• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

DeletedUser2114

Guest
Vandaag is er op Beta een nieuw evenement aangekondigd, dat gaat morgen van start en zal 10 dagen duren met als titel "Days of Music" dus wordt waarschijnlijk vertaald naar "De Muziekdagen" o.i.d. Dit als voorbereiding op het zomerfestival "Woodelvenstock".
Ik had het gehoord, ik vind de prijs er wel leuk uitzien, maar ben wel benieuwd naar de waardes :) Als de opdrachten niet te moeilijk zijn, ga ik hem gewoon ook proberen binnen te krijgen :p
 
Op Beta is gisteren het zomerevenement "Woodelvenstock" begonnen, ongeveer dezelfde opzet als eerdere evenementen maar toch ook wat nieuwe elementen. Een belangrijk weetje daarbij is dat de opdrachten van Beta en de live werelden enigszins zullen verschillen dus als er hier al vantevoren een (spoiler)lijst wordt gepubliceerd zal die niet 100% accuraat zijn.
Bovendien zijn ze gestart met de eerste tests voor de overstap van Flash naar HTML5. Voorlopig alleen in combinatie met de browser Google Chrome.
 
De komende maand Juli zal ik zelf veel afwezig zijn, dus de spelers die een tijdschema verwachten van het komende Woodelvenstock festival zullen zelf aan de slag moeten :eek:.
Maar om de pijn wat te verzachten heb ik wat wetenswaardigheden en richtlijnen op papier gezet. Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.

Tips voor Woodelvenstock Evenement.

Wat kun je verwachten (met de ervaring van vorige evenementen in gedachten)

Dagopdrachten <> verzamel munten, voorraden, T1 en T2 goederen, relikwieën, voltooi ontmoetingen, train (kleine) eenheden, upgrade gebouwen naar lvl 2 tot 4, verhoog cultuur, verhoog inwoner aantal.

Bij de doorlopende opdrachten zitten altijd <> verken provincie, upgrade gebouw lvl 14 of hoger, onderzoek technologie = vaak met OF .., veel relikwieën en veel ontmoetingen. Vaak uitgeven KP met direct daarna koop KP.

Tips: verwijder vooraf een cultuur gebouw en herplaats deze als er om gevraagd word. Zorg dat je gebouwen kunt upgraden naar verschillende lvl’s <> liefst huizen. Zorg zat je minstens 1 technologie vol hebt maar niet ontwikkeld.

Verwijder tijdelijke werkplaatsen en T1 fabrieken als je die niet meer nodig hebt, zo hou je overzicht over de vrije ruimte die je hebt.

De kistjes > zodra je er 1 gebruikt worden er 3 nieuwe neergezet (er zijn 8 verschillende). Kijk en reken wat jou het beste uitkomt. Voor setgebouw spaarders > wacht op de dubbele dagen + kijk naar de kansen voor extra tickets.

Veel plezier de komende maand.

Yamar, de Questenier :cool:

P.S. onze BS heeft nog plaats voor 4 of 5 leuke ( maar niet al te fanatieke ) spelers.;)
 

DeletedUser234

Guest
Telkens als ik naar dit topic ga, krijg ik een melding van AVG dat die een bedreiging heeft geblokkeerd. Ik dacht eerst toeval, maar het is echt alleen bij dit topic en op dit forum.

Ben ik de enige?
 
Telkens als ik naar dit topic ga, krijg ik een melding van AVG dat die een bedreiging heeft geblokkeerd. Ik dacht eerst toeval, maar het is echt alleen bij dit topic en op dit forum.

Ben ik de enige?

Ik heb exact hetzelfde. Schrik elke keer weer. Het verschijnt alleen maar bij dit topic.
Foutmelding forum.JPG
 

DeletedUser234

Guest
dat is de handtekening van fjord :) ik denk niet dat het echt een virus is.

waarschijnlijk zie je die melding bij alle topics waar fjord in gepost heeft dan

Ik kreeg nu geen melding meer, ik zie ook geen handtekening bij fjord, dus ik denk dat die hem aangepast heeft (of een mod). Dank daarvoor namens iedereen, denk ik. In ieder geval namens mij. :)
 

DeletedUser2665

Guest
Ik zag een post op het Beta-forum voorbijkomen dat er maandag 25/6 een broederschapsavontuur start (alleen live, niet op beta). Iemand daar iets van bekend? Of is het fake news?

(Correctie: 25/6 i.p.v. 25/7)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zag een post op het Beta-forum voorbijkomen dat er maandag 25/7 een broederschapsavontuur start (alleen live, niet op beta). Iemand daar iets van bekend? Of is het fake news?
Ik hoop van niet, weeral? Zou toch wel een beetje teveel van het goede zijn vind ik persoonlijk :) Gelijktijdig met een eventje? En een chat die het meer niet doet dan wel, joepie!
 
BSA start waarschijnlijk komende maandag waardoor Woodelvenstock - zomerevenement met een week wordt uitgesteld. Zo luidden de geruchten. Dezelfde geruchten hebben het over een BSA met de oude waarden / opdrachten. Voorlopig zijn het alleen nog geruchten, ff afw88 dus.
 
Bovenaan