• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

The Elvenar

DeletedUser3012

Guest
daar zeiden ze van support dat het aan mijn browser ligt
Wauw, mooi is dat.
Dat was eerst namelijk niet zo, voor de elvenar, dus ik denk dat het eigenlijk handiger is om elvenar aan te passen dan voor mij van browser te switchen. Het was vroeger namelijk nooit zo (niet dat ik een groot probleem heb met van browser switchen ofzo, maar alsnog vind ik het een beetje raar)
 

DeletedUser3012

Guest
Staan jullie browser misschien gedeeltelijk in- of uitgezoomd?
Nee, altijd op 100%
Ik zie nog steeds geen logische verklaring, en kan er zelf ook geen bedenken, behalve dan die browser, maar dat vind ik toch een beetje raar, want ik speel al best een poos in firefox zonder problemen. Misschien zijn de elvenar te almachtig voor mijn oude laptopje?
 
Wauw, mooi is dat.
Dat was eerst namelijk niet zo, voor de elvenar, dus ik denk dat het eigenlijk handiger is om elvenar aan te passen dan voor mij van browser te switchen. Het was vroeger namelijk nooit zo (niet dat ik een groot probleem heb met van browser switchen ofzo, maar alsnog vind ik het een beetje raar)
Ik ga dat ook niet doen, ben blij dat uiteindelijk alles het goed deed, bij het laatste hoofdstuk had ik ook nergens last van, ik hoop wel dat het goed komt
 
modedit: Let op, tickets mogen niet gedeeld worden op het forum!

ik ben benieuwd, ben er wel een beetje klaar mee onderhand,pffff ik heb alle browsers ook al geprobeerd. het zal toch niet zo zijn dat ik er dadelijk mee moet gaan stoppen???:(:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vraag heeft iemand al een idee hoe het ras moet komen te staan? Het zijn weer een soort van setgebouwen. Ik kom redelijk ver op de planner maar die kluis van wijsheid moet die aan alle 3 gebouwen(fabriek/landbouw/atelier) of maar aan 1 van die 3. Als iemand een bouwtekening heeft graag!
 

Deleted User - 370874

Guest
modedit: Let op, tickets mogen niet gedeeld worden op het forum!

ik ben benieuwd, ben er wel een beetje klaar mee onderhand,pffff ik heb alle browsers ook al geprobeerd. het zal toch niet zo zijn dat ik er dadelijk mee moet gaan stoppen???:(:(

Als je het spel laad worden veel bestanden door je browser opgeslagen zodat je bij de volgende keer het spel laden deze bestanden direct beschikbaar zijn en niet opnieuw hoeven te worden gedownload.

Soms bij een update, worden enkele bestanden uit het cachegeheugen van je browser niet goed overschreven.
Hierdoor ontstaat er een verschil tussen wat je het spel zou moeten doen en daadwerkelijk uitvoert, dit kan tot vele verschillende problemen leiden.

Meestal zal het opruimen van alle cache geheugen van je browser dit oplossen, omdat deze dan niet langer opgeslagen bestanden gebruikt maar deze opnieuw download.
Echter worden niet altijd alle bestanden daadwerkelijk goed verwijderd bij het verwijderen van je cache geheugen.

In dat geval werkt het vaak het beste om (tijdelijk) een andere browser te gebruiken,
Ook zou ik aan willen raden je cache geheugen enkel te verwijderen als je elvenar nog niet op je browser hebt geladen.
Bestanden die in gebruik zijn kunnen namelijk niet goed worden verwijderd.

Sluit dus je browser geheel af.
Open opnieuw de browser op een webpagina anders dan elvenar.com en verwijder je cache geheugen.
Laad daarna elvenar opnieuw. hopelijk zijn dan je problemen opgelost.
 
Bovenaan