• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

The Elvenar

DeletedUser

Guest
op beta heeft iedereen 10 teleport spreuken gekregen hoop dat wij die hier ook krijgen... zou wel cool zijn..:):D

Klopt, dat was om te testen. Maar wij willen ook heeel graag testen. Dus gewoon geven rechtstreeks in het stadje graag, en niet via een nieuwsbrief :D (en tegenwoordig ook niet meer als "aanbieding" die ik blijkbaar ook niet meer krijg :rolleyes:)
 

DeletedUser2578

Guest
Ziet er goed uit, prachtig gebouwen en een mooi verhaal. Wanneer gaat het starten, op 1 januari? :D
 

DeletedUser2435

Guest
Ik heb erg veel zin in het nieuwe hoofdstuk.
Maar mocht het weer een drama worden qua ruimte, ben ik er snel klaar mee.
Ik heb bewust nooit alles volgebouwd in afwachting van een nieuwe hoofdstuk.
Het zou voor mij echt een kleine drama worden om weer van alles af te breken om ruimte te creëren.
Als je de top ziet, dan staat altijd alles volgebouwd. Op zich wel slim om tijdelijk veel meer voorraden en goederen te op te bouwen. Maar het afbreken zou ik dan weer niet leuk vinden.
 

DeletedUser3012

Guest
Is er ook al ergens te vinden hoe de gebouwen er uit gaan zien? Ik ben namelijk zo benieuwd!
 

DeletedUser3012

Guest
Als je maar niet gelijk gaat mopperen... :rolleyes: o_O
Nee joh. Ik ben het event toch maar gaan proberen, en het is niet zo erg als ik dacht, hoewel ik van sommige dingen nog steeds baal, zoals dat sommigen het niet kunnen spelen. Maar tot nu toe gaat het vrij oke.
Ik zal op het eind van het event opnieuw een cijfer geven, maar heb het al opgekrikt tot een 6
En ik ben heel erg benieuwd naar de gebouwen
 

DeletedUser3597

Guest
Nee joh. Ik ben het event toch maar gaan proberen, en het is niet zo erg als ik dacht, hoewel ik van sommige dingen nog steeds baal, zoals dat sommigen het niet kunnen spelen. Maar tot nu toe gaat het vrij oke.
Ik zal op het eind van het event opnieuw een cijfer geven, maar heb het al opgekrikt tot een 6
En ik ben heel erg benieuwd naar de gebouwen

Wow, leuk! Stiekem dacht ik het al toen ik je leuke gedichtjes over de beren las :D
 

DeletedUser2578

Guest
Ik zal op het eind van het event opnieuw een cijfer geven, maar heb het al opgekrikt tot een 6
Lijkt me een goed idee als we aan het eind van het event allemaal een cijfer gaan geven. Ben benieuwd wat uiteindelijk de beoordeling van de spelers zal zijn:)
 
Nee joh. Ik ben het event toch maar gaan proberen, en het is niet zo erg als ik dacht, hoewel ik van sommige dingen nog steeds baal, zoals dat sommigen het niet kunnen spelen. Maar tot nu toe gaat het vrij oke.
Ik zal op het eind van het event opnieuw een cijfer geven, maar heb het al opgekrikt tot een 6
En ik ben heel erg benieuwd naar de gebouwen

goed om te horen dat je het een kans hebt gegeven.

Als voor de elvenar, was even slikken toen ik zag dat ik me niet door het hoofdstuk geen kan portaalwinsten.
Ben nu flink aan het puzzelen, ik verwacht toch dat ik nog behoorlijk wat ruimte nodig ga hebben om om de portaalboost blokkades heen te werken.

Verder nog flink aan het doorrekenen hoe ik met zo weinig opppervlak toch snel door het hoofdstuk kan komen.
Kom nu uit op een week of +-5 minimaal

De ruimte blijft dan toch pittig, voor spelers die niet deze luxe hebben wordt het wel pittig denk ik en gaat het echt veel ruimte kosten, die 3 extra uitbreidingen gaan denk ik niet genoeg zijn t.o.v. de constructen. maar dat is meer gevoel dan daadwerkelijk rekenwerk.
alles lijkt erop gebouwd om on zolang mogelijk bezig te houden. en dan bedoel ik ook echt heeeeeel lang

T4/5/6 loopt ook in de miljoenen, ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken, zal dus een extra grote voorraad moeten gaan opbouwen. gelukkig heb ik maar 2% decay en een productiecombo met piramide/sapiens/werkplaatsen waardoor ik redelijk zonder fabrieken moet kunnen dus dat moet wel lukken, wel zal spire echt omlaag moeten kan de (t4) goederen niet meer missen die heb ik nodig voor het nieuwe ras en vechten weiger ik, maar mischien ga ik wel moeten.

hopelijk kan ik hier en daar nog een verdwaald teleportatiespreukje verzamelen in de aankomende weken voor wat extra ruimte.
 

DeletedUser3597

Guest
Ik verwacht dat het een laag cijfer wordt, want het zijn vooral de klagers die zich hier en masse hebben laten horen. Juist ook daarom is het erg fijn dat er ook wat tegengas werd/wordt gegeven!

Nu niet zelf gaan klagen he... ;):)
 

DeletedUser2578

Guest
Ik verwacht dat het een laag cijfer wordt, want het zijn vooral de klagers die zich hier en masse hebben laten horen. Juist ook daarom is het erg fijn dat er ook wat tegengas werd/wordt gegeven!
Nou dat is nog afwachten, de eindbeoordeling /het totaal plaatje hoe ieder speler het event uiteindelijk heeft beleefd is nog onbekend, het kan zelfs een verassende uitkomst hebben van voldoende tot goed!;) Ben benieuwd!:)

Mss is het wel een goed idee voor Inno om na elke event een cijfer aan ieder speler te vragen, bijv. in de vorm van een korte enquete dan is Inno ook op de hoogte over hoe een event bij spelers is bevallen:)
 
Bovenaan