• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

@Mupsie een aantal van de gebouwen die je opnoemt gaan niet veranderen. Het gaat uitsluitend om gebouwen die voor het eerst geïntroduceerd werden vóór maart 2017. Dus o.a. wel de Stralende Tuintjes maar bijvoorbeeld niet de Kippenweide of Ijsheksreus. Op de vorige pagina staat in het eerste bericht van @Didi1 een link naar ElvenarArchitect waar alle gebouwen staan opgesomd die gaan veranderen. Bovendien zijn er ook gebouwen die erop vooruit gaan.
 

DeletedUser2349

Guest
Ik weet niet of jullie het al is opgevallen, maar het lijkt dat tijdens een vorige release al 't één en ander aan voorbereidend werk is geweest m.b.t. het upgraden van cultuur objecten! Tot nu toe werd er gesproken van de mogelijkheid tot het upgraden van evenement-beloningen, maar ik zie nu bij gewone cultuur objecten links-boven een gele ster met daarnaast ??? (3 vraagtekens). Was dit allang zo of pas sinds kort? Bij de evenement-objecten staat dit niet (bij mij). Weet iemand hier meer over?

Als je de drie ??? (of de gele ster) aanwijst staat er "level" in een kleine tooltip.
 

DeletedUser2139

Guest
Zo jammer dat de nieuwe badges van vorig avontuur er niet meer bij zijn - die van troepen trainen, KP in wonderen en zak munten. Die maakten voor ons BS het hele avontuur net een stuk leuker!
 

DeletedUser1294

Guest
Zo jammer dat de nieuwe badges van vorig avontuur er niet meer bij zijn - die van troepen trainen, KP in wonderen en zak munten. Die maakten voor ons BS het hele avontuur net een stuk leuker!
En dan ook zoveel orks en relikwieën storten?
Nee dank je.
 

DeletedUser990

Guest
Ik had me al afgemeld bij de BS eind vorige avontuur.
Was voor mij eens maar nooit meer!
Maar denk dat ik nu wel meedoe!.

Oh ja ps. Heb de prijs van laatste evenement gehaald 3 uur voor einde.
Met gewoon voor mij dan leuk spelen en zie wel hoever ik kom.
Geen schema s met nu dit aan zetten en dan dat klaar maken, zijn toch al weer klaar omdat ik me niet aan de tijd houd: boek te spannend of buurvrouw blijft iets langer!
 

DeletedUser2139

Guest
En dan ook zoveel orks en relikwieën storten?
Nee dank je.

Tja, ik snap wel dat je daar mee zit. Voor ons bs was dat geen probleem, we hadden een aantal mensen die genoeg orks op reserve hadden (hoewel die soms wel lastig was, maar je kan dat pad ook vermijden natuurlijk). En we zijn erg actief in toernooi, waardoor verschillende mensen die dachten relics te gaan storten, te laat waren omdat anderen hen al voor waren.

Het zal verschillen van bs tot bs, maar voor ons was het vorig avontuur het makkelijkste en leukste tot nu toe. Het beste volgens mij, zou zijn dat er paden mèt dat soort vereisten zijn, en paden zonder. En dat je dan ook maar 1 routepunt hebt met bijvoorbeeld orks, dat je dat kan vermijden door van pad te wisselen als je meerdere paden wil doen.
 

DeletedUser1294

Guest
Heeft iemand toevallig een spoiler van het nieuwe avontuur van met alle benodigheden per route?
 
Dank, had toch wel wat meer verwacht van de map rewards, beetje karig als je het mij vraagt, venar's rock is wel leuk. ik heb nog een (hele) oude die kan ik dan mooi vervangen.
Had met de recente wijzeging in kp instants toch wel heel wat meer kp verwacht.

De gilderewards zijn wel om te huilen helaas.
nr1 is niet eens een ijstuintje :(
 

DeletedUser2665

Guest
42783b_0aa3e0b4bbff43fea6daf79e9d66c75c~mv2.webp
Waarom zie ik geen afbeeldingen? Heb ik ergens een instelling gemist?
 
Bovenaan