• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Oude wonderen: buffen door 2 de account, toegestaan of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1143

Guest
@Beldroth , ik denk je mijn post volledig verkeerd begrepen hebt want :

Er is door mij nu al meerdere malen aangegeven dat als men denkt iets onrechtmatigs te te zien dit in een support ticket te melden. Een discussie op het forum gaat echt niet verhelderen of iets wel of niet door de beugel kan.

De multi accounts spelen volgens "de regels' dus kan er niks over zeggen hoef ze ook niet te melden bij support want ze doen niks verkeerd.

Het gaat mij juist er om dat er misschien weer eens naar de regels gekeken moet worden , dus niet naar spelers. Kost je dus geen enkele tijd meer om steeds weer het zelfde te zeggen hier op t forum , hooguit wat tijd om met je mede moderators eens naar de regels te kijken.

Ik heb begrepen dat Desi binnenkort ook het een en ander op het forum zal gaan verduidelijken, dus wacht daar even op

Dat zal ik doen .
 

DeletedUser3

Guest
Beste allemaal,

Push accounts en de daarbij horende problematiek hebben op dit moment zeker op mijn lijstje hoge prioriteit.
Vorige week ben ik op bezoek geweest bij InnoGames en heb dit uitvoerig besproken met verschillende betrokkenen.

Zoals al eerder aangegeven is het een lastig onderwerp. We zijn volop bezig om te kijken hoe we hier het best mee om kunnen gaan.
Het uitzoeken van 20+ accounts is een aardig karwei en alle moderators doen dit werk vrijwillig. De topics worden dan ook niet gesloten omdat we het onder het tapijt willen schuiven maar omdat we inmiddels wel op de hoogte zijn van jullie standpunt. Doorgaan met het publiekelijk blijven aankaarten van dit probleem verandert niets aan de inzet of de houding van mij of het team tegenover dit probleem. Wat het wel doet is de tijd die we te besteden hebben niet kunnen gebruiken aan het oplossen van het probleem maar aan het in toom houden van een discussie die al meerdere keren gevoerd is.

Daarom het vriendelijke verzoek om vooralsnog vermoedelijke push accounts te blijven melden via support en niet via een forum topic.

Alvast bedankt voor het begrip.
 

DeletedUser472

Guest
duidelijk desi ik zelf ben nog altijd bezig met melden via support en heb ook vertrouwen in dat de moderators het goed doen
maar ik heb wel nog een vraag in het geval ik iemand verdenk die meld ik aan support en er komt een onderzoek maar uit eindelijk wordt die niet gestraft omdat hij dus niks gedaan heeft maar 1 week later zie ik dat hij toch iets doet moet ik het dan nog maals melden of hoe zit dat
 
het meest vervelende vind ik hier aan dat er ongeacht dat er veel mensen die gewoon extra account maken voor enkel de kp er ook mensen zijn die gewoon vrienden zijn of familie dan vind ik het logisch dat je hierbij elkaar doneert met kp terwijl het lijkt op pushen ik vind het aardig vervelend voor deze mensen die gewoon aardig proberen te doen met hun vrienden en familie

Er is ook een BS met 25x dezelfde naam met een getal erachter vind ik enorm vaag!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan