• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Ontwikkelingen: De Elementalen!

DeletedUser

Guest
maar dat staat los van de vergroting van de basis gebouwen en alle huizen hebben dadelijk 1 vakje meer nodig en dan heb ik het niet over eventuele WPen, fabrieken en militair geneuzel dat weer een andere vorm krijgt terwijl er, voor zover ik nu weet maar 1 gebiedsuitbreiding bijkomt.

Maar ik ga liever hieraan puzzelen dan weer domme quests vullen in een avontuur of event

Ik ook :D
 
Na ruim 5 maanden is daar de lol wel vanaf hoor.
Ik hoop alleen dat ze niet dezelfde logica gaan gebruiken voor het ras erna, (genoeg spelers moeten klaar zijn met elementals, want anders is er geen transient tier2 (T5) op de markt). Want dan haak ik ook af denk ik.

Ik vermoed wel dat het misschien sneller zal komen. Van wat ik kan zien, zit dat ras nu ook al helemaal klaar in de gamefiles :p
 
Is hier geen FAQ maar aangezien dit hot item is , stel ik de vragen hier maar.

De relikwieën om je sentient goods te boosten tellen die je al verzameld hebt in je stadhuis al mee of moet je van 0 beginnen ?
Is de max. bonus al bereikt bij 500 relikwieën .
Kwestie van al een beetje voorbereid te zijn . :)
 

DeletedUser

Guest
Is hier geen FAQ maar aangezien dit hot item is , stel ik de vragen hier maar.

De relikwieën om je sentient goods te boosten tellen die je al verzameld hebt in je stadhuis al mee of moet je van 0 beginnen ?
Is de max. bonus al bereikt bij 500 relikwieën .
Kwestie van al een beetje voorbereid te zijn . :)

De relikwieën die je hebt tellen gewoon mee, dus je hoeft niet vanaf 0 te beginnen :)
Max bonus is voor zover ik begrepen heb inderdaad bereikt bij 500 relikwieën.
De Zalen onder de Berg geven echter geen extra boost voor de sentient goederen (daar schijnt later nog een ander Oud Wonder voor te komen)
Maar spreuken werken wel op de Sentient fabrieken. Dus goederenspreuken zijn handig.

Vooral erg belangrijk gaat het Oud Wonder Elvenar Handelscentrum worden. Je hebt veel zaden nodig voor het nieuwe hoofdstuk (wat dit OW geeft) plus dat Elvenar Handelscentrum je goederenspreuken meer en langer laten opbrengen.
 
Bedankt voor de tip @Didi1 maar een oud wonder vraagt weer plaats en ik heb de indruk dat die pas echt beginnen te werken wanneer ze redelijk gepimpt zijn.
De wonderen die ik nu staan hebben , boosten trouwens ook al die zaden. En om de 3u innen doet ook wonderen (om in de sfeer te blijven)

f4004e71f5.jpg
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de tip @Didi1 maar een oud wonder vraagt weer plaats en ik heb de indruk dat die pas echt beginnen te werken wanneer ze redelijk gepimpt zijn.
De wonderen die ik nu staan hebben , boosten trouwens ook al die zaden. En om de 3u innen doet ook wonderen (om in de sfeer te blijven)

f4004e71f5.jpg

Mijn Handelsgebouw geeft geloof ik 6 zaden per uur meer.
Maar ik heb al een beetje zitten rekenen, en kwam er op uit dat de Zaden uit het handelsgebouw niet toereikend zullen zijn. Behalve dat je zaden nodig hebt voor de productie van de sentient goederen, heb je ze ook nodig voor de productie van de gastrasgoederen, voor de onderzoeksboom en voor het bouwen en upgraden.
 
@Didi1 Op de site van gems staan al een aantal opdrachten waaronder de eerste dat je 2000 orcs moet trainen.
Nu is bij ons de vraag gekomen waarin? In de broedplekken kun je ze maken maar is dat ook trainen? Of ben je nu verplicht een andere kazerne zoals het oefenterrein te bouwen (als ze daarin getraind kunnen worden)
 

DeletedUser

Guest
@Didi1 Op de site van gems staan al een aantal opdrachten waaronder de eerste dat je 2000 orcs moet trainen.
Nu is bij ons de vraag gekomen waarin? In de broedplekken kun je ze maken maar is dat ook trainen? Of ben je nu verplicht een andere kazerne zoals het oefenterrein te bouwen (als ze daarin getraind kunnen worden)

Dit is gewoon in de wapenkamers/broedplaatsen hoor. En misschien ook wel de Orken uit OW of cultuurgebouwen.
Het is Orken verzamelen ;)
 
JOEPIE!!! Zit al te wippen op de stoel....

Op beta is valentijn gestart die zal hier ook nog wel komen denk ik... maar eerst mag het nieuwe ras komen blijer kunnen ze me niet maken
 
Bovenaan