• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Weg met Flash Player!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier ook, sinds de update is het zelfs nog erger geworden
zeer gefrustreerd, mijn geduld is ver te zoeken
 

DeletedUser

Guest
Er is een nieuwe update van flash player. Het lijkt erop dat het spel nu ietjes soepeler verloopt. Tenminste in Opera :p
 
In Opera werken momenteel alleen de chat, de markt via menu, en herhaalbare opdrachten...
Firefox werkt iets beter, een grote stad laadt er zeer traag in plaats van niet zoals in Opera. De chat is er ook met vertraging, die werkt dan weer wel in Opera.
 
Laatst bewerkt:
Klote flash vandaag al meermaals gecrasht in Firefox, nu ook in Opera waardoor ik een quest misliep. Geweldig!
 

DeletedUser1333

Guest
Een update van de developers op dit onderwerp zou wel fijn zijn.
 
Las eergisteren ergens dat de volledige omschakeling van flash naar HTML5 pas wordt geadviseerd vanaf 2020 of 2022.
Dus vermoed dat we er voorlopig nog naar kunnen fluiten.

HTML5 (HyperText Markup Language 5) is de nieuwste, nog onafgewerkte versie van de HTML-standaard.
bron: wikipedia
 
Als ik het goed heb heeft Youtube die omschakeling doorgemaakt, er zit daar een video-component in ter vervanging van Adobe flash. Anyways, youtube is ook niet crashproof.
Adobe promoot het mee, dus die zullen een voet tussen de deur behouden hebben.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Hier van alles al geprobeerd, maar wordt er aldoor uitgegooid en krijg dan 'n wit scherm met uitroepteken.

Of ik nu van de een of de ander ga met het spel, alles werkt tegen. M.n als ik grotere steden wil bezoeken, laad hij niet en kan er donder op zeggen dat ik vast loop en aldoor opnieuw moet opstarten. Ik heb nog nooit zoveel irritatie gehad als nu tijdens dit event, er draait veelste veel tegelijk in het spel.

De pop-ups schieten over elkaar door het beeld in het spel, je ziet niet eens wat het is.
Lege veldjes m.b.t je kistjes, normaal 3 per dag, bij mij vliegen ze (leeg) door het veld heen.

Groene velden, alleen maar handjes te zien waardoor je de spelers niet kan geven wat ze graag willen, bijna niet op te noemen wat er allemaal mis gaat.

Echt 'n drama nu, kan nu niet echt zeggen dat ik ontspannen het spel kan spelen.

Gooi die pop-ups eruit, deze geven meestal veel problemen als ze in het spel worden gevoerd. Laat de spelers via 'n bulkmail weten wat er als aanbieding is en niet via het spel want daar gaat het mis.

Grote drama en absoluut heel jammer want het event is leuk, maar op deze manier hoeft het van mij niet .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt alsof je best toch eens een andere browser probeert, en als het daar hetzelfde is, kan je nog in game support contacteren (rechts klikken)
De meeste zaken die je noemt heb ik ook in Elvenar, maar niet allemaal ineens...
 

DeletedUser

Guest
Las eergisteren ergens dat de volledige omschakeling van flash naar HTML5 pas wordt geadviseerd vanaf 2020 of 2022.
Dus vermoed dat we er voorlopig nog naar kunnen fluiten.

Ik begin het nu toch echt zat te worden met die flash problemen, burenhulp geven is niet meer te doen, na 4-5 stadjes moet ik de flash cache al weer leeghalen omdat de steden niet volledig willen laden (lege plekken in de stad, halve gebouwen, flikkerende gebouwen). Zo heb ik vandaag 1 uurtje gespeeld, en de flash cache al 3x leeggehaald. Bij gevechten is het helemaal een ramp, steeds onzichtbare troepen of onzichtbaar slagveld. Daar mag ik om het andere gevecht de flash cache leeghalen. Op deze manier hou ik het niet eens meer vol tot 2017, laat staan 2020 :mad::mad::mad::mad::mad:
 

DeletedUser1333

Guest
!! Zojuist uitgevogeld dat Elvenar ontzettend veel van mijn CPU vreet, waarschijnlijk door Flash Player ^^ .
Geen ingame problemen, maar als ik twee Flash vreters open heb staan (dus Elvenar, en bijvoorbeeld Twitch) dan is er een risico dat mijn computer gewoon uitvalt, wat behoorlijk irritant is.
 
CPU-vreter inderdaad. En waarschijnlijk ook spyware. En dan zitten er nog eens geregeld gaten in zodat ook anderen daar gebruik kunnen van maken.

Vandaag 3 keer bij dezelfde buur (met grote stad, en zelfs eindprijs winter-event): Flash crash (in huidige Opera).
4de keer lukt wel: niet grappig!

Ik zal maar stoppen met burenhulp dan zeker?
 

DeletedUser1333

Guest
Alsof dat helpt -.- . Voor mij in ieder geval niet.

Serieus, Innogames moet hier eens werk van gaan maken. Ik denk dat Flash op dit moment het grootste probleem van Elvenar is ^^ .
 
Burenhulp is inderdaad een drama, terwijl juist dat voor beide partijen probleemloos zou moeten verlopen.
Het zou fijn zijn dat dat eens opgelost wordt, en niet allerlei kleine aanpassingen bij iedere update waar weinig mensen iets van merken.
Dit is een grote ergernis bij vele spelers.
 
Ga in Opera eens naar 'Over Opera', en zie hoe de tab heet voor de aanpassing van de naam naar Opera verschijnt: Chrome://about.
Volgende is al een tijd zo: "Opera is based on Chromium"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan