• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Weg met Flash Player!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser239

Guest
Ik ben ook noodgedwongen van safari naar opera overgestapt en dat lukt voorlopig goed
 

DeletedUser1105

Guest
wat ik raar vind is dat, en geloof me maar ik houd hout vast (mn kop want dat is het hardste hout in de omgeving hier), chrome en firefox op mijn bescheiden laptopje van me dat al enige jaren dienst heeft, wel werkt. OKE er zijn hier en daar vertragingen, in de gevechten zie ik soms mijn troepen niet, de tegenstand niet, soms een een stream fout, soms laad het BH geven niet zoals het hoort, soms krijg ik een lege stad met alles in ee hoek geduwd, eigenlijk best wel wat mankementen, maar niets on overkomelijk zoals dat wit scherm van didi of echte flash crashes of iets dergelijks. Dus nogmaals ik heb hout vast en hoop dat het zo blijft, maar ik vind het dus raar dat de ene er veel last van heeft en de andere minder en er zullen er wel zijn die er geen last van hebben.

Waaraan ligt dat? mn kennis schiet hiervoor te kort hoor, is het iets in de code? is het iets software matig, hardware matig? persoonlijk?
Stof tot nadenken en onderzoek :D
 

DeletedUser

Guest
wat ik raar vind is dat, en geloof me maar ik houd hout vast (mn kop want dat is het hardste hout in de omgeving hier), chrome en firefox op mijn bescheiden laptopje van me dat al enige jaren dienst heeft, wel werkt. OKE er zijn hier en daar vertragingen, in de gevechten zie ik soms mijn troepen niet, de tegenstand niet, soms een een stream fout, soms laad het BH geven niet zoals het hoort, soms krijg ik een lege stad met alles in ee hoek geduwd, eigenlijk best wel wat mankementen, maar niets on overkomelijk zoals dat wit scherm van didi of echte flash crashes of iets dergelijks. Dus nogmaals ik heb hout vast en hoop dat het zo blijft, maar ik vind het dus raar dat de ene er veel last van heeft en de andere minder en er zullen er wel zijn die er geen last van hebben.

Waaraan ligt dat? mn kennis schiet hiervoor te kort hoor, is het iets in de code? is het iets software matig, hardware matig? persoonlijk?
Stof tot nadenken en onderzoek :D

Lol @Bijterke van onzichtbare troepen heb ik nog nooit last van gehad :):):):), mag ik nu even je (houten) koppie vasthouden? :D:D:D:D
 

DeletedUser1105

Guest
Lol @Bijterke van onzichtbare troepen heb ik nog nooit last van gehad :):):):), mag ik nu even je (houten) koppie vasthouden? :D:D:D:D

Uiteraard! hij is groot genoeg om met 2 vast te houden :D

images
 

DeletedUser613

Guest
Ik speel in chrome en heb nergens last van, hoop ook niet dat we overgaan op HTML5 oid

Misschien hebben jullie zelf wel teveel rommel op jullie pc staan
animaatjes-blij-99685.gif
 

DeletedUser

Guest
Ik speel in chrome en heb nergens last van, hoop ook niet dat we overgaan op HTML5 oid

Misschien hebben jullie zelf wel teveel rommel op jullie pc staan
animaatjes-blij-99685.gif

Overgaan op iets anders zoals HTML5 zal wel moeten, want binnen afzienbare tijd stopt Adobe met Flash.

Op mijn PC staat alleen maar officiële (werk) software, dus nee bepaald geen rommel :rolleyes:
 

DeletedUser613

Guest
Overgaan op iets anders zoals HTML5 zal wel moeten, want binnen afzienbare tijd stopt Adobe met Flash.

Op mijn PC staat alleen maar officiële (werk) software, dus nee bepaald geen rommel :rolleyes:

Dan lijkt het me logisch dat ze dat gaan doen dat horen/merken we vanzelf wel neem niet aan dat de makers willen dat niemand meer elvenar kan spelen
 

DeletedUser7

Guest
Voor nu adviseren we mensen om Chrome te gebruiken. En uiteraard zijn de devs ook op de hoogte van het feit dat Flash er binnenkort mee op houd, maar overstappen op een ander systeem is niet zo makkelijk als het klinkt.
 
Daarnet nog een crash in Opera. Toen ik Chrome probeerde ging dat goed, maar dat was ook op een snellere PC, en had niet genoeg tijd daar om alles te doen, dus weet niet zeker of dat dan echt beter gaat.
 
Vandaag drie keer Flash crash in Opera ("plug-in is gestopt"), telkens bij het bezoeken van een buur met grote stad, nog niks aangeklikt, en ik lag eruit.
Vorige dagen idem.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73

Guest
Ik gebruik (al jaren) Firefox en heb "nergens" last van ;-)
Af en toe een klein dingetje, maar niet noemenswaardig.
Firefox automatische update, werkt echt heel goed ;-)
 
heb heel af en toe een crash, wel altijd tijdens burenhulp/bezoek, vandaag nog gehad,
Ik heb maximaal 1 crash gehad tijdens een ronde ik heb iets van 156 buren 25 gildeleden en doe minimaal 30 bezoeken per dan dus zeg maar ruim 200x.

In de 1.15 update zouden performance verbeteringen moeten zitten is gezegd, ik heb het vermoeden dat dit ook afhankelijk is of je geheugen volloopt.
Het is altijd een plugin crash, en na 1 crash heb ik nergens last meer van (tot de volgende crash)

Mijn browser wordt zelden gereset. net als me computer.
 
Dagelijks twee tot drie flash crashes, onafhankelijk van welke browser ik gebruik, ook Firefox. Meestal bij bezoek grote buur/bs lid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan