• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

Deleted User - 147694

Guest
Je kunt plannen dat je verkenner even voor het event afloopt klaar is, aangezien het de laatste opdracht is?

Als je als speler de rest kunt plannen, dan moet een verkenner (eindtijd - verkentijd = starttijd, zorg voor iets speling, je moet de opdracht nog wel kunnen afronden) toch ook te doen zijn?
 

DeletedUser2186

Guest
Bedankt, @Tinka. Redelijk uitdagende questline voor een event van maar een week. Die laatste quest zal voor veel grote spelers niet te doen zijn, omdat de verkenner al zeker 4 dagen duurt, jammer dat hier deze keer geen alternatief voor is. Ik hoop dat die nog komt.
Deze zijn verkregen uit het spel. Dus grote spelers die het spel al tot het einde gespeeld hebben, kunnen deze quest opzetten de tijd die er voor nodig is. Blijkbaar zou het toch wel goed te doen moeten zijn. Het hele event duurt 8 en een halve dag als ik het goed gezien heb. Ik duim alvast voor iedereen. :)
 

DeletedUser2186

Guest
rewardbuilding01res.png

Dit is de prijs op het einde na het voltooien van alle opdrachten. Geeft cultuur en populatie.
 

DeletedUser1031

Guest
Hartelijk dank Tnka ;)
Ja heb ook altijd dankbaar gebruik gemaakt van Didi haar spoilers en tips .

Wens je nog een super fijne zondag en warme groetjes
Van Rozenelfje :):):)
 

DeletedUser1031

Guest
Weet iemand ook wanneer dit zou beginnen ?
Is wel een mooi prijsje ;)

Warme groetjes van Rozenelfje :)
 

DeletedUser1031

Guest
Hartelijk dank Yogi69, kunnen we nog even uitrusten van de vorige quest ;)
Wens je nog een fijne zondag
Warme groetjes van Rozenelfje :)
 

DeletedUser2665

Guest
Hoe lang duurt het meestal ook al weer voor het naar live komt? Een week?
 

DeletedUser2114

Guest
Ik zou zeggen dat het maandag de 22e of donderdag de 25e start.
 
Bovenaan