• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

Deleted User - 147694

Guest
InnoGames heeft de laatste tijd wel veel meer event elementen uit FoE en Grepolis naar Elvenar gehaald, is dus niks aan te doen dat events steeds minder uniek worden bij InnoGames...
 

DeletedUser2578

Guest
Ziet er leuk uit! en vanaf H12 geeft de hoofdprijs best goeie producten o.a. spirituele goederen T4 :)
 

DeletedUser2578

Guest
Met 8k t4 / dag ga je niet veel zinnigs uitrichten in het Ambassades hoofdstuk, waar ze beginnen met 270k t4 voor het theehuis. Zonde van de ruimte.
Het is waar dat het geen giga productie geeft maar de T4 is toch mooi meegenomen. Anders berekend scheelt het toch weer aan ruimte van een T4 fabriek van 9-uurs. Daarnaast geeft het voor de spelers van H16; 930K munten, 88K voorraden en 3 KP. Voor de spelers die de Toren spelen komt het goed uit. Ook is het denk ik een keuze maken of het bij je speelstyle en stad past of niet.
 

DeletedUser4585

Guest
Heb je een tip waar (of hoe) ik die kan vinden? :)
Via de Developer Tools van je browser, Ctrl+Shift+I. Ga dan naar Network tab, laad spel opnieuw en je ziet een heleboel bestanden voorbij komen. Links boven kan je filteren op bestandstype, XML & json zijn het interessants om te bekijken. Kwestie van ze vervolgens één voor één bekijken.
 
Daarnaast geeft het voor de spelers van H16; 930K munten, 88K voorraden en 3 KP. Voor de spelers die de Toren spelen komt het goed uit.
Een ronde toren verlost me al gauw van 2000K munten, ongeveer een 1/3 tot een 1/2 stadhuis. 930K munten / dag doet dan ook niet veel als je nog een ronde wilt spelen in dezelfde week.
Voor de hamers, de WP uit het Ambassades hoofdstuk is echt bruut. Gister 3 magische WPs ge-upped en een nieuwe uit de toren erbij gezet, doen 88K (inclusief cultuur-bonus) hamers in 15 minuten. Normale WP wordt dat dan 2x 15 minuten ongeveer.
 

DeletedUser2578

Guest
Een ronde toren verlost me al gauw van 2000K munten, ongeveer een 1/3 tot een 1/2 stadhuis. 930K munten / dag doet dan ook niet veel als je nog een ronde wilt spelen in dezelfde week. Voor de hamers, de WP uit het Ambassades hoofdstuk is echt bruut. Gister 3 magische WPs ge-upped en een nieuwe uit de toren erbij gezet, doen 88K (inclusief cultuur-bonus) hamers in 15 minuten. Normale WP wordt dat dan 2x 15 minuten ongeveer.
Dan heb jij het wss niet nodig. Ik zie het als iets extra's wat ik goed kan gebruiken als ik de Toren speel en een aantal keren veel munten en hamers heb verloren lol dan kan ik dat extratje goed gebruiken;) Het hangt er van af hoe ieder speelt en of het passend is, denk ik.
 
Bovenaan