackforum voor deze wedstrijd is en reageren op de wedstrijdpost niet mogelijk is, heb ik een conversatie gestart met @DonFrank in de hoop dat hij dit snel aanpast.
 

DeletedUser

Guest
Mij is niet helemaal duidelijk of er nu 1 antwoord gevraagd wordt (waar alle gebouwen in voorkomen, welke er volgens mij niet is) of dat er 3 antwoorden (voor ieder gebouw apart) gevraagd worden. :confused:
 

Deleted User - 147694

Guest
Ze willen alleen weten in welk oud event de afgebeelde eventgebouwen als allereerste als prijs te winnen waren.

Dus je moet dus voor alle drie daar een antwoord op geven.
 

DeletedUser

Guest
Had wel wat duidelijk verwoord kunnen worden dan. :( Nu lijkt het namelijk dat ze één evenement vragen waarin deze gebouwen alle drie samen in voorkomen. :eek:
 

Deleted User - 147694

Guest
Had wel wat duidelijk verwoord kunnen worden dan. :( Nu lijkt het namelijk dat ze één evenement vragen waarin deze gebouwen alle drie samen in voorkomen. :eek:

"Het is jouw taak om aan te geven bij welk evenement de gebouwen in de afbeelding horen. Wanneer waren ze voor het eerst beschikbaar?"

Probleem is dat het eigenlijk uit twee vragen bestaat.

Eigenlijk is dus de vraag:

Zoek uit in welke events de hier getoonde gebouwen voor het eerst voor komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser234

Guest
Leuk weer een wedstrijd en zeker een leuke prijs!

Wel ff spannend dat er nu ineens een topic automatisch werd aangemaakt ipv zoals bij eerdere inzendingen, zelf een topic aanmaken. Maar volgens mij is het goed gegaan. :)
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik schrok wel even toen het topic bij "Nieuwe topics" kwam te staan, ik dacht eerst dat hij openbaar op het forum stond. Bleek toch dat hij privé was, denk dat er iets veranderd is op het forum, want bij de vorige forumevents gebeurde dat niet.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Klopt helemaal. Deze wedstrijd wordt globaal voor alle taalversies georganiseerd, waarbij de instellingen van forumdelen vast staan. De andere wedstrijden organiseren wij zelf (met dank aan de moderatoren die zich hier voor inspannen!) en daarbij stellen we ook zelf de instellingen in.
 

DeletedUser

Guest
Dus maar even op het Engelse forum gespiekt:
"We are looking for the name of the EVENT the building belongs to, not for the name of the building itself. You only need to give the names of the events for the buildings that are visible in the graphic above (so: the top of the cube for the first episode, not the buildings in the shadows)."
names of the events, meervoud dus en niet zoals op NL naam. Weer eens fout vertaald dus en ook nog een stuk weggevallen. :(

Dit zou beter zijn geweest:
"We zijn op zoek naar de naam van het EVENEMENT waar het gebouw bij hoort, niet naar de naam van het gebouw zelf. Je hoeft alleen de namen van de evenementen te geven waarvan de gebouwen zichtbaar zijn in de afbeelding hierboven (dus: de bovenkant van de kubus voor het eerste hoofdstuk, niet de gebouwen in de schaduw)."

Officieel discussie ontwerp is ook weggevallen, daar wordt nu deze post voor misbruikt. :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan