• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

Goddank niet die loterij!
Kun je iets zien over hoge lvl T1 en wp vereist?

Once you completed the quest line for this event, you can continue to gather Candy by entering a bonus round. Quests in this bonus section are harder and reward you with less Candy each, but they are a great chance to gather additional Candy even after finishing all available quests.

Zal kwa opzet vergelijkbaar zijn met afgelopen event verwacht ik, dus eerste een serie gewone opdrachten en dan level specifiek in de bonus ronde, maar dat is natuurlijk speculatie, niemand heeft tot nu toe alle reguliere opdrachten gedaan in die paar uurtjes.

de dagelijkse opdracht is wel terug
 

Deleted User - 147694

Guest
Weet iemand bij benadering wanneer event bij ons start??
 
Het Valentijn/Carnaval event loopt van 4 t/m 26 februari, zie :
 
er zijn wel wat nieuwigheden zoals kistjes met 6 vlagjes. Gelukkig kunnen we kleine fabriekjes en werkplaatsen plaatsen.
Conclusie = moet te doen zijn op de 1e wereld. pittig op de 2e wereld waar we gewoon minder tijd-boosters en andere hulpmiddelen hebben. :cool:
 
Op Winy afgelopen donderdag al klaar met alle opdrachten en op oude wereld laatste 3 opdrachten.
Voordeel als je de ruimte hebt, kan je je goed voorbereiden en al veel klaar hebben staan en er zo doorheen vliegen. Kan nu op mijn gemak kiezen voor welke prijzen ik wil gaan. Geeft ook rust om lekker verder te bouwen aan je stad.
Nadeel geen opdrachten meer en je moet heel goed uitkijken dat je niet te snel door je snoepjes heen gaat.

Ben op de oude wereld de laatste tijd teveel verwend dus zijn maar weinig prijzen waar ik echt iets aan heb.
De belangrijkste zijn voor mij toch de magische spreuken uit de kistjes en de kp instants en boosters uit de kistjes of dagprijs.
Op Winy kan ik alles wel gebruiken.
 

DeletedUser1031

Guest
Wow !! Het ziet er prachtig uit !!
Laat maar komen hoor !!

Warme groetjes van Rozenelfje
Hou jullie gezond :)
 

Deleted User - 124539

Guest
Inderdaad, ik kan niet wachten tot ik er aan kan beginnen! (Grmmpf, eerst moet ik wel nog wat hoofdstukken voltooien. Waarom komen ze er sneller bij dan dat ik ze kan voltooien?Antwoord: #slak. :po_O:oops::rolleyes:)
 
Bovenaan