• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

The Elvenar

vraag heeft iemand al een idee hoe het ras moet komen te staan? Het zijn weer een soort van setgebouwen. Ik kom redelijk ver op de planner maar die kluis van wijsheid moet die aan alle 3 gebouwen(fabriek/landbouw/atelier) of maar aan 1 van die 3. Als iemand een bouwtekening heeft graag!
ik kan je daar mee niet helpen, omdat ik niet ver
Je hebt (net als iedereen) links in beeld (onder de event opdracht) ook verhaalopdrachten, die eindeloos terugkomen en weigerbaar zijn???
Helaas.....werkt ook niet!!!
 
vraag heeft iemand al een idee hoe het ras moet komen te staan? Het zijn weer een soort van setgebouwen. Ik kom redelijk ver op de planner maar die kluis van wijsheid moet die aan alle 3 gebouwen(fabriek/landbouw/atelier) of maar aan 1 van die 3. Als iemand een bouwtekening heeft graag!

upload_2019-10-17_17-58-1.png


Ik heb hem zelf zo ingedeeld.
De vault moet connectie hebben met alle 3 de gebouwen.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Voor de mensen met een zwart scherm bij de onderzoeksboom: Maak even een supportaanvraag aan, dan zorgen we ervoor dat je de minder-grafische onderzoeksboom krijgt die weliswaar minder mooi is, maar ook minder geheugen van je computer vraagt.
 

DeletedUser3012

Guest
Voor de mensen met een zwart scherm bij de onderzoeksboom: Maak even een supportaanvraag aan, dan zorgen we ervoor dat je de minder-grafische onderzoeksboom krijgt die weliswaar minder mooi is, maar ook minder geheugen van je computer vraagt.
Ik heb het probleem opgelost. Ik heb elvenar geopend in google chrome, en daar mijn geschiedenis weggegooid, en mijn probleem is opgelost.
Ik heb nu een blije onderzoeksboom, waar ik mijn screenshot helaas niet van kan plaatsen omdat ie te groot is, en ik even geen zin heb hem te bewerken :D
Maar hij ziet er nu weer mooi uit.
BTW, wat is de minder grafische versie? Ik wist helemaal niet dat die bestond, haha
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik heb het probleem opgelost. Ik heb elvenar geopend in google chrome, en daar mijn geschiedenis weggegooid, en mijn probleem is opgelost.
Ik heb nu een blije onderzoeksboom, waar ik mijn screenshot helaas niet van kan plaatsen omdat ie te groot is, en ik even geen zin heb hem te bewerken :D
Maar hij ziet er nu weer mooi uit.
BTW, wat is de minder grafische versie? Ik wist helemaal niet dat die bestond, haha
Die bestaat ook nog niet heel erg lang, is vooral gemaakt omdat er problemen kunnen ontstaan bij een verlenging van de onderzoeksboom op sommige apparaten. In de basis werkt het zo dat de lijnen dan niet zichtbaar zijn tussen de onderzoeken, tenzij je over een onderzoek heen beweegt met je muis.
 
iedereen bedankt voor het meedenken, het is gelukt!! ik kan verder!!
Ik ben alleen wel mijn 200 diamanten kwijt,ik had nl in een andere browser de kist al geopend,

Ik ben mijn diamanten NIET kwijt! gelukkig zijn ze gewoon op mijn acc.bijgeschreven! :):):)
 
Laatst bewerkt:
vraag heeft iemand al een idee hoe het ras moet komen te staan? Het zijn weer een soort van setgebouwen. Ik kom redelijk ver op de planner maar die kluis van wijsheid moet die aan alle 3 gebouwen(fabriek/landbouw/atelier) of maar aan 1 van die 3. Als iemand een bouwtekening heeft graag!

Dit is wat je volgens mij maximaal kan neerzetten. Zijwaarts kan niet omdat de Kluis tegen de 3 anderen moet staan.
Degenen met minder ruimte zouden alleen de bovenste of de onderste helft kunnen doen.
Uiteraard moet er nog even een weg naar toe, maar dat is zo'n gepier in Elvenarchitect. Die komt echt wel :)
upload_2019-10-17_19-19-28.png
 

DeletedUser286

Guest
21 x 42 ruimte dus ... erg jammer dat je maar 1 provincie-uitbreiding kreeg zelfs als je al aardig boven de 500 provincies zit. Terwijl er beschikbare ruimte bij is gekomen van 25 x 25.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser286

Guest
Zie post van Buizerd, als je alles max wilt plaatsen. Ik heb het zelf nog niet uitgerekend. Hoop uiteraard dat jij gelijk hebt, want dat scheelt idd behoorlijk wat ruimte.
 
Zie post van Buizerd, als je alles max wilt plaatsen. Ik heb het zelf nog niet uitgerekend. Hoop uiteraard dat jij gelijk hebt, want dat scheelt idd behoorlijk wat ruimte.
aah zo, maar waarom zou je alles max willen plaatsen? trouwens als ik max zou willen gaan, dan zou ik zoiets doen:

upload_2019-10-17_22-10-25.png


maar er is niet echt een max in dit ras, je kan heel veel werkende vaults hebben die dan wel een niet werkende 'fabriek' hebben, of je kan die ook laten werken, maar dan met niet werkende academies.
 
Ik heb zo'n vermoeden dat als je de max neerzet je gierend vastloopt op de enorme hoeveelheden spirituele goederen die voor alles nodig zijn.
Ik heb het plaatje meer gemaakt om het idee te geven hoe je ze kunt opstellen. In die van Wondernar doen ateliers, landbouw en fabrieken aan de buitenkant en die 2 in het midden niets, omdat ze niet tegen een academie aan staan. Ik weet niet of je dan genoeg maakt om die kluizen te laten produceren.
Ik zet eerst de helft neer en kijk dan hoe het uitpakt met de spirituele goederen. Het zal even zoeken zijn naar de juiste balans daarin.
Bovendien ook wel fijn nog wat ruimte voor BSA over te houden :)
 
Bovenaan