• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

The Elvenar

Ik heb begrepen dat je als je 457 hebt je geen extra uitbreidingen krijgt....??
Nu een vraagje...:D
Weet iemand al hoe dat zit ???
 
Weet iemand al hoe dat zit
In de aankondiging staat "unlocking new Expansions automatically if you went over the previous cap of 457 provinces." Als mijn kennis van de Engelse taal mij niet in de steek laat, betekent dit juist dat je die uitbreidingen dus wel krijgt...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik heb begrepen dat je als je 457 hebt je geen extra uitbreidingen krijgt....??
Nu een vraagje...:D
Weet iemand al hoe dat zit ???

Als je meer dan 457 provincies hebt veroverd, krijg je straks 1 provincie-uitbreiding bij (mits je de benodigde provincies daarvoor verkend hebt, ik schat dat je aan 467-470 veroverde provincies moet komen daarvoor). Dus reken je hier niet al te rijk mee, het is er echt maar EEN (1)
 

DeletedUser3012

Guest
Ze hebben helaas wel wat portaalboost blokkades ingebouwd dus het zal puzzelen worden om het in me stad te passen.
Wat bedoel je daarmee?
De portaalboosts zijn er toch voor om sneller door de hoofdstukken heen te komen? Wat voor een blokkades dan precies?
 
Wat bedoel je daarmee?
De portaalboosts zijn er toch voor om sneller door de hoofdstukken heen te komen? Wat voor een blokkades dan precies?

Ze vragen om rasgoederen die gemaakt worden in rasfabrieken die geen limiet hebben.

Voorbeeld:
In het orkhoofdstuk heb je buit en paddestoelen van wijsheid nodig.
Om deze te kunnen maken heb je weer puin, bewapening, stront, hardestoelen, psychostoelen en krachtenstoelen nodig.

Om de vergelijking te trekken heb je in het nieuwe hoofdstuk naast buit en paddestoelen om onderzoeken vrij te spelen ook 1 van de bijgoederen als bv puin nodig.
De portaalboosters leveren buit en paddestoelen van wijsheid maar dus niet de andere goederen. zo zal je dus altijd fabrieken nodig hebben en kan je niet jezelf met puur portaalboosters door het hoofdstuk geen werken.

Je kan jezelf dus nog steeds versnellen maar niet door het hele hoofdstuk te negeren.
 
Dacht 1 via de wereldmap, 2 via onderzoeken en 2 premium.
5 in totaal dus, waarvan 3 gratis, dat is al 3x zoveel als in de afgelopen hoofdstukken :D

Ze hebben helaas wel wat portaalboost blokkades ingebouwd dus het zal puzzelen worden om het in me stad te passen.
De 1 sloeg op de wereld ja ;)

'Portaalboost''Ook gelezen, maar nu begrijp ik het met jou uitleg. Zou niet echt een ramp zijn lijkt mij. Ik ging de laatste hoofdstukken ook op dooie akkertje erdoor.
 
Had zelf portaaldumpen, en klaar ermee wel lekker gevonden.
Elk hoofdstuk is het toch weer zoeken naar mogelijkheden om ruimte te vinden.

Helaas is het combineren van spire en het kopen van kennispunten voor event niet makkelijk. een paar teleport spreuken zou wel handig zijn om wat grote gebouwen tijdelijk in me inventis op te slaan en zo ruimte te maken voor het nieuwe ras zonder mijn halve stad af te breken.
 
Bovenaan