• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Ontwikkelingen: De Elementalen!

slaap nog maar een beetje verder, eerst komt nog een klein event (in 2 delen).
Hopelijk komt het nieuwe ras tussen de 2 delen, maar ik twijfel er een beetje aan :)
 

DeletedUser757

Guest
Hier ook nieuw hoofdstuk duurt veel te lang verveel me een beetje
 

DeletedUser

Guest
Net release 1.46 gestart op de beta. Nog steeds geen nieuw hoofdstuk :(:(:(

Zucht, laten we dan maar hopen dat het elementale hoofdstuk monumentaal in omvang zal zijn, want de rek gaat er hier echt wel uit:mad:

Ja de rek is er bij mij nu zo zoetjes aan ook wel uit. Events doe ik iig al niet meer. Al zoveel events in het halflingenhoofdstuk gehad dat het compleet nutteloos is geworden nu.
 

DeletedUser3

Guest
Bedankt voor je feedback, echter kan ik ook niet aangeven wanneer ze precies komen.
Het snelst blijft om de beta in de gaten te houden.
 
En in het feedback-topic op Beta is nog het een en ander aan extra informatie te lezen :)
https://beta.forum.elvenar.com/index.php?threads/elementals.9886/

Kort samengevat gaan we dus de Venetiaanse toer op met Elvenariaanse invloeden; en was het tweedelige Maskerade-evenement al een voorproefje op hoe de Elementalen eruit gaan zien. Verder lijkt de belangrijkste wijziging te zijn dat we na T1, T2 en T3 goederen nu ook T4 goederen gaan krijgen (een "versterkte" vorm van je T1 goederen). En dat je hiervoor T1 fabrieken gaat nodig hebben, met name van je T1 bonusgoed +1 (marmer > staal > hout) want dat zal je T4 bonusgoed gaan worden.
En je T4 goederen zullen -net als mana- dagelijks afnemen, alleen zullen ze niet zomaar verdwijnen maar terugkeren naar hun oorspronkelijke staat (hoe dat uitziet blijft nog even speculeren).
 
Bedoel je met " met name van je T1 bonusgoed +1 " , de niet bonus T1 fabrieken ?

En in het feedback-topic op Beta is nog het een en ander aan extra informatie te lezen :)
https://beta.forum.elvenar.com/index.php?threads/elementals.9886/

Kort samengevat gaan we dus de Venetiaanse toer op met Elvenariaanse invloeden; en was het tweedelige Maskerade-evenement al een voorproefje op hoe de Elementalen eruit gaan zien. Verder lijkt de belangrijkste wijziging te zijn dat we na T1, T2 en T3 goederen nu ook T4 goederen gaan krijgen (een "versterkte" vorm van je T1 goederen). En dat je hiervoor T1 fabrieken gaat nodig hebben, met name van je T1 bonusgoed +1 (marmer > staal > hout) want dat zal je T4 bonusgoed gaan worden.
En je T4 goederen zullen -net als mana- dagelijks afnemen, alleen zullen ze niet zomaar verdwijnen maar terugkeren naar hun oorspronkelijke staat (hoe dat uitziet blijft nog even speculeren).
 

DeletedUser

Guest
Bedoel je met " met name van je T1 bonusgoed +1 " , de niet bonus T1 fabrieken ?

Klopt t4 =
als je bonusgoedje marmer is, is t4 staal
als je bonusgoedje staal is, is t4 hout
als je bonusgoedje hout is, is t4 marmer

Je kunt eventueel een paar van je t1 wegdoen en er t4 voor gaan zetten.
T4 is pas vanaf level 24 (dan maakt het pas sentient goederen), dus je kunt als voorbereiding nu al een paar van je toekomstige t4 bouwen en uppen tot level 23.

Maar doe niet alle t1 weg, die zul je nog steeds nodig hebben voor onderhandelen in toernooien/provincies
 

DeletedUser

Guest
Nog meer nieuws (antwoorden op vragen die op de beta kwamen).

[URL="https://beta.forum.elvenar.com/index.php?threads/elementals.9886/page-8#post-57980"]Elementals[/URL]

Voor onderhandelen in toernooien/provincies heb je nog steeds je gewone t1 nodig, dus doe NIET al je fabrieken weg.

Voor de boost van de t4 fabrieken heb je relikwieën nodig voor die goedjes. De relikwieën die je nodig hebt in de academie voor spreuken te maken worden niet veranderd. Dus hou je aantal relikwieën in de gaten.

In je t1 en t4 fabrieken zullen vanaf level 24 de productietijden van 24 uur en 48 uur verdwijnen. Dit wordt nu 3 & 9 uur gewone goederen + 3 & 9 uur sentient goederen. Dit betekent dat je ook in je gewone t1-bonusfabrieken sentient goederen kan maken, maar de productie zal lager zijn omdat je daar geen boost voor hebt.
De quests voor events en broederschapsavonturen worden niet veranderd. Dus het is zaak om wat vrije ruimte over te houden om baby-fabriekjes te kunnen plaatsen.

Goederenspreuken zullen ook werken op t4 fabrieken (ben ik ff blij met mijn Elvenar Handelscentrum)

De Zalen onder de Berg hebben geen invloed op de T4 sentient goederen (maar later zal daar een ander OW voor komen)

Sentient goederen zullen niet in je burenhulp kistjes komen

In de ondezoeksboom voor het nieuwe hoofdstuk zal er 1 stadsuitbreiding komen. De limiet voor de provincie-uitbreidingen wordt NIET verhoogd. We zullen het dus moeten doen met de ruimte die we nu hebben.
 

DeletedUser1570

Guest
Voor zover ik weet krijg je relikwieen uit de BH kistjes, bij confrontaties en bij hulp aan oude wonderen (dit laatste weet ik niet helemaal zeker)?

Geen van deze leveren dozijnen aan relikwieën op, want de provincies, die de meeste opleveren, zit je natuurlijk niet de hele tijd af te ronden, omdat je die over het algemeen bewaart voor de evenementen..

Hoeveel zijn er nodig om te produceren? Als ik naar mijn voorraad kijk (in hoofdstuk tovenaren en draken), dan staan er daar aardig wat, maar dat is opgebouwd in anderhalf jaar. Ik ben benieuwd hoe snel ben je er door heen met de nieuwe producten en kom je in de situatie dat je weinig mogelijkheden hebt om ze weer op te bouwen?
 

DeletedUser

Guest
@anneke2016 Je hebt die relikwieën niet nodig om de produceren, maar om je productiebonus te verhogen.
Net zoals bij nu je gewone t1 fabrieken: 500 relikwieën is maximale productiebonus.
Of het bij t4 ook 500 relikwieën zal zijn weet ik nog niet helaas.

Zoals @Vonkentrekker al schreef, de beste manier om je relikwieën op peil te houden is via de toernooien. Als je daarin even los gaat heb je al snel zo'n 50-100 relikwieën gewonnen.
 

DeletedUser1570

Guest
Ik ben heel voorzichtig geworden met het plaatsen van oude wonderen na het debacle van de klokketoren/kristalvuurtoren.

Ik was de toernooien vergeten! Net als zo velen die al een tijdje spelen, zit ik natuurlijk met alles op de maximale productiebonus.
De lust om toernooien te spelen gaat dan wat verloren, maar daar komt dus met de Elementalen verandering in, dat is wel een leuk nieuw aspect.:)
 
Bij mij is het volgend gastras nog niet duidelijk omtrent de T4-goederen.
Mijn bonus is hout. Kan ik deze boosten naar level 24 volgens de onderzoekboom wel maar uit vorige beweringen moet ik de marmerfabriek upgraden tot level 23 en dan naar 24 brengen als sentient goed.
Als het laastste correct is , moet ik dan dit ook voor staal doen of niet omdat deze niet op hout volgt ?
En ten derde moeten we dan verhandelen met de spelers die we ontdekt hebben en de broederschapsleden.

Alvast bedankt. I'm confused.
 

DeletedUser

Guest
@markymarc Als jou bonus hout is, dan moet je een paar marmerfabrieken volledig uppen. Deze geven uiteindelijk je sentient goederen met een boost.
Je houtfabrieken kun je nog steeds verder uppen dan level 23. Deze zullen dan zowel gewone houtproducties draaien (met bonus), en ook sentient hout, maar dan zonder bonus.

De productietijden voor alle t1-fabrieken van 1 en 2 dagen komen te vervallen vanaf level 24. Daarvoor krijg je nu 3 en 9 uur gewone productie en 3 en 9 uur sentient goederen productie
 

DeletedUser1427

Guest
Bij mij is het volgend gastras nog niet duidelijk omtrent de T4-goederen.
Mijn bonus is hout. Kan ik deze boosten naar level 24 volgens de onderzoekboom wel maar uit vorige beweringen moet ik de marmerfabriek upgraden tot level 23 en dan naar 24 brengen als sentient goed.
Als het laastste correct is , moet ik dan dit ook voor staal doen of niet omdat deze niet op hout volgt ?
En ten derde moeten we dan verhandelen met de spelers die we ontdekt hebben en de broederschapsleden.

Alvast bedankt. I'm confused.

Inprincipe kan jij jouw eigen bonusfabrieken (hout) gewoon levelen naar 24, de productietijden echter zullen dan wel anders zijn. De 24 uurs productie en 48 uurs productie zullen verdwijnen en in de plaatst daarvan kan je 3 uurs en 9 uurs sentient goederen produceren (van hout fabrieken zul je dan geen bonus hebben op de sentient goederen). Let wel. er zullen evenementopdrachten voorbij komen die vragen om 24 uur of zelfs 48 uurs producties.. het zal dus een overweging zijn om of je bonusfabrieken niet te levelen of juist kleinere fabrieken (wat de meeste toch wel doen) te plaatsen om deze uurs producties te maken.
 
Bovenaan