• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Ontwikkelingen: De Elementalen!

Mijn Handelsgebouw geeft geloof ik 6 zaden per uur meer.
Maar ik heb al een beetje zitten rekenen, en kwam er op uit dat de Zaden uit het handelsgebouw niet toereikend zullen zijn. Behalve dat je zaden nodig hebt voor de productie van de sentient goederen, heb je ze ook nodig voor de productie van de gastrasgoederen, voor de onderzoeksboom en voor het bouwen en upgraden.

Handelsgebouw heeeeeeeeeeel snel vergeten, je zal echt voor de verzamelbonus moeten gaan. die bonus levert bij een paar wonderen met een leveltje of 5-10 al meer op dan dat ding op een hele dag produceerd, elvenar mobile is je grote vriend om meer dan 2x daags te innen.
 

DeletedUser990

Guest
Heb ik dat eerder gemist, maar zag dat kristalvuurtoren ongeveer 3.000 zaden per geopend burenhulpkistje geeft.
Dus ongeveer 10.00 per dag.
Ik ga hem dus nog maar even flink opwaarderen.
p.s.
Even bekeken maar het blijven goederen, JAMMER.
Hoef hem dus niet vlug op te waarderen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heb ik dat eerder gemist, maar zag dat kristalvuurtoren ongeveer 3.000 zaden per geopend burenhulpkistje geeft.
Dus ongeveer 10.00 per dag.
Ik ga hem dus nog maar even flink opwaarderen.
p.s.
Even bekeken maar het blijven goederen, JAMMER.
Hoef hem dus niet vlug op te waarderen.

Dat is niet de kristalvuurtoren hoor Marjan, maar de Zonsondergangtoren en die kun je pas aan het einde van het Elementalenhoofdstuk onderzoeken.
Lvl1 is dan ook pas 486 zaden per kistje
 

DeletedUser990

Guest
Dat is niet de kristalvuurtoren hoor Marjan, maar de Zonsondergangtoren en die kun je pas aan het einde van het Elementalenhoofdstuk onderzoeken.
Lvl1 is dan ook pas 486 zaden per kistje

Zag het zakje met goederen (zonder bril) bij kristalvuurtoren voor goddelijke zaden aan.
Dus geduld en goede ogen belangrijk bij o.a. Elvenar.
 
Bovenaan