• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Weg met Flash Player!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het hele burenhulp systeem is natuurlijk niet zo fraai (understatement) het vraagt enorm veel geheugen en bandbreedte vooral voor de grotere steden, veel geheugen en internet belasting, waarschijnlijk ook een van de redenen waarom er zoveel problemen mee optreden.
Ik zou de devs willen voorstellen eens met de collega's van Forge of Empire te overleggen daar hebben ze dit probleem goed opgelost.
Misschien burenhulp door een simpele klik op de kaart waarna automatisch door het systeem de hulp wordt uitgevoerd, hoef je die enorme steden helemaal niet meer te laden. Nu, met mijn 193 ontdekte steden, ben ik ruim 3 kwartier per dag alleen daarmee bezig, met iedere keer de gedachte: moet ik dit wel blijven doen.
Het kan volgens mij met mijn voorstel in 5 minuten.
 
@ devs; zou je zelf een spel blijven spelen waarbij flash minstens 3 tot 4 keer crasht voor je een bepaalde grote buur kan bezoeken?
 

DeletedUser

Guest
Zelf heb ik al diverse browsers geprobeerd maar de traagheid af en toe blijf.
Nu gebruik ik sinds een maan Opera en kan niets anders zeggen dat het super blijft draaien.
Wel is het zaak Opera eerst goed in te stellen.
Door iemand bij Microsoft heb ik uit laten zoeken waarom het onder IExplorer soms vast loopt.

De oorzaak is dat IExplorer tegenwoordig een eigen ingebouwde flashplayer heeft en conflicteert met Adobe flashplayer.

In een eerdere post hier werd geopperd dat er mogelijk spyware met het spel zou meedraaien.
Ook deze mogelijkheid heb ik in de afgelopen tijd onderzocht maar kan geen spyware vinden.
Sterker nog: veel spellen hebben een vorm van "reclame"draaien zonder dat dit voor de speler zichtbaar is.
Bij de browser Opera kun je dit door een klein bordje boven in de browser zien.
Ik heb in de periode dat ik nu Opera gebruik geen enkele "crash" meer gehad.

Bij Elvenar blijft hij keurig op 0 staan.
In tegenstelling tot b.v. het spel battle pirates daar schiet hij gelijk naar 58 !!!!

Kortom Opera is wat mij betreft een goede aanrader, zeker voor de mensen die een ietwat verouderde PC hebben.
 
Ik heb sinds kort mijn systeem geupgrade naar windows 10 met 32GB intern gehuegen (was windows 7 met 8GB) sindsdien draait het spel (in chrome) als een zonneteje terwijl ik naast Elvenar nog 3 versies van Forge of Empires heb open staan. Ik vermoedde dat de meeste problemen door het geheugengebruik komen en lijk daar ook gelijk in te krijgen. Alleen als ik al mijn buren help (een kleine 200) vliegt hij er halverwege één keer uit wat, denk ik, inderdaad aan die eigen flashplayer van chrome ligt, die het geheugen niet goed vrij geeft als het eenmaal volloopt. Op het internet geven verschillende sites aan dat je dat zou kunnen herstellen maar geen van de oplossingen werkt echt. Dus wat ik aanraad, laat extra geheugen installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan