• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

DeletedUser

Guest
Wederom weer een event die samen valt met een 10-kistentoernooi waar ik aan mee ga doen... :eek:

InnoGames wil mij blijkbaar overspannen hebben... :(
Toch ideaal, kan je flink veel badges scoren. :D
Hoop wel dat we dan ook het nieuwe quests systeem hier krijgen anders is het niet leuk en wordt je echt overspannen. :p
 
Weet iemand of er al een spoiler voor het nwe event van de Summer Mermaids is?
alvast dank voor degene die hem plaatst :)
 

DeletedUser

Guest
Weet iemand of er al een spoiler voor het nwe event van de Summer Mermaids is?
alvast dank voor degene die hem plaatst :)
Misschien moet je de aankondiging nog eens goed lezen, dan weet je dat spoilers niet zo veel zin meer hebben.
 

Deleted User - 147694

Guest
Weet iemand of er al een spoiler voor het nwe event van de Summer Mermaids is?
alvast dank voor degene die hem plaatst :)

Misschien dat je eens bij ElvenGems moet gaan kijken, daar staan een aantal lijstjes met opdrachten voor alle koraal(hoeveelheden) die je krijgen kunt. Let wel, dit is wat ze op de beta zijn tegengekomen, bij de live versie van het event kunnen de daadwerkelijke opdrachten net weer anders zijn.
 
Misschien dat je eens bij ElvenGems moet gaan kijken, daar staan een aantal lijstjes met opdrachten voor alle koraal(hoeveelheden) die je krijgen kunt. Let wel, dit is wat ze op de beta zijn tegengekomen, bij de live versie van het event kunnen de daadwerkelijke opdrachten net weer anders zijn.

… en ook de volgorde waarin je de quests van de genoemde lijstjes krijgt, verschilt per speler én per lijstje... LOL!
 

Deleted User - 147694

Guest
Alleen de 1000 munten om de Zeemeerminnenparadijs vrij te spelen en het lijstje voor 30 koraal klopt precies, zodra je die reeks klaar hebt wordt alles willekeurig.
 

DeletedUser

Guest
Alleen de 1000 munten om de Zeemeerminnenparadijs vrij te spelen en het lijstje voor 30 koraal klopt precies, zodra je die reeks klaar hebt wordt alles willekeurig.
Sommige krijgen zelf die niet allemaal en gaan dus sneller door die 30 koraal groep heen.
 
Nog leuke nieuwtjes?
ze zijn al elders vermeld, maar crafting heeft heel wat veranderingen ondergaan.
Onder andere reset timer is nu 6 uur ipv 8, toverspreukfragmenten uit gebouwen leveren maar 50% meer op tov nu.
Dus als je nog een voorraad gebouwen hebt die je wil verbreken, doe het dan best voor de update.
Er zitten nog meer crafting dingen in die update maar dat zijn details... :)

Als je hoopte over nieuws van nieuw hoofdstuk of herfstevent, dan moet ik je teleurstellen. niks officieels, enkel officieus de nieuwe 'pets' op het beta forum te zien.

ooh en officieus is er ook al sprake van een teleportation spell. Die laat je toe om (sommige?) gebouwen terug in je inventaris te stoppen
 

DeletedUser2578

Guest
ze zijn al elders vermeld, maar crafting heeft heel wat veranderingen ondergaan. Onder andere reset timer is nu 6 uur ipv 8, toverspreukfragmenten uit gebouwen leveren maar 50% meer op tov nu. Dus als je nog een voorraad gebouwen hebt die je wil verbreken, doe het dan best voor de update. Er zitten nog meer crafting dingen in die update maar dat zijn details... :) ooh en officieus is er ook al sprake van een teleportation spell. Die laat je toe om (sommige?) gebouwen terug in je inventaris te stoppen

Goed nieuws!:) en fijn dat er eindelijk mogelijk gaat worden dat je (sommige) gebouwen terug kan plaatsen in je inventaris. Zo krijg je de mogelijkheid om weer ruimte te maken voor bijv. eventopdrachten, bsa, verplaatsen van gebouwen en uitbreidingen, top!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou allang blij zijn met de mogelijkheid om af en toe een gebouw (op welke manier dan ook) uit mijn stad te kunnen halen, zonder het gelijk kwijt te zijn... maar elke oplossing die verder gaat (teleporten, shrinken enzocetera) is ook van harte welkom!
 

DeletedUser286

Guest
Ik zou allang blij zijn met de mogelijkheid om af en toe een gebouw (op welke manier dan ook) uit mijn stad te kunnen halen, zonder het gelijk kwijt te zijn... maar elke oplossing die verder gaat (teleporten, shrinken enzocetera is ook van harte welkom!
Precies. Zou zeker een bijzonder welkome aanvulling zijn!
 

DeletedUser2578

Guest
Ik had een "shrink-spell" veel leuker gevonden, gebouw in de stad houden, maar inpakken (en niet meer bruikbaar) naar een 1x1 pakje.
Geen idee dat zoiets bestaat dat "shrink-spell" wordt genoemd. Op zich een handig alternatief maar als het niet meer bruikbaar is dan is het toch beter dat het terug gaat naar je inventaris of zie ik iets over het hoofd? :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2578

Guest
Nog beter: een wel bruikbaar 1x1 pakketje ;) ik pleit al jaren voor een soort van lilliputters gastras, zodat we alles kunnen levelen naar een kleiner formaat. :)

Dit lijkt me idd. ook handig; 1x1 pakketje maar wel bruikbaar, het ruimt op en je kan gewoon verder alle functies van een gebouw gebruiken. Zeg ik het zo goed? Zou mooi zijn maar geen idee of Inno-games dit aan het spel toevoegt :)
 
Dit lijkt me idd. ook handig; 1x1 pakketje maar wel bruikbaar, het ruimt op en je kan gewoon verder alle functies van een gebouw gebruiken. Zeg ik het zo goed? Zou mooi zijn maar geen idee of Inno-games dit aan het spel toevoegt
Dan heb je ineens een zee van ruimte, als je alle gebouwen kunt verkleinen tot 1x1, weg ruimtegebrek, weg puzzelen met plaatsen. Dat maakt het spel veel te simpel als je 1x1 gebouwen ook nog kan gebruiken.
 
Bovenaan