• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

DeletedUser2578

Guest
Dan heb je ineens een zee van ruimte, als je alle gebouwen kunt verkleinen tot 1x1, weg ruimtegebrek, weg puzzelen met plaatsen. Dat maakt het spel veel te simpel als je 1x1 gebouwen ook nog kan gebruiken.
Ja dat dacht ik ook al, daarom denk ik dat Inno-games zo'n alternatief niet mogelijk zal maken want dan wordt het zo'n beetje eind van het spel omdat het bij Elvenar vooral over puzzelen met gebouwen en ruimte gaat:)
 

DeletedUser286

Guest
Precies. Het puzzelen hoort bij het spel, maar het wordt wel steeds moeilijker gemaakt. Ik ben geen voorstander van verkleinen, wel van de optie om terug te plaatsen in de inventaris. Is ook prettig voor Inno, als die al hun ontwerpen in de steden terug blijven zien. Nu moeten we steeds keuzes maken en regelmatig mooie gebouwen weggooien. Ik heb waardering voor de ontwerpers. Opslag van gebouwen doet daar recht aan.
 

DeletedUser

Guest
In de hoop dat men diamanten gaat kopen voor de toren. Ook feit dat Inno nu quests in het herfst event gestopt heeft waar de toren voor nodig is. Pure geldklopperij. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zal sowieso wel een hoop geklaagd gaan worden omdat naar ik begrepen heb je geen level 1 wp of fabrieken kan gebruiken met herfst event.
En endgame spelers zullen waarschijnlijk veel moeten scouten omdat ze geen technologiën meer kunnen onderzoeken.
 

DeletedUser234

Guest
Scouten is voor een endgamer ook niet makkelijk tijdens een event, omdat dat dagen duurt....maar gelukkig hebben we de tijdboosters. :)

Ik wacht wel tot de spreuk ergens anders komt, want de toren ga ik niet doen, zoals die nu is.
 

DeletedUser4217

Guest
Zal sowieso wel een hoop geklaagd gaan worden omdat naar ik begrepen heb je geen level 1 wp of fabrieken kan gebruiken met herfst event.
En endgame spelers zullen waarschijnlijk veel moeten scouten omdat ze geen technologiën meer kunnen onderzoeken.

Voor de endgamers wordt er nog een optie toegevoegd... OF verzamel 15 visioen dampen.
 
In de hoop dat men diamanten gaat kopen voor de toren. Ook feit dat Inno nu quests in het herfst event gestopt heeft waar de toren voor nodig is. Pure geldklopperij. :(

het is of/of en de laagste treden van de toren zijn nog redelijk te doen. Dus zo lang er niet te veel van komen is de toren nog een beetje bruikbaar.
 

DeletedUser3597

Guest
Jaa, ziet er goed uit!!! Helemaal happy met die beer die de toernooi hersteltijden verkort, vond het echt jammer dat die optie namelijk pas beschikbaar komt bij het OW van het laatste hoofdstuk, terwijl 16 uur net een vervelende tijd is als je 2 keer op een dag wilt vechten (altijd lastig met werk en slaap enzo).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Halloween Evenement eind van deze maand. Op Beta een stukje gespeeld.
:( 32 opdrachten in 10 dagen met 33 kleine prijsjes. Tot zo ver best leuk. maar grote opdrachten als koop 13 KP en verzamel 15 relikwieën. :(
Ik ben maar gewoon gestopt, want dat is natuurlijk niet de moeite waard ! :mad:
Benieuwd wat andere spelers er van vinden o_Oo_Oo_O
 

DeletedUser2665

Guest
Halloween Evenement eind van deze maand. Op Beta een stukje gespeeld.
:( 32 opdrachten in 10 dagen met 33 kleine prijsjes. Tot zo ver best leuk. maar grote opdrachten als koop 13 KP en verzamel 15 relikwieën. :(
Ik ben maar gewoon gestopt, want dat is natuurlijk niet de moeite waard ! :mad:
Benieuwd wat andere spelers er van vinden o_Oo_Oo_O

Idem. Ik ben vooralsnog gestrand bij 15 relikwieën.
 

DeletedUser3597

Guest
Maar als die opdracht er 1 keer bij zit is dat toch niet zo spannend? Toernooi komen best veel relikwieën uit met een klein beetje inzet
 
Bovenaan