• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

Deleted User - 124539

Guest
Gistermiddag ± 14 u was het 504222 sec, dat is ± 5,8 dagen... dus donderdag 12 u, als ik goed tel?
504222s= 5d 20h 3m 42s. Bij mij staat er "gisteren om 15:57". 3m 42s maakt gisteren 16:00, 20h erbij maakt vandaag 12:00, 5 dagen erbij maakt vrijdag? (Dag 1 van 5=maandag, dag 2 van 5=dinsdag, dag 3 van 5=woensdag, dag 4 van 5=donderdag, en dag 5 van 5=Vrijdag)

Heb je eraan gedacht om die 5,8 om te rekenen? Tijd is niet in normaal talstelsel, dus die 0,8 dag is niet gelijk aan 8 uur, maar aan ⅘*24h=19,2h (En dan heb je blijkbaar weer een komma, die zou ik ook nog kunnen omrekenen.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Events en BSA beginnen normaal gesproken altijd op een maandag of donderdag op Live.
Schijnt iets te maken hebben met de US server geloof ik.

Ik ga er dus vanuit dat het dan ook op maandag 24-8 begint.
De gamefiles hebben de laatste tijd er wel vaker een dag naast gezeten.
 

Aeva

Chef
Volgens de files is het vrijdag, dat is aanzienlijk meer dan een dag...
en de daaropvolgende file is de toren die op zondagmiddag begint.

Ik ga er dus vanuit dat het dan ook op maandag 24-8 begint.
De gamefiles hebben de laatste tijd er wel vaker een dag naast gezeten.
 
Laatste dag op donderdag en om 19.00 afgelopen.
Betekent dat voor de werkenden het BSA eigenlijk op woensdagavond al is afgelopen.
Normaal zondag de laatste dag zit ik veel kort te maken, maar ja...
Dat gaat niet als je moet werken.
 
Laatste dag op donderdag en om 19.00 afgelopen.
Betekent dat voor de werkenden het BSA eigenlijk op woensdagavond al is afgelopen.
Normaal zondag de laatste dag zit ik veel kort te maken, maar ja...
Dat gaat niet als je moet werken.

Hoezo? de meeste mensen zijn om 17:00 klaar met werken, en als je veel later klaar bent, dan is er altijd nog de ochtend.
 

Aeva

Chef
Er moet altijd voor allerlei mensen een kous aangepast worden. De een werkt in nachtdiensten, de ander in korte shifts, de derde zit met de kinderen. Kortom: er is altijd wel iets.
Gelukkig houdt een game daar geen rekening mee. Dat gezeur ook altijd. Pas je aan! Zo moeilijk is dat niet.
En inderdaad, 19.00 uur? Bij mij ging de vlag uit.
 
Het is best een verschil of je een uur of 12 hebt voor het maken van dwergen-treanten en 3 uurs of slechts 2 uur.
Wie moet werken kan alleen nog lang aanzetten.
Het was altijd wel leuk om die tijd dat je geen lang meer kan zetten productief te vullen, maar dat is dus nu maar beperkt mogelijk.
Overigens vond ik 2 uur 's nachts ook geen tijd, maar 19 uur is wel weer héél vroeg, en waarom die verhuizing naar de donderdag.
Ik denk dat er toch nog altijd meer mensen op donderdag werken dan op zondag.

En ik pas me heus wel aan. Zal wel moeten.
Maar ik behoud me het recht voor om toch even te zeggen dat ik het niet fijn vindt.
Dat is mijn feedback.
 

DeletedUser2578

Guest
Hoezo? de meeste mensen zijn om 17:00 klaar met werken, en als je veel later klaar bent, dan is er altijd nog de ochtend.
19:00 uur is beter dan 02:00 uur s'nachts maar het is voor iedereen anders.......er zijn mensen die na hun werk nog naar huis moeten, boodschappen doen, koken, eten, etc. Anderen kunnen mogelijk mss meteen online....maar einde BSA 19:00 uur is wel een betere tijd.
 
Bovenaan