• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

DeletedUser2435

Guest
Ik ben erg benieuwd of deze net zo mooi wordt als hoofdstuk 15.
Maar ook hoeveel we van alles weer moeten verzamelen en hoeveel provincie we erbij krijgen, wanneer dit hoofdstuk live gaat etc etc :D
 

Deleted User - 147694

Guest
hoeveel provincie we erbij krijgen
Op de beta is het vooralsnog 1 stadsuitbreiding bij 500 vrijgespeelde provincies, 2 via onderzoeken en 2 via diamantaankopen.

Maar dat is nog niet gegarandeerd hé, Inno kan het nog aanpassen.
 

DeletedUser2435

Guest
3 stuks dus. De uitbreidingen door diamantaankopen zijn onbetaalbaar geworden.
 

Deleted User - 124539

Guest
3 stuks dus. De uitbreidingen door diamantaankopen zijn onbetaalbaar geworden.
Door de toren kan dat volgens mij best meevallen. Het zal traag gaan, maar op den duur heb je wel genoeg diamanten.
 
Inderdaad, ik kan niet wachten tot ik er aan kan beginnen! (Grmmpf, eerst moet ik wel nog wat hoofdstukken voltooien. Waarom komen ze er sneller bij dan dat ik ze kan voltooien?Antwoord: #slak. :po_O:oops::rolleyes:)
ietsje vaker inloggen? :eek:

Is alweer 6 maanden geleden dat er een hoofstuk is bijgekomen.
Het moet toch lukken om eerdere hoofdstukken binnen die termijn af te ronden ;)
 

Deleted User - 124539

Guest
ietsje vaker inloggen? :eek:

Is alweer 6 maanden geleden dat er een hoofstuk is bijgekomen.
Het moet toch lukken om eerdere hoofdstukken binnen die termijn af te ronden ;)
Normaal gezien heb ik het grootste deel van de dag school. Nu tijdens de coronacrisis zit ik weliswaar thuis en kan vaker inloggen, maar meestal heb ik hoogstens de tijd voor 1 keer inloggen per dag.
En dat ze sneller erbij komen dan ik ze voltooi, is misschien wat overdreven. Het was gewoon om sterker uit te drukken dat ik erg traag ben, en er dus nog lang zal over doen voor ik daar ben.:)
En misschien ook aan het feit dat ik té spaarzaam ben met boosters omdat ik denk dat ze later misschien nuttiger zullen zijn, of het gewoonweg vergeet om ze te gebruiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan