• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

nederland vs belgie tellen maar

Nee hoor, echt niet. Wel een beetje jammer dat je(@ Bouwmeester) ,@ Super Builder heel veel alleen heb laten doen en dan nu wel de boel willen saboteren door de cijfers om te draaien en de overwinning te willen hebben. Ik dacht dat we hier niet vals mochten spelen? ;) Ik begrijp het wel hoor,het is ook niet leuk om te verliezen ook al is het een spelletje
 

Aeva

Chef
Verliezen als je je niet inzet lijkt me geen enkel probleem :p
Maar... we kunnen altijd een nieuwe poging doen en dan ga je gewoon ook voor het gaatje. Zal super builder45 vast wel waarderen :cool:
 

Deleted User - 124539

Guest
Verliezen als je je niet inzet lijkt me geen enkel probleem :p
Maar... we kunnen altijd een nieuwe poging doen en dan ga je gewoon ook voor het gaatje. Zal super builder45 vast wel waarderen :cool:
Ik denk eigenlijk niet dat, zelfs als we met 2 Belgen actief meedoen, we kunnen winnen. Jullie Nederlanders zijn gewoonweg veel actiever op het forum!
 

Aeva

Chef
Dat was een probleem want hoe kreeg hij die hier. Hij had op dit moment 0 mensen over om ze te halen . Hij kon twee dingen doen. Ofwel wachten tot de verkenners terug waren maar dat kon nog wel even deuren of hij ging naar Freakenspleen om te vragen of hij iemand kon sturen om ze te halen. Hij deed dit laatste.
Freakenspleen was de beroerdste niet en hij zag ook wel in dat een school een goede zaak was voor de zeker 100 kinderen die nu de hele dag aan het rondzwerven waren. Hun ouders, voor zover ze er nog twee hadden, waren druk bezig met het opbouwen van het nieuwe dorp, het gemeenschapshuis en alle andere onderkomens die nodig waren om een goed leven te krijgen.
 
Dat geeft niet @ bowmaster;), je bent niets verplicht. We gaan dus verder begrijp ik? Oké. Een van de verkenners van het leger die nog bij Freakenspleen in het kasteel waren in gekwartierd wilde de tovenaars wel gaan halen en ging op weg. Tot ieders verbazing was hij na 100 minuten al weer terug met de tovenaars. Op de een of andere manier hadden ze al begrepen dat ze nodig waren en waren uit zichzelf al gekomen. De verkenner was echter volledig in de war omdat hij al terug was, samen met de tovenaars, terwijl hij zeker wist dat hij de hoge bergen aan de andere kant van het dal nog niet bereik had.
 

Aeva

Chef
De oppertovenaar wilde precies weten waarom de tovenaars waren opgeroepen. Freakenspleen legde uit dat in het dorp een goede school voor de kinderen moest komen en dat Roderik daar goede raad voor nodig had plus dat de school ook wel een paar goede tovenaars als leraren zou willen hebben. De oppertovenaar vond dat hij dat in z'n eentje wel met Roderik kon bespreken en verdween naar het dal. De andere 99 tovenaars keken Freakenspleen vragend aan: waar bleef hun thee met koekjes?
 
Freakenspleen haasten zich naar de keuken voor de thee en niet veel later zaten de tovenaars aan de thee met koekjes. 98 minuten later was de oppertovenaar terug. Hij had Roderik de nodige adviezen gegeven en met wat toverkracht de hele bouw wat versneld. Hij had ook wel trek in een grote kom thee en daarna vroeg hij wie er hier wilde blijven om de kinderen les te geven.
 

Deleted User - 124539

Guest
De 99 tovenaars staken hun hand op. Ik! Ik! Nee, ik! Ik, ik ben de beste! Kies mij!
 

Aeva

Chef
"Kom jongens, dit gaat 'm niet worden zo", bromde de oppertovenaar. "We gaan een test doen. Ik stel 98 vragen en de tovenaars met de meeste goede antwoorden krijgen de job."
 

Deleted User - 124539

Guest
De achtennegentig vragen bleken niet genoeg, dus werden er nog twee extra gesteld. In totaal 100 vragen dus.
 

Aeva

Chef
De laatste twee vragen bepaalden daarmee eigenlijk dus de uitslag. Natuurlijk was er nu maar één de beste. Maar, daar ging het niet om in de test. Van de 99 tovenaars zouden er namelijk maar vijf in aanmerking komen voor een parttime post als vakdocent op de school. De andere posten moesten naar elfen, feeën, heksen, goblins, dwergen, boselfen en alle andere wezens die deze wereld bevolkten. En er moest natuurlijk ook een directeur komen, dat zou de job voor de beste tovenaar worden.
 

Deleted User - 124539

Guest
De 100ste vraag was maar één keer juist beantwoord... Een tovenaar die nog maar recent was afgestudeerd, was de enige die het antwoord kon maken.
 
Bovenaan